• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (томатна паста концентрована, огірки консервовані, огірки солоні, капуста квашена, томати солоні, томати консервовані, ікра кабачкова, кабачки консервовані, зелений горошок консервований, щавель, квасоля консервована, баклажани по-болгарски, лечо, повидло, сухофрукти, родзинки)

Завершена

200 828.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 004.14 UAH
Період оскарження: 30.11.2017 18:03 - 11.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: 1cd364203169465489a34fb3d350cfed
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-30-003350-c.b1
Назва: Оскарження
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Продинфо» розглянуло протокол про дискваліфікацію нас як Учасника процедури закупівлі, підставою для котрої виявилось – відсутність копії документу, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортних засобів, з визначенням дат проходження обробки. Дуже дивно, що Ви не звернули увагу на те, що в складі нашої тендерної пропозиції ми надали зокрема копії договору про надання послуг від 04 січня 2017 року № 60/т з додатком, в котрому вказано автотранспорт, який проходить дезобработку, а також акти надання послуг до договору за листопад та грудень 2017 року, з вказанням дат проходження обробки (чітка періодичність проходження обробки на сьогоднішній день в жодному нормативному документі України не прописана!!!). Це і є на сьогоднішній день законним підтвердженням виконання робіт Виконавцем за договором (Донецькій обласний лабораторний центр МОЗ України). Додамо більше. По існуючому Законодавству України, дезобработка автотранспорту, який використовується для перевезення продуктів харчування взагалі не обов’язкова процедура. Вам це буде зрозуміло з нижчевикладеного. По порядку: Згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпеки та якості харчових продуктів» в редакції від 22.07.2014 року № 1602-VII з вересня 2016 року набрав чинності розділ VII, в тому числі ст.ст. 43, 44, якими встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та до транспортних засобів, а також згідно з Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 року № 94-р, втратили чинність «Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли» СанПін 5781-91 (розділ ХІ «Санитарные требования к транспортировке пищевых продуктов»). Перший Закон встановив вимоги до транспортних засобів, які перевозять продукти харчування, (ст.ст. 43 та 44), а Розпорядження КМУ відмінило вимогу отримання санітарного паспорту на цей автотранспорт. Таким чином ми, як Учасник надали документи, які передбачені Законом, котрий є дійсним на сьогоднішній день. Висновок: ТОВ «Продинфо» надало переконливі підтвердження виконання умов тендерної документації згідно із Законами України (копія документу, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки. Крім цього, якщо у Вас як у Замовника виникли сумніви в наданих нами аргументах, Ви згідно з п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» маєте право звернутися за підтвердженням наданої нами інформації до органів державної влади, підприємств, установ, організацій. На останнє: Якщо Ви візьмете до уваги всі наші доводи (ціна з котрою вийшов ТОВ «Продинфо» є найнижчою та дозволяє зекономити бюджетні кошти), застосуєте вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», ми сподіваємось, що Ви переглянете Ваше рішення. Додаток: лист Управління Держспоживслужби м. Маріуполя. З повагою Директор О.М.Печерських
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу щодо обґрунтованості дискваліфікації ТОВ "ПРОДИНФО", повідомляємо наступне, що для участі в закупівлі Замовником була розроблена тендерна документація згідно закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами). Згідно п.5 інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, однієї з умов підтвердження кваліфікаційних критеріїв до учасників, необхідно було завантажити учасниками копію документу, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортних засобів, з визначенням конкретних дат проходження обробки. Розглянувши пропозицію ТОВ "ПРОДИНФО", Замовником було встановлено відсутність вказаного документу, що не відповідає критеріям тендерної документації Замовника. На підставі чого, тендерним комітетом Замовника було прийняте рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "ПРОДИНФО" (Протокол засідання тендерного комітету №86 від 29.12.2017 року). Розглянувши доводи у Вашій вимозі щодо обґрунтованості дискваліфікації, повідомляємо, що у тендерній документації Замовника не потрібно було учасникам надавати санітарний паспорт на автотранспорт, що перевозить продукти харчування для дітей, а необхідно надати лише документ, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортних засобів, з визначенням конкретних дат проходження обробки, для підтвердження, того, що автотранспорт учасника проходить на постійній основі санітарну обробку. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що ТОВ "ПРОДИНФО" було дискваліфіковано на законних підставах, тому як пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника.
Статус вимоги: Відхилено