• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

71320000-7 Послуги з інженерного проектування (розробка робочих проектів системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єктах відділу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 053 дні назад

670 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 350.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2022 13:49 - 24.10.2022 13:54
Вимога
Відхилено

Невідповідність вимоги до Учасників в тендерній документації, чинному ДСТУ

Номер: 0a7d7c0ff9854ed5a64c16a9841858e7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-18-006129-a.c5
Назва: Невідповідність вимоги до Учасників в тендерній документації, чинному ДСТУ
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, ви взагалі перед формуванням вимог до Учасників, які зазначили в тендерній документації вивчали норми чинних законів та ДСТУ. Ви вимагаєте від Учасників надати на - інженера-проектувальника або інженера-проектувальника ІІ категорії з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС1. Доводимо до вашого відома, що об’єкти будівництва за класами наслідків (відповідальності) поділяються, згідно чинного ДСТУ ДСТУ 8855:2019 "Визначення класу наслідків (відповідальності)" п.4.5. та таблиці 1 на 3 (три) класи наслідків (відповідальності), а саме: СС1 - незначні наслідки (можлива небезпека, при кількості осіб, які постійно перебувають на об'єкті) - до 50 включно; СС2 - середні наслідки (можлива небезпека, при кількості осіб, які постійно перебувають на об'єкті) - від 50 до 400 включно; СС3 - значні наслідки (можлива небезпека, при кількості осіб, які постійно перебувають на об'єкті) - понад 400; Тобто, по-перше, відповідно до ДСТУ ДСТУ 8855:2019 "Визначення класу наслідків (відповідальності)" класу наслідків (відповідальності) нижче СС1 бути не може. По-друге, оскільки обєктами проектування є навчальні заклади зі значною площею у нас є дуже великі сумніви, що вони відносіться до класу наслідків (відповідальності) СС1, скоріш за все це обєкти проектування класу СС2, але не виключно що може бути деякі і СС3. По-третє, затверджувати робочий проект для об'єкту проектування для класу наслідків (відповідальності) СС2, або СС3 має законне право тільки інженер-проектувальник з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) відповідно СС2, або СС3. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, щодо наявності в Учасників надати на - інженера-проектувальника або інженера-проектувальника ІІ категорії з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності), відповідно до норм чинного законодавства України. Ми розуміємо, що у вашого "потенційного переможця" наявний сертифікат відповідального виконавця робіт - інженера-проектувальника або інженера-проектувальника ІІ категорії з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС1. Але нажаль даний виконавець робіт не має ніякого законного права розробляи та відпоавідно затверджувати робочі проекти для об'єктів проектування для класу наслідків (відповідальності) СС2, або СС3. Ви ніколи, як Замовник, не отримаєте позитивну експертну оцінку по робочому проекту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, відповідно до підпункту 1.6 пункту 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, для документального підтвердження кваліфікації працівників надаються копії кваліфікаційних сертифікатів на сертифікованих працівників, зазначених у довідці на окремі види робіт із створення об’єктів архітектури в частині інженерно-будівельного проектування, а саме: - інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації; - інженера-проектувальника або інженера-проектувальника ІІ категорії з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС1. Вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не забороняється надавати документи на інженера – проектувальника з інженерно – будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1, СС2 або СС3. Тому, відсутні підстави для внесення зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 390bc9e058e9461bb652fe9beb288fd1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-18-006129-a.a4
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, відповідно п.1.6 абзац 5 ви вимагаєте від Учасників надати - На інженера – проектувальника з інженерно – будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки надати сертифікат/свідоцтво/диплом/посвідчення про проходження навчання програмного комплексу АВК або іншої спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації, диплом про освіту та чинний договір добровільного страхування від нещасних випадків. Читайте будь-ласка чинні нормативні документи перед формуванням тендерної документації закупівлі!!! Інженер – проектувальник з інженерно – будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки не може мати договір добровільного страхування від нещасних випадків, він може мати тільки "договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності" І не пишіть будь-ласка