-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: "Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м.Южноукраїнську Миколаївської області (ІІ черга), згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт"
Пропозиції надаються українською мовою
Завершена
87 351.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 874.00 UAH
мін. крок: 1% або 874.00 UAH
Період оскарження:
18.10.2022 14:53 - 22.10.2022 00:00
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
d0563d3f81ae41ebada9b76749087981
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-18-007698-a.c2
Назва:
вимога
Вимога:
Недотримано виконання вимог статті 554 КМУ Закону України «Про архітектурну діяльність». Тому просимо розглянути повторно.
Кваліфікаційний сертифікат надає право виконувати лише ті види робіт (послуг), які безпосередньо визначені сертифікатом. Це означає, що кваліфікаційний сертифікат із зазначенням видів робіт (послуг) «технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» дає право на здійснення технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд, у той же час кваліфікаційний сертифікат із зазначенням видів робіт (послуг) «технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг» дає право на здійснення технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №196 розгляд вимоги №2.pdf 31.10.2022 13:17
Дата подачі:
28.10.2022 15:29
Вирішення:
Відповідно Додатку №1 до оголошення «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета спрощеної закупівлі здійснення технічного нагляду на об’єкті «Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м. Южноукраїнську Миколаївської області (ІІ черга), згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт» передбачено виконання наступних робіт:
Розділ І – Ремонт дорожнього покриття: Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за
допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 500 мм, фрезерування окремими місцями площею до 10 м2, глибина фрезерування 50 мм;
Розбирання бортових каменів [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй];
Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй];
Перекладання горловин цегляних колодязів трирядовою кладкою;
Розливання в'яжучих матеріалів [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй];
Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням
укладальників асфальтобетону [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй];
Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй];
На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-43-1 [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй] (К=6 );
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,5 м3. Перевозка будівельного сміття до 15 км
Розділ ІІ – ОДР: Розмічання проїзної частини маркірувальною машиною [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу] ;
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки маркірувальною машиною [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.12-1.14.2, 1.14.4-1,30 фарбою по трафарету маркірувальною машиною [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу
Установлення дорожнiх знакiв на металевих стояках;
При установленні додаткових щитків додавати до норм 18-61-1, 18-61-2, 18-61-3 (Демонтаж) При установленні додаткових щитків додавати.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва, на якому передбачається здійснення технічного нагляду – СС1, згідно Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) по об’єкту: «Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м. Южноукраїнську Миколаївської області (ІІ черга), згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація», ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2022-08-11-008596-a.
Так згідно Додатку №2 до Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» встановлено кваліфікаційні критерії:
- Наявність сертифіката інженера технічного нагляду без категорії або 1-ї категорії чи провідного інженера з технічного нагляду (будівництво будівель і споруд).
Відповідно до Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000 (Чинний від 01.01.2001 р., видання офіційне) – «споруди – це будівельні системи, пов’язані з землею, які створені з будівельних матеріалів, напівфабрикатів, устаткування та обладнання в результаті виконання різних будівельно-монтажних робіт», до споруд відносяться: 2112.1 - Вулиці та дороги міст і населених пунктів.
Крім того, відповідно до абзаців 1, 3 статті 1 Закону України "Про автомобільні дороги" від 08.09. 2005 року № 2862-IV (чинний):
автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів;
вулиця - автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів.
При цьому, відповідно до статті 5 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі (технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях.
Тобто споруда є більш ширшим поняттям та відповідає предмету нашої закупівлі: «Здійснення технічного нагляду на об’єкті: "Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м.Южноукраїнську Миколаївської області (ІІ черга), згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт". При цьому, вулиця Дружби Народів в м. Южноукраїнську Миколаївської області відповідно до статті 5 Закону України "Про автомобільні дороги" не є дорогою загального користування.
ІІ. Враховуючи вищевикладене, вважаємо Вашу вимогу неправомірною. Закупівля була організована та проведена дотримуючись основних принципів, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не встановлював жодних дискримінаційних вимог до учасників, кваліфікаційний сертифікат із зазначенням видів робіт (послуг) «технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» не передбачає жодних обмежень щодо класу наслідків (відповідальності) об`єктів будівництва та жодних категорій. Сподіваємось на порозуміння та співпрацю в подальшому.
ІІІ. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Уповноважена особа Черешня Л.О.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
089cc30b18ac40feb96731ccf4de75fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-18-007698-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
У Переможця за даною закупівлею відсутній сертифікат на здійснення технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг. Просимо надати роз'яснення та відмінити рішення про визнання переможцем Красносельського С.Г.!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №195 розгляд вимоги.pdf 28.10.2022 10:58
Дата подачі:
27.10.2022 15:18
Вирішення:
Керуючись вимогами статті 11, 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом управління будівництва та ремонтів від 07.07.2021 № 3-зг, для надання пояснення на Вимогу від 27.10.2022 р., час 15.18 год., ідентифікатор вимоги: UA-2022-10-18-007698-a.b1 щодо закупівлі: «Здійснення технічного нагляду на об’єкті: "Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м.Южноукраїнську Миколаївської області (ІІ черга), згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт", ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2022-10-18-007698-a
ВИРІШИЛА:
І. Надати пояснення по суті вимоги, ідентифікатор вимоги: UA-2022-10-18-007698-a.b1 а саме:
Вимога: У Переможця за даною закупівлею відсутній сертифікат на здійснення технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг. Просимо надати роз'яснення та відмінити рішення про визнання переможцем Красносельського С.Г.
18.10.2022 року на електронному майданчику Прозорро було оголошено за спрощеною процедурою закупівлю: «Здійснення технічного нагляду на об’єкті: "Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м.Южноукраїнську Миколаївської області (ІІ черга), згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт», ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2022-10-18-007698-a, очікувана вартість процедури закупівлі – 87 351,00 грн. з ПДВ.
26.10.2022 р. відбувся аукціон, в якому взяли участь два учасники:
1. ФОП Красносельський Сергій Григорович з початковою ціновою пропозицією 69 900 грн., остаточна цінова пропозиція – 69 900 грн., в ході кваліфікації за результатами розгляду пропозиції учасника було визнано переможцем;
2. ФОП Войцеховський Іван Васильович з початковою ціновою пропозицією 85 000 грн., остаточна цінова пропозиція – 85 000 грн., пропозиція учасника не розглядалась.
Замовником після розкриття пропозицій учасника ФОП Красносельський С.Г. було встановлено, що його пропозиція відповідає всім вимогам до кваліфікації учасників, що визначені в оголошенні до даної процедури закупівлі, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Так згідно Додатку №2 до Оголошення «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» встановлено вимогу:
- Наявність сертифіката інженера технічного нагляду без категорії або 1-ї категорії чи провідного інженера з технічного нагляду (будівництво будівель і споруд). Для підтвердження надається:
– копія відповідного сертифіката інженера технічного нагляду, завірена особистим підписом і печаткою інженера технічного нагляду;
– копія свідоцтва про підвищення кваліфікації за напрямом професійної атестації, завірена особистим підписом і печаткою інженера технічного нагляду;
- досвід роботи інженера технічного нагляду без категорії або 1-ї категорії чи провідного інженера з технічного нагляду (будівництво будівель і споруд) не менше 10 років.
Учасник ФОП Красносельський С.Г. надав наступні документи:
- Довідку № 47 від 24.10.2022 р. про досвід роботи інженером технічного нагляду з 06 серпня 2010 року по теперішній час;
- кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду, категорія: інженер технічного нагляду І категорії, серія ІТ № 002681 дата видачі 06.08.2010 р., - Міністерство регіонального розвитку та будівництва України, Архітектурно-будівельна атестаційна комісія інженерів технічного нагляду – копія завірена особистим підписом і печаткою інженера технічного нагляду;
- кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду, категорія: інженер технічного нагляду (технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд) серія АТ № 004175 дата видачі 30.07.2015 р., - Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Атестаційна архітектурно-будівельна комісія інженерів технічного нагляду – копія завірена особистим підписом і печаткою інженера технічного нагляду;
- Витяг з реєстру будівельної діяльності про Кваліфікаційний сертифікат, номер сертифікату: АТ010822, спеціалізація: технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд, статус – чинний, рішення про видачу сертифікату – 80 від 02.09.2022 р., дата формування витягу – 21.09.2022 р. час 12.57 (перевірено наявність у відкритих реєстрах - портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва – Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури – засідання ААБК 02 вересня 2022 року);
- Свідоцтво №1944 видане 31.01.2020 р. про те, що Красносельський Сергій Григорович пройшов короткострокове підвищення кваліфікації за напрямом професійної атестації інженерів технічного нагляду «Технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд».
