-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з благоустрою території (укладання ФЕМ) Дубенської початкової школи Дубенської міської ради Рівненської області, за адресою 35600, Рівненська область, місто Дубно, вул. Венецька, 11А, відповідний код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Інформація про Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені у Додатку 3 до тендерної документації
Завершена
2 590 792.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 907.93 UAH
мін. крок: 1% або 25 907.93 UAH
Період оскарження:
17.10.2022 17:24 - 31.10.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Номер:
53bbb1c2d0cc4e718ddd60f14946d2fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-17-010988-a.a3
Назва:
ВИМОГА про усунення порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Вимога:
Приватне підприємство «ВЕСТІНВЕСТБУД» (далі – ПП «ВІБ») є учасником відкритих торгів щодо закупівлі «Послуги з благоустрою території (укладання ФЕМ) Дубенської початкової школи Дубенської міської ради Рівненської області, за адресою 35600, Рівненська область, місто Дубно, вул. Венецька, 11А», ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-17-010988-a.
Протокольним рішенням (далі – протокол) уповноваженої особи № 6 від 08 листопада 2022 року, визначено переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДУБНОГРУП».
ПП «ВІБ» вважає рішення таким, що прийняте з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації з даного предмету закупівлі з огляду на наступне.
1. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДУБНОГРУП», в порушення вимог Тендерної документації (далі – ТД), відсутній розрахунок адміністративних витрат.
Обґрунтування: Відповідно до Додатку 3 до ТД «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник у складі пропозиції надає:
- Протокол узгодження договірної ціни;
- Договірну ціну;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Пояснювальну записку;
- Локальний кошторис;
- Відомість ресурсів або Підсумкову відомість ресурсів;
- Дефектний акт;
- Розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат;».
Учасник надав у складі тендерної пропозиції файл «3_Договірна ціна.pdf». Відповідно до інформації наведеній у файлі «Договірна ціна» Учасником визначено розмір адміністративних витрат у сумі 17 543,00 грн., при цьому сам розрахунок №10 - відсутній у складі тендерної пропозиції даного учасника.
Відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав розрахунок договірної ціни, складеної з порушенням вимог чинного законодавства, а саме: Настанова з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України у будівництві, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова).
Обґрунтування: при розрахунку загальновиробничих витрат у складі ціни пропозиції Учасником застосовані понижуючі коефіцієнти, а саме Н38=0,4123 (коефіцієнт, що враховує зміну витрат на заробітну плату працівників, зайнятих на управлінні та обслуговуванні будівельного виробництва) та Н39=0,7821 (коефіцієнт, що враховує зміну решти витрат загальновиробничих витрат на величину, що відноситься до утримання та обслуговування апарату управління відокремлених виробничих структурних підрозділів будівельної організації). Відповідно до Настанови розрахунок загальновиробничих витрат у складі ціни пропозиції повинен здійснюватися у відповідності з п.п.5.13-5.15. Застосування будь-яких понижуючих коефіцієнтів Настановою не передбачено. Отже, застосування понижуючих коефіцієнтів Н38=0,4123 та Н39=0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат у складі ціни пропозиції призводить до спотворення фактичної цінової пропозиції Учасника, адже загальна ціна пропозиції в такому випадку стає меншою, що призводить до порушення принципів здійснення публічних закупівель, регламентованих ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином, констатуючи факт вище наведеного, Тендерна пропозиція ТОВ «ДУБНОГРУП» не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню.
Відповідно до ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Пропозиція ПП «ВІБ» у порівнянні з пропозицією ТОВ «ДУБНОГРУП» не містить вище перелічених невідповідностей.
При цьому, повідомляємо, що своїми діями Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», порушено принципи регламентовані цим Законом, зокрема: принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників. Зазначене призвело до порушення Замовником прав ПП «ВІБ» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
На підставі викладеного, вимагаємо привести дії та рішення Замовника у відповідність до вимог чинного законодавства.
Також повідомляємо, що у порядку встановленому ст.8 Законом України «Про публічні закупівлі» на органи державного фінансового контролю (ДАСУ) покладено обов’язок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель. Та згідно ст.164-14 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність уповноважених осіб замовника за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону шляхом накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
В свою чергу, повідомляємо, у разі незадоволення вимоги, будемо звертатися за захистом порушених прав до АМКУ, у порядку встановленому ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому залишаємо за собою право на звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження, у порядку встановленому ч.24 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.11.2022 14:53
Вирішення:
Доброго дня. На Вашу вимогу про усунення порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі, яка подана 10 листопада 2022 14:53, зазначаємо наступне.
