• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного огляду та випробовувань (Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ЗВТ); атестація обладнання; вихідні параметри фізіотерапевтичного обладнання)

Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про технічні вимоги визначені у Додатку №2

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 17.10.2022 15:20 - 21.10.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

правове врегулювання неправомірного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції без залучення органу, що здійснює контроль над замовником або Держаудитслужби України.

Номер: 609be05af35f434da51802538c5b5fe6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-17-008168-a.c1
Назва: правове врегулювання неправомірного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції без залучення органу, що здійснює контроль над замовником або Держаудитслужби України.
Вимога:
Вимагаємо скасувати державну закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ЗВТ); атестація обладнання; вихідні параметри фізіотерапевтичного обладнання) з причини порушення Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до п.2. ч.1 ст.32, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Підставами є неправомірна дискваліфікація учасника, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію за результатами аукціону. Замовник відхилив пропозицію учасника ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» оскільки вважає, що оскільки предметом закупівлі є «Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ЗВТ); атестація обладнання; вихідні параметри фізіотерапевтичного обладнання», а ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» акредитований тільки на калібрування. Доводимо до відома Замовника, по перше, що Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» передбачено тільки два види метрологічного контролю, це повірка та калібрування. Зазначені види робіт у тендері як «атестація обладнання; вихідні параметри фізіотерапевтичного обладнання» діючим законодавством не передбачені; а по друге, ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» самостійно виконує так звані «атестація обладнання; вихідні параметри фізіотерапевтичного обладнання» шляхом калібрування, а на повірку пропонується залучити співвиконавця, що передбачається абз.2 ч.3 ст.16 та ч.7 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»; при цьому Замовник не забороняв в тендерній документації залучення співвиконавця, а право на залучення визначено Законом. Таким чином, Учасник ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» довів відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник відхилив пропозицію учасника ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» оскільки вважає, що оскільки він вважає, що ч.7 ст .17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги стосовно залучення співвиконавця «в обсязі НЕ МЕНШЕ ніж 20 відсотків від вартості договору», але ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» надав довідку про можливе залучення співвиконавця «в обсязі МЕНШЕ ніж 20 відсотків від вартості договору, тобто Замовник допустив помилку – «менше», а «не більше». До того ж, документи, на відсутність яких посилається Замовник, є публічними та доступними для перегляду на відповідному сайті Мінеконорозвитку України, тобто така вимога також суперечить ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – «5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.» Таким чином, Учасник ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» довів відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Підсумовуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛАБ-ТЕСТ» який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію за результатами аукціону, що призведе до перевитрат коштів Державного бюджету. Оскільки Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачені механізми відкликання дискваліфікації (навіть неправомірної) пропонуємо самостійно, без застосування механізмів ч.20 14 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» або звернення до Держаудитслужби України, відмінити спрощену закупівлю, або визнати тендер таким, що не відбувся.
Пов'язані документи: Учасник