За результатами перевірки файлу "Електронний підпис" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: "Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено. Електронна печатка: ФОП КРАСНОСЕЛЬСЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ.
На Вашу вимогу надаємо роз’яснення: зідно Державного класифікатора будівель та споруд ДК 018-2000 (Чинний від 01.01.2001 р., видання офіційне) до споруд відносяться: 2112.1 - Вулиці та дороги міст і населених пунктів. Що відповідає предмету закупівлі: «Здійснення технічного нагляду на об’єкті: "Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м.Южноукраїнську Миколаївської області (ІІ черга), згідно ДК 021:2015 код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт".
Крім того, згідно Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 (чинний), технічний нагляд забезпечує замовник, а здійснюють інженери з технічного нагляду – відповідальні виконавці, що мають виданий відповідно до законодавства Атестаційною архітектурно-будівельною комісією кваліфікаційний сертифікат.
При залученні інженерів з технічного нагляду до виконання своїх професійних обов’язків по здійсненню технічного нагляду за будівництвом будівель та споруд, чи будівництвом автомобільних доріг, замовники мають переконатися у спроможності сертифікованого інженера з технічного нагляду виконувати ті види робіт (послуг), право виконання яких встановлено кваліфікаційним сертифікатом.
При цьому необхідно звернути особливу увагу, що відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року № 554 та ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», після проходження професійної атестації у встановленому законом порядку, інженеру з технічного нагляду видається кваліфікаційний сертифікат, що є документом установленого зразка, який підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможності виконувати окремі види робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, тобто технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд, або технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг.
Інженери з технічного нагляду, які одержали кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, без відповідної ліцензії, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), спроможність виконання яких підтверджена кваліфікаційним сертифікатом.
Кваліфікаційний сертифікат надає право виконувати лише ті види робіт (послуг), які безпосередньо визначені сертифікатом. Це означає, що кваліфікаційний сертифікат із зазначенням видів робіт (послуг) «технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» дає право на здійснення технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд, у той же час кваліфікаційний сертифікат із зазначенням видів робіт (послуг) «технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг» дає право на здійснення технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг.
Професійна атестація інженерів з технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури здійснюється відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року №554. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.06.2001 року № 93, затверджено Положення про Атестаційну архітектурно-будівельну комісію, яким визначено завдання та функції, права і обов’язки, а також порядок роботи. Відповідно до підпункту 5.1.4 зазначеного Положення, Атестаційною комісією установлюється перелік робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначається кваліфікаційним сертифікатом. Рішенням Атестаційної комісії був затверджений відповідний перелік видів робіт (послуг) в залежності від напряму професійної атестації. Для інженерів з технічного нагляду переліком передбачено два види робіт (послуг), які відображаються у кваліфікаційних сертифікатах, зокрема: технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд та технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг.
Виходячи з визначеного переліку, кваліфікаційний сертифікат надає право виконувати лише ті види робіт (послуг), які безпосередньо визначені сертифікатом. А це означає, що кваліфікаційний сертифікат із зазначенням видів робіт (послуг) «технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» дає права на здійснення технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд, так само, як і кваліфікаційний сертифікат із зазначенням видів робіт (послуг) «технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг» дає право на здійснення технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг, оскільки, відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (послуг), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом.
У той же час, згідно з п. 28 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011року№ 466, Замовник подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про отримання дозволу на виконання будівельних робіт, до якої додаються серед іншого копії документів про призначення осіб, які здійснюють технічний нагляд. Відповідно до п. 29 зазначеного порядку, під час розгляду заяви орган державного архітектурно-будівельного контролю перевіряє наявність відомостей про відповідний кваліфікаційний сертифікат відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури. Невідповідність поданих документів вимогам законодавства є підставою для відмови органами державного архітектурно-будівельного контролю у видачі дозволу на виконання будівельних робіт(п.30).
ІІ. Враховуючи вищевикладене, вважаємо Вашу вимогу неправомірною. Закупівля була організована та проведена дотримуючись основних принципів, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не встановлював жодних дискримінаційних вимог до учасників. Сподіваємось на порозуміння та співпрацю в подальшому.
ІІІ. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Уповноважена особа Черешня Л.О.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні