• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вікно металопластикове

Завершена

169 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 697.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2022 09:15 - 30.10.2022 01:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: c1229d5e0abe4cb4bdc64597ef312ecb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-18-000529-a.c4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 24.11.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.11.2022 15:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.11.2022 15:42
Дата виконання рішення Замовником: 29.11.2022 09:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення уповноваженої особи № 43 від 14 листопада 2022року про обрання переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015–44220000-8 «Столярні вироби» (далі – переможець ) ТОВ «ГЛОРІЯ-В». (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-10-18-000529-а). 2. Визначити ТОВ «Будівельна компанія «ПІРАМІД КОРП» переможцем відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015–44220000-8 «Столярні вироби» (далі – переможець). 3.Прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем на суму – 163800,00 грн. з ПДВ . (Сто шістдесят три тисячі вісімсот гривень 00 копійок) з ПДВ. 4.Подати на оприлюднення в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик у порядку,встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Автор: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП", Мар'ян Кішик +380681717970, +380962956430, +380678035360 123-456-789a@ukr.net https://piramid-corp1.jimdo.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: 296afb7210e1424ba115f8fe877b4acb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-18-000529-a.a3
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Замовник не надав документ про перелік виявлених невідповідностей.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та прийнята до відома. Згідно з умовами тендерної документації та вимогами до предмета закупівлі, замовником прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції №40 від 07 листопада 2022 року. Відтак, тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «ПІРАМІД КОРП» не відповідає вимогам тендерної документації. Підставами відхилення стало не тільки невідповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію та відсутність документів щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", а також наявність інших невідповідностей тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника. Тому, згідно з пп.1,2 ч.16 ст.29 Закону, замовник не розміщував повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю відповідно до Закону, так як після можливого виправлення даних недоліків протягом 24 год. було б прийнято рішення про відхилення ТОВ «Будівельна компанія «ПІРАМІД КОРП», в зв’язку з іншими невідповідностями до вимог тендерної документації, які не підпадають під п.16 ст.29 Закону. Враховуючи вищезазначене, керуючись нормами чинного законодавства, Ваша вимога від 09.11.2022 р. не підлягає задоволенню. В разі незгоди Ви маєте право оскаржити дане рішення в установленому Законом порядку.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: 39920a8e77df42ccad7f5253c7cea786
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-18-000529-a.b2
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Вимагаємо змінити рішення ЗАМОВНИКА!
Вирішення: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та прийнята до відома. Згідно з умовами тендерної документації та вимогами до предмета закупівлі, замовником прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції №40 від 07 листопада 2022 року . Відтак, тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «ПІРАМІД КОРП» не відповідає вимогам тендерної документації. Інформація/документи, подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містять помилки, що не є формальними помилками відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року №710. Враховуючи вищезазначене, керуючись нормами чинного законодавства, Ваша вимога від 08.11.2022 р. не підлягає задоволенню. В разі незгоди Ви маєте право оскаржити дане рішення в установленому Законом порядку.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: 9e886d7a5c5b4e8eaf66fa1cf891adf3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-18-000529-a.c1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Документ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та прийнята до відома. Згідно з умовами тендерної документації та вимогами до предмета закупівлі, замовником прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції №40 від 07 листопада 2022року. Від так, тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «ПІРАМІД КОРП» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПІРАМІД КОРП»» процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби», очікувана вартість — 169700,00 грн (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-10-18-000529-а) (далі — Закупівля) виявлено підставу для відхилення відповідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). А саме, учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції / забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а саме: 1.П.5 Розділу 3 Тендерної документації вимагалось: «Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору – скан-копія попередньо укладеного договору на постачання аналогічного товару (послуги), що відповідає предмету закупівлі та документів, що підтверджують його повне виконання (актів, накладних)». У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують повне виконання аналогічного договору (акти накладні) відповідно до Договору №207/20 від 24.11.2020 року та/або Договору № 424 від 04.11.2020 року щодо постачання аналогічного товару, що відповідає предмету закупівлі ДК 021:2015 - 44220000-8 – Столярні вироби. 2. П.1 Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось подання: «…*якщо учасником є товариство з обмеженою/додатковою відповідальністю додатково подається оригінал або копія документу, який підтверджує повноваження посадової особи щодо вчинення правочину (рішення загальних зборів учасника про надання згоди на вчинення правочину, якщо сума пропозиції, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності згідно з ч.1,2,3 ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року № 2275-VІII)». У складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія документу, який підтверджує повноваження посадової особи щодо вчинення значного правочину згідно з ч.1,2,3 ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року № 2275-VІII), так як вартість чистих активів ТОВ «Будівельна компанія «ПІРАМІД КОРП» складає від’ємне значення (- 241,8 тис. грн.). 3. П.3 Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось подання: «Копія Балансу за останній звітний період (Форма №1 «Баланс»**) з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку; - Копія звіту про фінансові результати учасника за останній звітний період (форма №2 «Звіт про фінансові результати»**) з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку; - Копія звіту про рух грошових коштів учасника (форма Ф-3 «Звіт про рух грошових коштів»**) з відміткою органу статистики або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку;* - Копію Декларації про доходи або звіт суб’єкта малого підприємництва за 2021 рік (для фізичних осіб-підприємців) з відміткою уповноваженого органу або з підтверджуючими документами про передачу та прийняття електронної звітності засобами зв’язку;* *Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, то такий Учасник у складі пропозиції надає лист пояснення (в довільній формі), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає у складі пропозиції копії фінансової звітності за наявні в такого учасника за останні періоди, які передують розкриттю пропозицій. ** Якщо учасник суб’єкт малого підприємництва, то у складі пропозиції подається: Форма №1-м та Форма №2-м». П.1 Розділу 3 Тендерної документації вимагалось: «У разі подання скан-копій документів, такі скан-копії виготовляються з оригіналів документів та повинні бути придатними для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів». Згідно з статтею 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". У складі тендерної пропозиції Учасником надано скан-копіюфінансової звітності малого підприємництва (Форма №1-м та Форма №2-м) станом на 31.12.2021 року, яка не відповідає оригіналу документу, а саме документ не містить обов’язкових реквізитів: візуального підпису керівника і візуального підпису головного бухгалтера відповідно до П(С)БО 25 «Спрощена фінансова звітність», яке затверджене Наказом МФУ від 25.02.2000 року №39. Відтак, у складі тендерної пропозиції учасником не надано скан-копії з оригіналу фінансової звітності малого підприємства (Форми №1-м та Форми №2-м) або електронного документу з обов’язковим реквізитом - електронним підписом (або кваліфікованим електронним підписом) автора. 4. П.6 Додатку 2 до Тендерної документації вимагалось подання: «Порівняльна таблиця із предметом закупівлі та пропозицією Учасника відповідно до Додатку 1. Учасник повинен чітко зазначати фірму виробника та модель пропонованого товару. Недотримання вищевказаної вимоги є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника». У складі пропозиції учасника надано порівняльну таблицю із предметом закупівлі та пропозицією учасника без зазначення фірми виробника, який запропоновано згідно з сертифікатами відповідності, а саме щодо виробника ТОВ «ЗАВОД СТЕКО». Враховуючи вищезазначене, керуючись нормами чинного законодавства, Ваша вимога від 07.11.2022 р. не підлягає задоволенню. В разі незгоди Ви маєте право оскаржити дане рішення в установленому Законом порядку.
Статус вимоги: Не задоволено