-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг місцевого значення: Поточний ремонт частини дороги по вул. Соборній біля залізничного переїзду в м. Васильків Київська обл.
Завершена
199 999.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
17.10.2022 16:24 - 26.10.2022 15:07
Вимога
Вирішена
ВИМОГА СКАСУВАТИ НЕЗАКОННЕ ПОЛОЖЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ
Номер:
928f94ef11054e908dc986308a778618
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-17-009928-a.b4
Назва:
ВИМОГА СКАСУВАТИ НЕЗАКОННЕ ПОЛОЖЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ
Вимога:
Оголошенням вимагається наступне
Акт обстеження (дефектний акт) об'єкта, на якому планується виконання робіт/надання послуг, в довільній формі, який підписано представником Замовника і Учасника закупівлі із зазначенням дати обстеження. Обстеження (огляд) об'єкта здійснюється до кінцевого строку звернення за роз'ясненнями. При відвідуванні об'єкта обов'язково дотримуватись вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року № 211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19".
ТАКА ВИМОГА АМКУ ВИЗНАНА НЕЗАКОННОЮ у рішенні № 22302-р/пк-пз від 30.09.2021 по закупівлі UA-2021-09-09-003358-b.
Скаржник вважає дану вимогу підтвердження відповідності вимогам Документації такою, що є не передбаченою для оголошеної процедури відкритих торгів та такою, що описує умови застосування процедури конкурентного діалогу (застосовується у випадку неможливості визначити необхідні технічні, якісні характеристики (специфікації) робіт). Натомість, порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону. Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель. Є очевидним, що вимога підписанням акту обстеження (огляду) об'єкту про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об'єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника (у.т.ч. Скаржника) та є такою, що порушує положення даної статті. Вважаємо, що оскільки обсяги виконання робіт, технічні вимоги до предмету закупівлі є визначеними, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати акт обстеження об'єкту, підписаний Замовником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Крім того, з підстав незалежних від учасників процедури закупівлі (у.т.ч. - Скаржника), Замовником може не підписаний зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника з причин, що не залежать від нього, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Зважаючи на наведене, вимагаємо виключити дану вимогу із Тендерної документації як таку що порушує принципи проведення публічних закупівель, встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі». У разі невжиття відповідних дій Замовником, залишаємо за собою право оскаржувати закупівлю відповідно до законодавства
Пов'язані документи:
Учасник
- 99 рішення від 30.09.2021№22302 Веларм.pdf 21.10.2022 11:58
Дата подачі:
21.10.2022 11:58
Вирішення:
БУЛО ДОСТАТНЬО ЧАСУ ПРИЇХАТИ І ОГЛЯНУТИ ОБ'ЄКТ, ЯК ЦЕ ЗРОБИЛИ ІНШІ УЧАСНИКИ. ЦЯ ВИМОГА ПОТРІБНА, ДЛЯ РОЗУМІННЯ УЧАСНИКОМ ОБ'ЄМІВ РОБІТ, ТАК ЯК ТЕРМІНИ СТИЛІ, ЦЕ Є НЕОБХІДНИМ ПУНКТОМ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТІЇ, ЦІЄЮ ВИМОГОЮ МИ НЕ ПОРУШУЄМО ЖОДНОГО ПУНКТУ ЗАКОНУ, ТАКЩО ЯКЩО УЧАСНИК НЕ ВСТИГ ВІДВІДАТИ ОБ'ЄКТ, ЦЕ НЕ Є ВИНА ЗАМОВНИКА
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Кошторис
Номер:
817225f7b71946a2a6f350e88d858758
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-17-009928-a.b3
Назва:
Кошторис
Вимога:
ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» скасовано в жовтні 2021 року. Договірна ціна не може бути розрахована зідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013.
Просимо внести зміни вказавши чинний нормативний документ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2022 11:51
Вирішення:
Дякуємо за інформацію ,взято до уваги
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога змінити незаконний пункт
Номер:
9002ff00ef1c4931a93a4a3a1135b048
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-17-009928-a.b2
Назва:
Вимога змінити незаконний пункт
Вимога:
Оголошенням визначено Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 5-ти днів, з моменту під-писання договору (лист-згода з даною умовою), у разі не дотримання даних строків, переможець (Виконавець) сплачує пеню, 10% від загальної суми договору за кожен день
Просимо пояснити чому такий малий строк на виконання робіт? З урахуванням регулярних повітряних тривог, строку на офрмлення виконавчої документації, інших процедурних моментів, а також непередбачуваних поідй (повітряна тривога, щоденні дощі тощо) - ЦЕ ДУЖЕ МАЛИЙ СТРОК,
Дана вимога є незаконною тому просимо змінити строк виконання робіт - збільшити його на 10 днів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2022 11:40
Вирішення:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК, ЦЕ НАША ВИМОГА, ЯКЩО ОРГАНІЗАЦІЯ НЕ МОЖЕ ВИКОНАТИ ДАНІ РОБОТИ, ТО ОРГАНІЗАЦІЯ НЕ ПРИЙМАЄ УЧАСТЬ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ. ЯКЩО МИ НЕ ЗНАЙДЕМО ПІДРЯДНИКА, ЯКИЙ ВИКОНАЄ РОБТИ ЗА ПОСТАВЛЕНІ СТРОКИ, ЗАКУПІВЛЯ БУДЕ СКАСОВАНО ЗА ВІДСУТНОСТІ ПОТРЕБИ
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
ВИМОГА ПРО ПРИВЕДЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЗАКОНУ
Номер:
8221853e364c48508613d084757bf2f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-17-009928-a.b1
Назва:
ВИМОГА ПРО ПРИВЕДЕННЯ ОГОЛОШЕННЯ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЗАКОНУ
Вимога:
В оголошенні зазначено:
• помилка, що пов'язана з оформленням пропозиції – є причиною для відхилення
• технічні помилки та описки – рахуються не суттєвими.
Але це майже одне й те саме. Помилки що пов'язані з оформленням можуть бути технічними (перенесення слів, злиття цифр, відсутність печатки на одному з аркушів тощо.
Поряд у Оголошенні Вами зазначено "Замовник не відхиляє пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок".
Поряд ще додатково зазначено:
"Відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженим Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710, зазначаємо опис та приклади формальних помилок:
Всі довідки мають містити вхідні номера, бути завірені підписом уповноваженої особи або директора підприємства (з печаткою – при її наявності), подаватись в форматі PDF, з реєстром поданих документів, кожна довідка окремо (не архівом)"
у цих вимогах все змішано. Не зрозуміло що є формальними помилками і чи притзведуть вони до відхилення. Наведений вами перелік формальних помилок не відповідає переліку Переліку формальних помилок, затвердженим Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710, а саме:
1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
уживання великої літери;
уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах;
застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ ДОКУМЕНТАЦІЮ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЗАКОНУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2022 10:48
Вирішення:
Доброго дня, шановний замовник. Ми дотримуємуємось закону ст 22. п.19, і розуміємо, що таке технічні помилки. Опис та приклади формальних несуттєвих помилок. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: 1. Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: - уживання великої літери; - уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; - використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; - зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; - застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; - написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; - нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Приклади формальних помилок: - «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»; - «м.київ» замість «м.Київ»; - «поряд -ок» замість «поря – док»; - «ненадається» замість «не надається»»; - «______________№_____________» замість «14.08.2020 №320/13/14-01» - учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)». Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні