-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі (буряк, капуста білокачанна, морква, цибуля ріпчаста)
Завершена
10 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50.00 UAH
Період оскарження:
18.10.2022 10:05 - 24.10.2022 09:58
Вимога
Відхилено
щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Номер:
58bd43296c8b481c8248b62791635280
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-18-001356-a.b1
Назва:
щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Вимога:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі- Закон) встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 26 Закону.
Так, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ДОДАТОК 2) встановлено, що Товари, що постачаються, повинні мати – необхідні копії сертифікатів якості виробника товару та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ або встановленим до нього загальнообов’язковим на території України нормам і правилам, та повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. (Надати копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат відповідності або паспорт якості та/або санітарно-гігієничні висновки та/або декларацію виробника та/або реєстраційні посвідчення).
З урахуванням цього, учасник ФОП Бойко Анатолій Васильович у складі своєї ТД надає Декларацію виробника №15 від 07.09.2022р. з переліком продукції, що є предметом закупівлі та зазначає виробником такої продукції ФОП Алещенко Іван Іанович та вказує адресу виробника: Запорізька обл., Запорізький р-н, с. Новояковлівка, вул. Кібенко, б.22.
При цьому, аналізуючи відкриті реєстри ЄДРПОУ ФОП Алещенко І.І. (код за ЄДРПОУ/ІПН 216950303010) дійсно проводить діяльність з вирощування овочів, коренеплодів, бульбоплодів на території с. Новояковлівка, Запорізького р-ну, Запорізької області. Але, згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 25.04.22р. №75 (у редакції наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 27.07.22р. №169) с. Новояковлівка Запорізького р-ну Запорізької обл. є Новояковлівським старостинським округом та входить до Комишуваської об’єднаної територіальної громади, що відповідно до вищевказаного Наказу Мінінтеграції входить до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні). При цьому, у вказаних районах діє особливий пропускний режим, що може повністю унеможливити постачання товару, що є предметом закупівлі з території вирощування до замовника, який є необхідним для безперебійного харчування пацієнтів лікарні. Адже, одним з основних принципів закупівель, згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
При цьому, з аналізу вказаної декларації зовсім не простежується зв’язок учасника з виробником товару, що є предметом закупівлі.
Аналізуючи зазначене, не можливо зробити висновок стосовно якості товару який учасник ФОП Бойко Анатолій Васильович планує до постачання, виникають сумніви стосовно якості та строків придатності товарів, що є предметом закупівлі та щодо надійності такого постачальника, що можливо призведе до зриву строків поставки продукції, яка є необхідною для безперебійного харчування пацієнтів лікарні.
Враховуючи викладене, учасником ФОП Бойко Анатолій Васильович не було надано документи, які підтверджують якість товару, що є предметом закупівлі, а тому пропозиція такого учасника підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.11.2022 14:10
Вирішення:
Уповноваженою особою Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №2» Запорізької міської ради було уважно розглянуто ваше звернення щодо неправомірного визначення переможця закупівлі, та повідомляє наступне. Пропозиція учасника Бойко Анатолій Васильовича повністю відповідає всім вимогам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, про що було зазначено у протоколі 65/22 від 01.11.2022 року.
У складі пропозиції учасника у відповідності до оголошення спрощеної процедури була надана декларація виробника №15 від 07.09.2022р, тому Замовник відповідно до Закону «Про публічні закупівлі не має права відхилити учасника, згідно п.1 ч. 13 ст14 Закону.
У відповідності до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 25.04.2022 р №75 ( у редакції наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 27.07.2022р. №169 ) дійсно с. Новояковлівка Запорізького р-ну Запорізької обл. є Новояковлівським старостинським округом та входить до Комишуваської об’єднаної територіальної громади, що відповідно до вищевказаного Наказу Мінінтеграції входить до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).
Декларація виробника, яку Ви, як учасник надали в складі пропозиції належить ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО «СВАМ» ,яке зареєстровано за адресою м. Запоріжжя, вул. Товариська, буд.39-А кв.20.
Але звертаємо вашу увагу, що згідно цього ж наказу Запорізька міська територіальна громада теж входить до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).
Тому виходячи із вищезазначеного можливо зробити висновки, що Замовник згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримується принципів максимальної економії.
Статус вимоги:
Відхилено