Ви, Приватне підприємство «ВЕСТІНВЕСТБУД» (далі – ПП «ВІБ») вважаєте, що протокольне рішенням (далі – протокол) уповноваженої особи № 6 від 08 листопада 2022 року, яким визначено переможця процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДУБНОГРУП», прийняте з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації з даного предмету закупівлі з огляду на те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДУБНОГРУП», в порушення вимог Тендерної документації (далі – ТД), відсутній розрахунок адміністративних витрат, тобто не подано відповідні дані окремим документом. Проте у пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" зазначена і закладена сума в розмірі 17 543,00 грн. в розрахунку договірної ціни - розрахунок №10 «Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій» та поданому зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва №135 (поданому вище зазначеним учасником). Це підтверджує їх закладення (адміністративні витрати) і врахування в загальній запропонованій пропозиції вище зазначеного учасника - 1 890 000,00 грн. З метою ефективного використання бюджетних коштів - коштів місцевого бюджету, недопущенням зайвих витрат, з метою як найекономнішої закупівлі послуг, було прийнято рішення вважати дане зазначення із врахування суми 17 543,00 грн. допустимим у загальній запропонованій тендерній пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" у сумі 1 890 000,00 грн., та найбільш економічно вигідною пропозицією порівняно з іншими пропозиціями.
Також Вами вказано, що учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" у складі тендерної пропозиції надав розрахунок договірної ціни, складеної з порушенням вимог чинного законодавства, а саме: Настанова з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України у будівництві, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), так як при розрахунку загальновиробничих витрат у складі ціни пропозиції Учасником застосовані понижуючі коефіцієнти, а саме Н38=0,4123 (коефіцієнт, що враховує зміну витрат на заробітну плату працівників, зайнятих на управлінні та обслуговуванні будівельного виробництва) та Н39=0,7821 (коефіцієнт, що враховує зміну решти витрат загальновиробничих витрат на величину, що відноситься до утримання та обслуговування апарату управління відокремлених виробничих структурних підрозділів будівельної організації). Відповідно до Настанови розрахунок загальновиробничих витрат у складі ціни пропозиції повинен здійснюватися у відповідності з п.п.5.13-5.15. Застосування будь-яких понижуючих коефіцієнтів Настановою не передбачено, в зв’язку з чим повідомляємо наступне: проаналізувавши подані документи учасника ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУБНОГРУП" виявлено, що фірма ТОВ « ДУБНОГРУП» створена 05.10.2022 р., що не давало змоги виконати розрахунок загальновиробничих витрат за попередній період, як зазначено в Настанові з визначення вартості будівництва, тому розрахунок загальновиробничих витрат виконувався з приміненням усереднених показників загальновиробничих витрат з приміненням понижаючих коефіцієнтів, з урахуванням того, що фірма немає відокремлених структурних підрозділів.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, тобто це ще раз підтверджує той факт, що адміністративні витрати враховані в договірній ціні так і в зведеному кошторисному розрахунку відповідно.
Отже, застосування понижуючих коефіцієнтів при розрахунку загальновиробничих витрат у складі ціни пропозиції в даному випадку не призвело спотворення фактичної цінової пропозиції Учасника, і загальна ціна пропозиції в даному випадку не стає меншою, а є фактичною, що не призводить до порушення принципів здійснення публічних закупівель, регламентованих ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням максимальної економії бюджетних коштів і тим більш не порушує принципу добросовісної конкуренції серед учасників, а дає змогу як найекономніше не спотворюючи якість надання послуг виконати – виконавцем, закупити – замовником їх у повній мірі, з дотриманням усіх вимог не порушуючи норм чинного законодавства України.
Таким чином, констатуючи факт вище наведеного, Тендерна пропозиція ТОВ «ДУБНОГРУП» відповідає вимогам Тендерної документації та не підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення принципів і вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
d545d8c168044ef991b583103f3efbbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-17-010988-a.c2
Назва:
Порушення принципів і вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Ретельно проаналізувавши розміщене на веб порталі Тендерну документацію, нами виявлено дискримінаційні положення документації, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель та порушують принципи та норми визначені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме нами виявлено наступне порушення:
Відповідно п. 3 Додатку № 2.1 до тендерної документації закупівлі: UA-2022-10-17-010988-a – «Учасник у складі пропозиції повинен надати акт – огляду об`єкту в довільній формі за підписом учасника та замовника. Звернутись до замовника щодо складання акту можливо в період уточнення інформації про закупівлю.».
Вимога встановлена Замовником порушує права учасника на конфіденційність до моменту розкриття пропозицій і не відповідає вимогам та принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Таким чином інформація про закупівлю має бути доступна всім, навіть тим особам, які не беруть участь в закупівлі, Замовником же встановлено такі вимоги, що частину інформації про закупівлі, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника.
Також відповідно ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена конфіденційність даних про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
В даному випадку Замовником встановлено такі вимоги, що порушують конфіденційність при участі в закупівлі, оскільки до момент моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Замовнику будуть відомі всі потенційні учасники закупівлі.