незрозумілі вимоги до учасників, які не відповідають чинному законодавству України, а саме Закону України "Про страхування". Окрім того вимога Замовника про надання Учасниками договуру добровільного страхування від нещасних випадків, або Договору добровільного страхування відповідальності учасника перед третіми особами за нанесення шкоди під час здійснення господарської діяльності є дискримінаційною і такою, яка суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі, не належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого статтею 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 року. Даний вид страхування є виключно «добровільним» і не може вимагатися Замовником. Встанов-люючи дану вимогу до Учасників Замовник навмисно зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як «обов'язковий». Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встанов-лювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Встановлена вимога не відповідає нормам Закону та порушує основні принципи здійснення закупівлі, щодо недискримінації Учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому, та такою, що порушує права Учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конку-ренція серед Учасників. Також вищезазначена інформація повністю педтверджується, згідно копії рішення колегії АМКУ № 10451-р/пк-пз від 27.05.2020р. (питання №1). Шановнмй Замовник, вам не здається що ви собі забагато дозволяєте і не враховуєте рішення уповноваженого органу, яким є АМКУ при формуванні вимог до Учасників. Доводимо до Вашого відома, що АМКУ У сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції АМКУ має такі повноваження: здійснювати повноваження, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Ви шановний Замовнику напевно законотворець, що вам дає право порушувати вимоги чинного законодавства України, а саме норми Закону України "Про публічні закупівлі". Ви напевно безстрашні. Доводимо до вашого відома, щоб потім не було на нас образ, відповідно до частини 1-2 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення (На кого накладається штраф?) На службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) Розмір штрафу: 1700 гривень штрафу за перше порушення 3400 гривень якщо таке порушення уже мало місце цього року Підстави для накладання штрафу: ▪️ порушення порядку визначення предмету закупівлі; ▪️ несвоєчасне надання замовником роз`яснень; ▪️ розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує межі, встановлені законом; ▪️ тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону; ▪️ ненадання інформації у випадках, передбачених законом; ▪️ порушення строків оприлюднення інформації або розгляду тендерної пропозиції. Виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена нами документально та фактами, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення незаконної та дискримінаційної вимоги до Учасників, щодо надання На інженера – проектувальника з інженерно – будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки надати сертифікат/свідоцтво/диплом/посвідчення про проходження навчання програмного комплексу АВК або іншої спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації, диплом про освіту та чинний договір добровільного страхування від нещасних випадків. В випадку ігнорування нашої законної вимоги, яка підтверджена документально, відповідно до ст.14 п.20 Закону України "Про публічні закупівлі" з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми змушені будемо звернутися, і повірте ми це зробимо з офіційною письмовою скаргою до органу (Держаудитслужби України), що здійснює контроль над замовником, або до суду. Сподіваємося на здоровий глузд!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблені у відповідності до норм чинного законодавства України. Договір добровільного страхування від нещасних випадків укладається як з юридичними особами, так і з дієздатними фізичними особами. Мета здійснення даного страхування – страховий захист з метою фінансової підтримки застрахованої особи у випадку смерті, отримання певної групи інвалідності, тимчасової непрацездатності або травматичного ушкодження. Дана вимога встановлена з метою забезпечення захисту від збитків, завданих життю та здоров’ю працівника, який виконуватиме свої посадові обов’язки на об’єкті Замовника. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Додатково повідомляємо, що відповідно до частини двадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Учасник спрощеної закупівлі може звернутися до Замовника та/або до органу, що здійснює контроль над Замовником, або до суду. Рішення та дії Замовника можуть бути оскаржені Учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 4d8430ebe8d346799864a931b100ccfb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-18-006129-a.c3
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановий Замовнику на попередню нашу вимогу, щодо внесення змін, щодо вимог до Учасників, шляхом видалення вашої дискримінаційної та нечим не обгрунтованої вимоги, щодо обстеження (огляду) об'єкту ви зазначили, що вона не є дискримінаційною!!! Незважаючи на те, що вимога, щодо обстеження (огляду) об'єкту була неодноразово визнана як дискримінаційна низкою рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно рішень колегії АМКУ №18550-р/пк-пз від 13.12.2019р.; №9264-р/пк-пз від 13.05.2020р.; №10669-р/пк-пз від 29.05.2020р.; № 2596-р/пк-пз від 12.02.2021р.; №5748-р/пк-пз від 08.09.2022р.; №5773-р/пк-пз від 08.09.2022р. Шановнмй Замовник, вам не здається що ви собі забагато дозволяєте і не враховуєте рішення уповноваженого органу, яким є АМКУ при формуванні вимог до Учасників. Доводимо до Вашого відома, що АМКУ У сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції АМКУ має такі повноваження: здійснювати повноваження, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Ви шановний Замовнику законотворець, що вам дає право порушувати вимоги чинного законодавства України, а саме норми Закону України "Про публічні закупівлі". Ви напевно безстрашні. Доводимо до вашого відома, щоб потім не було на нас образ, відповідно до частини 1-2 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення (На кого накладається штраф?) На службових (посадових), уповноважених осіб замовника (членів тендерного комітету, Уповноважених осіб) Розмір штрафу: 1700 гривень штрафу за перше порушення 3400 гривень якщо таке порушення уже мало місце цього року Підстави для накладання штрафу: ▪️ порушення порядку визначення предмету закупівлі; ▪️ несвоєчасне надання замовником роз`яснень; ▪️ розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує межі, встановлені законом; ▪️ тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону; ▪️ ненадання інформації у випадках, передбачених законом; ▪️ порушення строків оприлюднення інформації або розгляду тендерної пропозиції. Окрім того в тендерній документації наявна вся необхідна інформація для Учасників, яка стосується розрахунку коштрисної вартості робіт, а саме площа обєктів проектування. Детально ознайомитись з об'єктом проектування повинен буде Учасник, якого буде визнано "переможцем" процедури закупівлі, безпосередньо перед підписанням договору. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення незаконної та дискримінаційної вимоги до Учасників процедури закупівлі, щодо обстеження обєктів та оримання Учасиками актів обстеження об’єктів за підписом Замовника. В випадку ігнорування нашої законної вимоги, яка підтверджена документально, відповідно до ст.14 п.20 Закону України "Про публічні закупівлі" з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми змушені будемо звернутися, і повірте ми це зробимо з офіційною письмовою скаргою до органу (Держаудитслужби України), що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі здійснюються відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога встановлена з метою полегшення процесу визначення учасниками обсягу та вартості робіт, що є предметом закупівлі. Дана вимога є необхідною для всіх потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки учасники мають можливість ознайомитися із фактичними обсягами робіт на місці, реально здійснити оцінку своїх можливостей та економічної доцільності щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі, а також мають можливість ознайомитися з характеристиками будівлі щодо проведення цих робіт. Можливість здійснення обстеження об’єкту надається усім потенційним учасникам процедури закупівлі без будь – яких обмежень з боку Замовника. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 07ca595cf075412e9bfc557ea3a3fc8a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-18-006129-a.b2
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, відповідно п.1.6 абзац 5 ви вимагаєте від Учасників надати - На інженера – проектувальника з інженерно – будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки надати сертифікат/свідоцтво/диплом/посвідчення про проходження навчання програмного комплексу АВК або іншої спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації, диплом про освіту та чинний договір добровільного страхування від нещасних випадків. Ви сплутали правидне з грішним. Яким боком взагалі до розробки кошторисної документації - інженер-проектувальник з інженерно – будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки? Даний фахівець не розробляє кошторисну документацію, він є фахівцем який розробляє робочий проект!!! Навіщо йому мати посвідчення про проходження навчання програмного комплексу АВК? Що це за маячня? Хто це вам таку дурню підсунув? Сертифікований інженер-проектувальник з інженерно – будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки повинен мати навики роботи в AutoCAD — двох- або тримірна система автоматизованого проектування та креслення, або в іншій програмі, наприклад Revit — програмний комплекс для автоматизованого проектування. Договір добровільного страхування від нещасних випадків, від яких нещасних випадків??? що на інженера – проектувальника з інженерно – будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки може Персональний компютер впасти на голову або ногу при виконанні робочих проектів? Що це взагалі таке? Яким законом це вимагається? Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", ст.14 п.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення повністю абсурдної вимоги, яка не передбачена законодавством України, щодо надання сертифікату/свідоцтва/диплому/посвідчення про проходження навчання програмного комплексу АВК або іншої спеціалізованої програми для розробки кошторисної документації, диплом про освіту та чинного договору добровільного страхування від нещасних випадків На інженера – проектувальника з інженерно – будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Так як це якась повна "маячня", яка не вимагається жодним нормативним документом або Законом України!!! В випадку ігнорування нашої законної вимоги, яка підтверджена документально, відповідно до ст.14 п.20 Закону України "Про публічні закупівлі" з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми змушені будемо звернутися з офіційною письмовою скаргою до органу (Держаудитслужби України), що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблені у відповідності до норм чинного законодавства України. Відповідно до Змін № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно – будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України 27.01.2014 № 26 доповнити підрозділ «Професіонали» після позиції «Економіст з договірних та претензійних робіт (будівництво)» новими позиціями такого змісту: Спеціалізація ІНЖЕНЕР-ПРОЕКТУВАЛЬНИК З ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ. Завдання та обов’язки. Розробляє окремі розділи або частини проекту, що стосуються дотримання вимог пожежної безпеки на усіх стадіях проектування. Забезпечує згідно з чинним законодавством відповідність проектної документації вимогам щодо пожежної безпеки відповідно до законодавства. Забезпечує відповідність проектних рішень іншим розділам або частинам проекту. Готує пояснювальну записку до окремих розділів або частин проекту із дотримання вимог пожежної безпеки, перелік креслеників,підписує їх та передає відповідальній особі. Захищає проектні рішення при проходженні експертизи та вносить корективи на основі отриманих зауважень. Бере участь у передпроектних дослідженнях та корегуваннях, що пов’язані iз iнвестицiйними вкладеннями. Бере участь в забезпеченні відповідності проектної документації архітектурним i мiстобудiвним вимогам, захисту навколишнього природного середовища, раціональному використанню природних ресурсiв, експлуатацiйній надiйності та безпеці, високій ефективності та окупності інвестицій, патентоспроможності та патентній чистоті технiчних рiшень та застосованого обладнання, конкурентоспроможності продукції. Бере участь у зборі вихідних даних та розробленні завдань щодо проектних рішень із дотриманням вимог пожежної безпеки об’єктів будівництва. Бере участь, у встановленому порядку, в авторському нагляді за реалізацією проектних рішень із дотримання вимог пожежної безпеки. Використовує комп’ютерну техніку і зовнішні пристрої до неї, програмне забезпечення для створення, зберігання, обробки інформації. Застосовує в роботі інформаційно-комунікаційні технології, відповідні комп’ютерні програми і бази даних. Повинен знати: законодавство України з організації та здійснення будівництва; постанови, розпорядження, накази та інші документи щодо виконання проектних та будівельних робіт для дотримання вимог пожежної безпеки; будівельні норми, правила та стандарти; правила, послідовність, технічні умови виконання будівельних робіт; правила оформлення, передачі та зберігання проектної документації; сучасні тенденції, наукові методи та способи перегляду нормативної документації; автоматизовані системи та комплекси для проектування; конструкції будівель та споруд; фізичні властивості споруд; експлуатаційні характеристики та оцінювання відповідності будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та деталей на предмет дотримання вимог пожежної безпеки; стандарти або технічні умови на будівельні матеріали, деталі, конструкції; основи управління, організації та технології виконання будівельних робіт. Зважаючи на вищевикладене, інженер – проектувальник з інженерно – будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки розробляє окремі розділи або частини проекту, що стосуються дотримання вимог пожежної безпеки на усіх стадіях проектування і відповідно повинен знати і вміти користуватися програмним комплексом, в якому розробляються окремі розділи або частини проекту. Крім того, предметом закупівлі є саме розробка робочих проектів системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання, тому інженер – проектувальник в частині дотримання вимог пожежної безпеки є необхідним для здійснення даного виду робіт. Щодо договору добровільного страхування від нещасних випадків, то він укладається як з юридичними особами, так і з дієздатними фізичними особами. Мета здійснення даного страхування – страховий захист з метою фінансової підтримки застрахованої особи у випадку смерті, отримання певної групи інвалідності, тимчасової непрацездатності або травматичного ушкодження. Дана вимога встановлена з метою забезпечення захисту від збитків, завданих життю та здоров’ю працівника, який виконуватиме свої посадові обов’язки на об’єкті Замовника. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 45e2480bb37344fd81ed9f801007889b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-18-006129-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації наявна вимога до Учасників процедури закупівлі, відповідно п.10. Перед поданням пропозиції з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та додаткової технічної документації щодо робіт, необхідно провести на об’єктах Замовника огляд на роботи з виготовлення робочих проектів в робочі дні з 9-00 до 16-00 разом із представником Замовника із підписанням відповідних актів. Надання актів обстеження об’єктів за підписом Замовника є обов’язковим у складі пропозиції Учасника. Акти повинні бути підписані уповноваженою особою Замовника та керівником Учасника. Встановлення такої вимоги несе у собі, перш за все корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі необхідно: зідзвонитися з уповноваженою особою Замовника, отримати від Замовника плани приміщень об’єкту, обстежити (оглянути) об’єкт та ще й отримати підтверджуючий підпис уповноваженої особи Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно попередньо зідзвонюватися з уповноваженою особою Замовника та отримати дозвіл на обстеження (огляд) об’єкту. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель: - максимальна економія та ефективність; - запобігання корупційним діям і зловживанням; - добросовісна конкуренція серед Учасників. Окрім того, даною вимогою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних їх Учасників, адже участь в процедурі закупівлі зможуть прийняти тільки Учасники, які географічно знаходяться ближче до обєктів проектування. Ті Учасники які знаходяться в інших областях України, наприклад в північних, або в західних повинні понести додаткові необовязкові фінансові витрати з далеким переїздом та проведенням огляду обєктів. Також це виглядає дивно з огляду на те, що в тендерній документації присутня вся необхідна інформація, а саме площа об'єкту(ів) проектування, яка є цілком достатня для розрахунку кошторисної вартості розробки проектно-кошторисної документації, відповідно до № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а саме: «Настанови з визначення вартості будівництва» та «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Відповідно до ч.1 статті 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім зацікавленим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Обстеження (огляд) об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, за результатами обстеження об'єктів надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо обстеження огляду та підписання за результатами зустрічі відповідно будь-яких документів до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість потенційних учасників та їх склад. Доводимо до Вашого відома, що вимога тендерної документації щодо обстеження (огляду) об'єкту, була неодноразово визнана як дискримінаційна низкою рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно рішень колегії АМКУ №18550-р/пк-пз від 13.12.2019р.; №9264-р/пк-пз від 13.05.2020р.; №10669-р/пк-пз від 29.05.2020р.; № 2596-р/пк-пз від 12.02.2021р.; №5748-р/пк-пз від 08.09.2022р.; №5773-р/пк-пз від 08.09.2022р. Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення незаконної та дискримінаційної вимоги до Учасників процедури закупівлі, щодо обстеження обєктів та оримання Учасиками актів обстеження об’єктів за підписом Замовника. В випадку ігнорування нашої законної вимоги, яка підтверджена документально, відповідно до ст.14 п.20 Закону України "Про публічні закупівлі" з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ми змушені будемо звернутися з офіційною письмовою скаргою до органу (Держаудитслужби України), що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо надання акту обстеження об’єкта не є дискримінаційною та встановлена з метою полегшення процесу визначення учасниками обсягу та вартості робіт, що є предметом закупівлі. Дана вимога є необхідною для всіх потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки учасники мають можливість ознайомитися із фактичними обсягами робіт на місці, реально здійснити оцінку своїх можливостей та економічної доцільності щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі, а також мають можливість ознайомитися з характеристиками будівлі щодо проведення цих робіт. Можливість здійснення обстеження об’єкту надається усім потенційним учасникам процедури закупівлі без будь – яких обмежень з боку Замовника. Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні