-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з монтажу пожежної сигналізації в адміністративному приміщенні по вул. Київська, 5, м. Обухів Київської області
Завершена
448 823.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 488.23 UAH
мін. крок: 1% або 4 488.23 UAH
Період оскарження:
18.10.2022 16:02 - 24.10.2022 16:01
Вимога
Відхилено
Ігнорування замовником законих вимог потенційного тучасника та порушення чинного законодавства
Номер:
05a65314df0548fabdde6d4b76415e5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-18-009678-a.b3
Назва:
Ігнорування замовником законих вимог потенційного тучасника та порушення чинного законодавства
Вимога:
Замовнику ми не вимагаємо прибрати чи виключити або спростити ваші вимоги навпаки для покращення, якісного та безпечного виконання робіт вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме: щоб потенційний учасник надав проходження роботодавцем НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці» бо в ньому чітко прописані саме вимоги до роботодавця щодо забезпечення працівників засобами індивідуального захисту. Також вимагаємо внести зміни щодо проходження навчання саме виконавців робіт з «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» НПАОП 0.00-1.75-15. Бо керівник робіт не може бути присутнім при всіх процесах, що відбуваються при виконанні робіт і кожен робітник має знати і виконувати правила безпеки при виконанні вантажно-розвантажувальних роботах (є різниця між безпечною організацією проведення робіт і безпечним виконанням робіт безпосередньо виконавцями). Що стосується використання поясів, канатів і т.д. пояснюємо, що при виконанні робіт на вашому об’єкті ми вже зясували, що не будуть використовуватися ні люльки, ні риштування, ні помости ні будь яке інше обладнання де могли б бути використані в якості страховки пояси, канати тощо так навіщо ви вимагаєте протоколи випробувань. Поясніть???. Вимагаємо видалити дану надмірну вимогу з оголошення. І на останок так як ви нічого не відповіли про внесення доповнень в оголошення стосовно безпечності виконання робіт то ми робимо висновок, що у вас уже є потенційний переможець компанія, яку ви намагаєтеся завести на виконання робіт з максимально високою ціною і ні про ніяку економію тут мова не йде, а банальне розкрадання бюджетних коштів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2022 10:17
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику! Повідомляємо Вам, що суб’єктивні умовиводи та висновки що базуються на сумнівних «розслідуваннях» не є законодавчою базою, а тим більше підставою для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. І ми тут не торгуємося, щоб те, що вам не вигідно прибирати, а що навпаки вигідно – додавати.
Наявність або відсутність «люльок, риштувань, помостів або будь якого іншого обладнання» - не є тими корелюючими процесами що визначають факт проведення робіт на висоті. Визначення даних робіт, а також засобів індивідуального захисту які використовуються при їх проведенні наведено у відповідних нормативно правових актах, тому якщо ви дійсно маєте досвід стосовно робіт по предмету закупівлі – то наявність захисних та страхувальних засобів відповідним чином повірених, не має бути для Вас чимось новим, або таким чим можна знехтувати.
Стосовно ж внесення або не внесення зазначених Вами НПАОП до оголошення, то повідомляємо що обґрунтовані пояснення з даних питань вже були надані вище, і повторюватися сенсу не бачимо. При підготовці оголошення ми орієнтуємося на практику вже завершених закупівель, виходячи із власних потреб та специфіки виконуваних робіт, тож пропонуємо Вам припинити безглузду полеміку та спам. А якщо якісь норми є дискримінаційними для вас, як учасника, доведіть це аргументовано, у порядку, визначеному законодавством, не ображаючи замовника та/або представника замовника, висловлюючи суб’єктивні судження.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо усунення невідповідності у вимогах
Номер:
03cb9a1c36ac4c0c901088fab2a3e878
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-18-009678-a.b2
Назва:
Щодо усунення невідповідності у вимогах
Вимога:
Замовнику в документації яку ви виклали є деякі розбіжності і непорозуміння ми так розуміємо, що це пов’язано або з низькою кваліфікацією особи, яка готувала цю документацію, або з тим, що її порекомендували прописати зацікавлені особи у яких є ті чи інші документи з уже пройденим навчанням та НПАОП. З висотними роботами ми розібралися дякуємо. А тепер, що стосується інших питань, а саме вимоги на керівника робіт, ви вимагаєте надати на керівника робіт: Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15, а для виконавців такої вимоги немає. Виконавці робіт в обов’язковому порядку повинні теж пройти даний курс навчання тому обов’язково додайте вимогу щодо проходження виконавців робіт «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» НПАОП 0.00-1.75-15. Також ви вимагаєте для виконавців навчання - НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці», але цей НПАОП перш за все наголошує на обов’язку роботодавці щодо забезпечення працівників засобами індивідуального захисту (ЗІЗ), а не вимоги до виконавців робіт (ЩЕ РАЗ НАГОЛОШУЄМО ЧИТАЙТЕ НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ). Тому вимагаємо включити в вашу тендерну документацію вимогу щодо проходження навчання на керівника підприємства щодо - НПАОП 0.00-7.17-18. І якщо ви видалили безглузді вимоги щодо верхолазних робіт приберіть з тендерної документації вимогу щодо надання підтвердження наявності - індивідуальних захисних та страхувальних засобів, необхідні для виконання висотних робіт (СТРАХОВІ ПОЯСИ, МОТУЗКИ, КАНАТИ ТОЩО) та протоколів про їх випробування (ми надамо як мінімум три докази того, що вони не потрібні і зайві при роботах які будіть проводитися у вас на об’єкті). Наголошуємо це надмірна вимога так як вони не будуть використовуватися. Тому, якщо ви дійсно тек переймаєтеся дотриманням заходів з охорони праці приведіть документацію у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2022 15:47
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі, та згідно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до підпункту 2.1 НПАОП «Правила охорони праці при виконання робіт на висоті» до робіт на висоті належать роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і
більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у
тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на
відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і
більше; основним засобом індивідуального захисту під час виконання таких робіт є запобіжний пояс лямковий або безлямковий. Власне, вже у цьому визначенні знаходиться відповідь на Ваше запитання стосовно навчання працівників по НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці» а також підтвердження наявності в Учасника таких засобів індивідуального захисту як страхувальні пояси, мотузки канати тощо із наданням протоколів про їх випробування – оскільки роботи з монтажу пожежної сигналізації, які закуповуються, проводяться на висоті понад 1,3 метра, а отже належать до робіт на висоті, що у свою чергу потребує наявності В ПЕРШУ ЧЕРГУ у працівників які безпосередньо будуть залучені до виконання таких робіт відповідних знань і навичок, а також засобів індивідуального захисту та уміння цими засобами користуватися.
Стосовно ж НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт повідомляємо, що даний нормативно-правовий акт у силу своєї специфіки в першу чергу наголошує на обов’язку роботодавця щодо створення безпечних умов та організації праці при проведенні навантажувально-розвантажувальних робіт працівниками підприємства. У розумінні предмету даної спрощеної закупівлі керівник робіт може цілком і повністю забезпечити безпечне проведення того незначного об’єму навантажувально-розвантажувальних робіт, який має місце.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Надмірні, дискримінаційні та пезпідставні вимоги
Номер:
f6ad0504965b4ef4b0745d9f829638f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-18-009678-a.c1
Назва:
Надмірні, дискримінаційні та пезпідставні вимоги
Вимога:
Замовнику, а саме особа яка прописувала ці вимоги ви безтолкові і займаєте не своє місце хоча коли вам пишуть такі вимоги, щоб вкрасти гроші то може ви на це й згодні. Ви хоч читаєте, що ви прописуєте які верхолазні роботи, у вас адміністративна будівля не промислове приміщення з стандартною висотою стелі приблизно до 2,5 м. ви ж вимагаєте у відповідності до НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (та верхолазних робіт згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11) читайте нормативні документи бо пункт 7.2. цих правил це «Вимоги безпеки під час виконання робіт на даху споруд» у вас предмет закупівлі монтаж пожежної сигналізації в будівлі причому тут роботи та безпека виконання робіт на даху, пункт 7.10. Вимоги безпеки під час виконання робіт на висоті в безопорному просторі та на конструкціях (елементах конструкцій) споруд, будівель тощо з використанням верхолазного спорядження та пункт 7.11. Вимоги безпеки під час виконання робіт з риштувань та помостів, ще раз для безтолкових який безопорний простір, яке верхолазне спорядження. У вас не ті висоти щоб працювати з верхолазним спорядженням, або з помостів і риштувань , що ви видумуєте. Щодо вимоги навчання НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, ще раз наголошуємо читайте документи де прописано в тому ж НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках
Організація управління з охорони праці набудівельному майданчику
1. Якщо на будівельному майданчику будуть виконувати або виконують будівельні роботи два і більше підрядників (включаючи генерального підрядника), або підрядник і фізична(і) особа(и), або фізичні особи, замовник або керівник будівництва призначає одного або кількох координаторів з питань охорони праці на стадії розроблення проектної документації на будівництво та координаторів з питань охорони праці на стадії будівництва. Координатор з питань охорони праці на стадії розробки проектної документації призначається до початку розроблення проектної документації, координатор з охорони праці на стадії будівництва призначається до початку виконання будівельних робіт. Допускається суміщення обов’язків координатора з питань охорони праці на стадії розроблення проектної документації на будівництво та координатора з питань охорони праці на стадії будівництва.
2. Замовник або керівник будівництва до початку виконання будівельних робіт на будівельному майданчику забезпечує складання плану з охорони праці будівельного майданчика з урахуванням вимог державних будівельних норм ДБН А.3.2-2-2009 „Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві”.
3. Замовник або керівник будівництва зобов’язаний не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку виконання будівельних робіт направити у територіальний орган Державної служби України з питань праці (далі - територіальний орган Держпраці) попередню інформацію про виконання будівельних робіт за формою згідно з додатком 2 до цих Мінімальних вимог (далі - Попередня інформація) в одному із таких випадків: якщо передбачена тривалість будівельних робіт перевищує 30 робочих днів і на будівельних роботах одночасно буде зайнято понад 20 працівників та фізичних осіб. У вас нагадуємо предмет закупівлі Роботи з монтажу пожежної сигналізації в адміністративному приміщенні по вул. Київська, 5, м. Обухів Київської області не будівельні роботи, де будуть працювати одночасно декілька підрядників. Це ж треба так любити гроші і намагатися їх вкрасти щоб писати таку дурню. Спустіться на землю в країні війна. Тому на підставі вище викладеного вимагаємо прибрати дані вимоги з вашого оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.10.2022 15:02
Вирішення:
Дякуємо за увагу до закупівлі та за виказану позицію. Уважно вивчивши вашу вимогу, уповноваженою особою замовника ухвалено рішення щодо задоволення її частково. Так дійсно, при підготовці оголошення було помилково прописано вимогу до робітників учасника щодо їх проходження спеціального навчання з охорони праці згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11 по НПАОП 0.00-1.15-07. В цій частині вимогу задовольняємо й винесемо зміни найближчим часом.
Що ж до питання згідно НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» (надалі – Вимоги), повідомляємо наступне. Ваші аргументи ґрунтуються на: 1) цитуванні розділу ІІ Вимог з акцентом на те, що роботи не виконуватимуться двома або більше підрядниками одночасно; 2) на тому, що згідно предмету закупівлі не закуповуються будівельні роботи. Вважаємо ваші припущення алогічними з наступних причин. По першому питанню. По-перше, згідно з чинним законодавством, принаймні, Цивільним кодексом України та законодавством у сфері публічних закупівель не заборонено залучення субпідрядників (співвиконавців) для виконання робіт (послуг). При цьому учасник, згідно умов закупівлі подає інформацію про кожного субпідрядника (співвиконавця). Звідси аргумент щодо кількості виконавців робіт вважаємо абсолютно не логічним. По-друге, не бачимо нічого незаконного в «складанні плану з охорони праці». По-третє, процитований пункт 3 Розділу 2 щодо подання попередньої інформації про виконання будівельних робіт за формою згідно з додатком 2 до Мінімальних вимог здійснюється в одному із таких випадків: - якщо передбачена тривалість будівельних робіт перевищує 30 робочих днів і на будівельних роботах одночасно буде зайнято понад 20 працівників та фізичних осіб; - якщо планований обсяг виконання будівельних робіт перевищує 500 людино-днів. І подається ця інформація замовником або керівником будівництва (особою, якій замовник делегує повноваження). Як процитований пункт впливає на діяльність виконавця робіт, якщо мова не про підрядників нами не зрозуміло. По другому питанню. Згідно п.1. Розділу 1: «Ці Мінімальні вимоги встановлюють загальні вимоги до організації охорони праці та робочих місць на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках при виконанні будівельних робіт згідно з переліком видів будівельних робіт, на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, що наведений у додатку 1 до цих Мінімальних вимог (далі - Перелік видів будівельних робіт). В Додатку 1 НПАОП 45.2-7.03-17 визначено перелік видів будівельних робіт, на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, до яких у т.ч. входять монтажні роботи, електромонтажні роботи та поточний ремонт під час експлуатації тощо. Ми закуповуємо монтаж пожежної сигналізації, що можна класифікувати і як монтажні роботи, і як електромонтажні роботи, а крім того, як поточний ремонт під час експлуатації будівлі. Рекомендуємо також звернутися й, хоча б, до класифікатору КВЕД-2010, згідно якого «монтаж пожежної сигналізації» класифікується як 43.21 «Електромонтажні роботи», Група 43.2 «Електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи», розділ 43 Спеціалізовані будівельні роботи. Тому не зрозуміло, чому Ви вважаєте, що предметом закупівлі не є будівельні роботи».
Також звертаємо вашу увагу на сферу поширення Вимог. Так, зг. п.2 Розділу 1: «Ці Мінімальні вимоги поширюються на замовників, керівників будівництва, генеральних підрядників, підрядників, субпідрядників, фізичних осіб, що забезпечують себе роботою самостійно». Крім того, даний НПАОП містить інформацію щодо обов’язків сторін у сфері охорони праці на об’єкті, вимог до робочих місць на виконання окремих видів робіт тощо.
Отже, цю частину вимоги прийнято лишити без задоволення.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так