-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Закупівля пластмаси для базисів протезів
Закупівля пластмаси для базисів протезів Фторакс з прожилками (пласмаса для гарячої полімеризації 300г пор.+150г.рід). Усього - 15 упаковок Пластмаса гарячої полімеризації для виготовлення повних та часткових протезів. Порошок 300 г (2 пакета). Рідина 150 мл (1 флакон). Обов-язкова відповідність вимогам ТУ У 24.4-00481318-029-2003, СР 6963/2007 - 11.10.2012. Виробник АТ"Стома" Україна. У разі надання аналога предмету закупівлі учасник зобов'язаний письмово підтвердити аналогічність складу предмету закупівлі (з детальним зазначенням складу), якій закуповується Замовником (висновок уповноваженого органу). Квалифікаційні вимоги додаються (яки завантажені остані)
Завершена
7 125.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 50.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 50.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2016 13:53 - 22.07.2016 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
4825a4080bd14f689d7ef9d381b02241
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-21-000212-a.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
ТОВ ВКФ «Стоматолог-Ж» оскаржує результати торгів UA-2016-07-21-000212-a. Причина відхилення нас звучить наступним чином: «Не виконано Учасником вимоги п. п. 2.8 «Кваліфікаційних умов до учасника». Згідно п.п. 2.8 «Учасник зобов'язаний за власною ініціативою, власними силами та за власний рахунок у строк не пізніш суток з моменту закінчення торгів надати зразок договору на надання послуг на електрону адресу Замовника для розгляду проекту договору. Учасники надають зразки продукції (при необхідності проведення фізико-хімічного аналізу товару за рахунок Учасника) у строк не пізніш суток з моменту закінчення торгів».
Договір був надісланий на вказану в тендерній документації електронну адресу 27 липня 2016 року 12:56 (див. принтскрін у файлі), тобто доба ще не пройшла, і це йде у розріз із причиною відхилення.
Щодо надання зразків продукції, на наш телефонний дзвінок представник тендерного комітету відповіла, що ніякі документи до моменту засідання вищезгаданого комітету розглядатися категорично не будуть.
Вважаємо наше відхилення необгрунтованим і просимо переглянути результати тендерної закупівлі. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до належних контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження результатів 02.08.2016 14:13
Дата подачі:
02.08.2016 14:14
Вирішення:
Відхилено у задоволенні скарги
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
04.08.2016 17:43
Підтвердження вирішення:
Відповідно до п. 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 під час оголошення закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. При оголошенні даної допорогової закупівлі було завантажено Замовником «Кваліфікаційних умов до учасника», де у пункті 2.8. зазначено: «Учасник зобов'язаний за власною ініціативою, власними силами та за власний рахунок у строк не пізніш суток з моменту закінчення торгів надати зразок договору на надання послуг на електрону адресу Замовника для розгляду проекту договору. Учасники надають зразки продукції (при необхідності проведення фізико-хімічного аналізу товару за рахунок Учасника) у строк не пізніш суток з моменту закінчення торгів.». Учасником ТОВ ВКФ «Стоматолог – Ж» не були виконані вимоги зазначеного пункту у частині надання зразків продукції протягом більш суток з моменту закінчення аукціону з 27.07.2016р. до дати винесення Протоколу – 29.08.2016р. (не було отримано на адресу Замовника зразків продукції). Відмова у отриманні у отриманні зразків з боку Замовника відсутня. Звертаю увагу, що учасник у скарги вказує на неотримання Замовником документів а не зразків, але про неотримання документів мови в протоколі взагалі не було.