• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

33140000-3 Медичні матеріали

Завершена

135 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 679.00 UAH
Період оскарження: 17.10.2022 13:52 - 21.10.2022 10:00
Вимога
Відхилено

надання звіту про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора.

Номер: d09f2be964c845f285fc11ac363e011b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-17-006177-a.a1
Назва: надання звіту про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора.
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог документації п. 7. Додатку 2. Технічні вимоги (медико-технічні вимоги). З метою забезпечення заходів із захисту довкілля учасник повинен підтвердити досвід належного управління екологічними аспектами шляхом надання звіту про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення»; Закону України «Про відходи»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», іншим нормативно-правовим актам та природоохоронного законодавства України та порушень вимог природоохоронного законодавства України не виявлено із відповідними дійсними сертифікатами від Міністерства екології та природних ресурсів України, що підтверджує статус екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит такого учасника.» Повідомляємо, що відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про екологічний аудит», обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом. Слід зазначити, що Перелік видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 28.08.2013 року № 808, втратив чинність на підставі Постанови КМУ від 23.01.2019 року № 128. Пунктом 2, 3 ст. 1 Закону України «Про об’єкти підвищеної небезпеки» визначено, що дія Закону розповсюджується на суб’єктів господарської діяльності - юридичних або фізичних осіб, у власності або у користуванні якої є хоча б один об’єкт підвищеної небезпеки. Об’єкт підвищеної небезпеки - об’єкт, на якому використовуються, виготовляються, переробляються, зберігаються або транспортуються одна або кілька небезпечних речовин чи категорій речовин у кількості, що дорівнює або перевищує нормативно встановлені порогові маси, а також інші об’єкти як такі, що відповідно до закону є реальною загрозою виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру. , Постачальник є суб’єктом господарювання у якого відсутні у власності або у користуванні об’єкти підвищеної небезпеки, відсутні будь-які ризики впливу на навколишнє природнє середовище, пов’язані, з постачанням товару зазначеного в цих торгах. На підставі вищезазначеного, вимагаємо виключити з документації вищезазначену вимогу взагалі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику на Ваше звернення від 20.10.2022 року, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо роз’яснення щодо вимоги тендерної документації, а саме п. 7 Додатку 2 «З метою забезпечення заходів із захисту довкілля учасник повинен підтвердити досвід належного управління екологічними аспектами шляхом надання звіту про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора», яке полягає у наступному. Тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників, що бажають прийняти участь у даній закупівлі. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит» об'єкти матеріально-технічної бази, як Замовника, так і Постачальника, а так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – є об'єктами екологічного аудиту. Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Та ст. 8 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит в Україні проводиться з метою забезпечення додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища в процесі господарської та іншої діяльності. Відповідно до приписів ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами. Відповідно до ст. 54 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин. Враховуючи те, що застосування необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, тому Замовник має право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища. У зв'язку з цим, відповідність Постачальника вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження, зокрема екологічним аудитором відповідності учасника вимогам екологічного законодавства - для Замовника є необхідністю. Також з огляду на зазначене у преамбулі Закону України «Про екологічний аудит»: «Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб'єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності», а відтак, і на потенційних учасників, що бажають прийняти участі у даній закупівлі. З огляду на викладене, а також враховуючи, що Вами не доведено та документально не підтверджено неможливості виконати вказані вимоги документації і не надано документального підтвердження, яким чином наведені вимоги документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі у зв'язку з чим у Замовника на разі відсутні підстави для виключення цієї вимоги з тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено