• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Закупівля інструментів та приладів, призначені для використання в стоматології

1 Припій ПСр МЦ-37 40г для пайки деталей зубних протезів ТУ У 03598943.002:96, (40г) Україна упаковка 1 (надати паспорт) 2 Белэкт №12 зерн100/150-125мкм/5 кг/ порошок для видалення пакувальної маси, підготовки каркасів перед випаленням, видалення зайвої керамічної маси, а також для обробки поверхні кобальтохромних сплавів, України упаковка 2 3 Гільза для зубних коронок (7х12) мм заготовки для виготовлення штампованих зубних коронок ТУ У 33,1-203227447-001:2001, (уп. 100 шт.), ВладМива упаковка 1 (надати свідоцтво держреєстр.) 4 Гільза для зубних коронок (10х11) мм заготовки для виготовлення штампованих зубних коронок ТУ У 33,1-203227447-001:2001, (уп. 100 шт.), Україна упаковка 1(надати свідоцтво держреєстр.) 5 Гільза для зубних коронок (12х10) мм заготовки для виготовлення штампованих зубних коронок ТУ У 33,1-203227447-001:2001, (уп. 100 шт.), Україна упаковка 1(надати свідоцтво держреєстр.) 6 Гільза для зубних коронок (14,5х9,0) мм заготовки для виготовлення штампованих зубних коронок ТУ У 33,1-203227447-001:2001, (уп. 100 шт.), Україна упаковка 1(надати свідоцтво держреєстр.) 7 Кламери d=1мм (уп.500 шт.) (160 шт.-32мл, 340шт.-25мл) 64-2-146-76, Україна упаковка 1(надати свідоцтво держреєстр.) Квалифікаційні вимоги додаються (яки завантажені остані).

Завершена

3 265.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 50.00 UAH
Період оскарження: 21.07.2016 13:44 - 22.07.2016 17:00
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: d5a53e34ec8b4c4b8a5ce1d2c8f371d9
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-21-000207-a.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
ТОВ ВКФ «Стоматолог-Ж» оскаржує результати торгів UA-2016-07-21-000207-a. Причина відхилення нас звучить наступним чином: «Не виконано Учасником вимоги п. п. 2.8 «Кваліфікаційних умов до учасника». Згідно п.п. 2.8 «Учасник зобов'язаний за власною ініціативою, власними силами та за власний рахунок у строк не пізніш суток з моменту закінчення торгів надати зразок договору на надання послуг на електрону адресу Замовника для розгляду проекту договору. Учасники надають зразки продукції (при необхідності проведення фізико-хімічного аналізу товару за рахунок Учасника) у строк не пізніш суток з моменту закінчення торгів». Договір був надісланий на вказану в тендерній документації електронну адресу 28 липня 2016 року об 11:11 (див. нижче принтскрін), тендер почався 27 липня 2016 року о 13:08, тобто доба ще не пройшла, і це йде у розріз із причиною відхилення. Щодо надання зразків продукції, на наш телефонний дзвінок представник тендерного комітету відповіла, що ніякі документи до моменту засідання вищезгаданого комітету розглядатися категорично не будуть. Вважаємо наше відхилення необгрунтованим і просимо переглянути результати тендерної закупівлі. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до належних контролюючих органів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відхилено у задоволенні скарги Органом оскарження
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 04.08.2016 17:45
Підтвердження вирішення: Відповідно до п. 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 під час оголошення закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. При оголошенні даної допорогової закупівлі було завантажено Замовником «Кваліфікаційних умов до учасника», де у пункті 2.8. зазначено: «Учасник зобов'язаний за власною ініціативою, власними силами та за власний рахунок у строк не пізніш суток з моменту закінчення торгів надати зразок договору на надання послуг на електрону адресу Замовника для розгляду проекту договору. Учасники надають зразки продукції (при необхідності проведення фізико-хімічного аналізу товару за рахунок Учасника) у строк не пізніш суток з моменту закінчення торгів.». Учасником ТОВ ВКФ «Стоматолог – Ж» не були виконані вимоги зазначеного пункту у частині надання зразків продукції протягом більш суток з моменту закінчення аукціону з 27.07.2016р. до дати винесення Протоколу – 29.08.2016р. (не було отримано на адресу Замовника зразків продукції). Відмова у отриманні у отриманні зразків з боку Замовника відсутня. Звертаю увагу, що учасник у скарги вказує на неотримання Замовником документів а не зразків, але про неотримання документів мови в протоколі взагалі не було.