Також відповідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник встановивши оскаржувану вимогу створив при проведенні закупівлі корупційні ризики, оскільки після отримання Учасником Акту-огляду Замовнику стає відома інформація про всіх учасників процедури закупівлі до моменту проведення аукціону.
Відповідно п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Замовником порушено принципи відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки встановлена ним вимога передбачає, що частину інформації про закупівлю, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
В даному випадку порушено наше право та інших потенційних учасників на вільний доступ до інформації про закупівлю.
Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Таким чином Законом України «Про публічні закупівлі» визначено законний спосіб отримання інформації про закупівлю, а саме зазначення її в тендерній документації.
Вище вказане підтверджується Рішенням Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 р. (Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-02-22-003442-a).
З метою захисту порушених прав та враховуючи вищезазначене, ВИМАГАЄМО виключити п. 3 Додатку № 2.1 до тендерної документації закупівлі: UA-2022-10-17-010988-a – «Учасник у складі пропозиції повинен надати акт – огляду об`єкту в довільній формі за підписом учасника та замовника. Звернутись до замовника щодо складання акту можливо в період уточнення інформації про закупівлю.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.10.2022 23:38
Вирішення:
Доброго дня. Ретельно проаналізувавши Вашу вимогу, подану о 23:38 год. 22 жовтня 2022 року, одразу після поданого Вами Звернення щодо складання акту, викладаємо та просимо врахувати наступне.
Відповідно до ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник при підготовці тендерної документації вважав за потрібне, подати вимогу яка зазначена в п. 3 Додатку № 2.1 до тендерної документації закупівлі: UA-2022-10-17-010988-a – тобто «Учасник у складі пропозиції повинен надати акт – огляду об`єкту в довільній формі за підписом учасника та замовника. Звернутись до замовника щодо складання акту можливо в період уточнення інформації про закупівлю».
Відповідно до ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель була загальнодоступною в період з 17:24 год. 17 жовтня 2022 до 00:00 год. 23 жовтня 2022, що дозволяло Вам звернутись у робочий час, так як це зробили інші фірми.
У Вас був достатній строк в період від дати оприлюднення закупівлі до закінчення терміну звернення за роз’ясненнями для звернення до Замовника, у робочий час та день, проте Вами цього зроблено не було. Надати Вам додатковий строк для проведення огляду об’єкта та складання акту такого огляду, буде розцінюватись як дискримінація по відношенню до інших учасників, які у встановлений системою термін в ДЗО звернулися до Замовника щодо огляду об’єкта та складання відповідного акту.
Враховуючи вище зазначене, Ваша вимога є безпідставною і не підлягає задоволенню, так як Замовник не порушував Ваших прав як потенційного учасника у процедурі закупівлі.
Кожен учасник мав право звернутися на об’єкт, оглянути його і скласти акт огляду, дана вимога жодним чином не обмежувала Вашого права, як учасника на участь у закупівлі і не порушувала вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.11.2022 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
Звернення щодо складання акту
Номер:
bb64389946ea428ba12c3c5ab9ff7f25
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-17-010988-a.b1
Назва:
Звернення щодо складання акту
Вимога:
Відповідно п. 3 Додатку № 2.1 до тендерної документації закупівлі: UA-2022-10-17-010988-a – «Учасник у складі пропозиції повинен надати акт – огляду об`єкту в довільній формі за підписом учасника та замовника. Звернутись до замовника щодо складання акту можливо в період уточнення інформації про закупівлю.».
З метою виконання вище вказаного пункту тендерної документації звертаємося до вас як до замовника в період уточнення інформації про закупівлю, та просимо надати доступ на проведення об`єкту та надати акт – огляду об`єкту в довільній формі за підписом учасника та замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення щодо складання акту.pdf 22.10.2022 23:21
Дата подачі:
22.10.2022 23:21
Вирішення:
Доброго дня. З приводу Вашого звернення, яке було сформоване в системі ДЗО о 23:21 год. 22 жовтня 2022 року щодо складання акту, надаємо відповідь сьогодні, так як 22 жовтня 2022 року був офіційним вихідним днем у Дубенській початковій школі Дубенської міської ради Рівненської області. Закупівля була оприлюднена 17 жовтня 2022 року, а звернення Учасника до Замовника за роз’ясненнями мали бути подані до 00:00 год. 23 жовтня 2022 року. Надати Вам доступ на проведення об`єкту (можливо Ви мали на увазі огляду об’єкту) та надати акт – огляду об`єкту в довільній формі за підписом Учасника та Замовника станом на 22 жовтня 2022 після 23:21 до 00:00 год. (тобто за 39 хв. до закінчення часу для звернень за роз’ясненнями) – не виявлялось можливим, так як це був вихідний день та не робочі години. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.11.2022 00:01