• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій на об'єкті: ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ С.ПЕРШОТРАВНЕВЕ НОВОБОРИСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: Одеська обл., Великомихайлівський р-н, село Першотравневе, вул. Шевченка, будинок 11

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 1 до документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.

Завершена

187 725.21 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 939.00 UAH
Період оскарження: 17.10.2022 13:37 - 21.10.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до оголошення

Номер: 3a388402044045dab352c939fbc4f15c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-17-005894-a.a2
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня. ч. 4 та ч. 6 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» передбачено, що закупівля здійснюються за принципами: (4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно п. 1.1 розділу 1, п. 2.3 розділу 2 Додатку 2 ТД: " Виконавець зобов'язується на власний ризик, своїми силами, засобами та матеріальними ресурсами надати послуги і Виконавець відповідає за неналежну якість використаних ним під час надання Послуг матеріалів і устаткування, а також за використання матеріалів та устаткування, обтяженого правами третіх осіб». Звертаю Вашу увагу, що відповідно до проекту договору всю відповідальність за надання послуг несе виконавець. У Додатку 1 ТД Замовник вимагає від Учасника закупівлі листа від виробника щодо можливості постачання оригінальної продукції з посиланням на ідентифікатор даної закупівлі. Враховуючи дану вимогу необхідно до проекту договору внести третю сторону "виробник вогнебіозахисного матеріалу" із зазначенням відповідальності за не поставку матеріалу. Повідомляю Вам, що при наданні гарантійного листа від виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі і в разі зриву поставок виробник не несе жодної юридичної відповідальності, а лише підрядник з яким Замовник підписав договір. Враховуючи, що Замовник робить конкретне посилання на вогнебіозахисну просочувальну речовину "ANTIFIRE IMPREGNAT" і вимагає гарантійного листа від виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі, таким чином, обмежує і дискримінує Учасників, прив’язуючи їх до виробника, вищезазначеного матеріалу. Враховуючи той факт, що виробник речовини не є учасником закупівлі і не підписує договір із Замовником та не несе відповідальність за надання послуг. Позиція Замовника, що відсутність у Учасника гарантійного листа від виробника про можливість поставки предмету закупівлі - не дасть можливості Учаснику поставити необхідну кількість зазначеного товару для виконання послуги є юридично безпідставною. Оскільки можливість виробника забезпечити Учасника матеріалом і можливість Учасника забезпечити виконання послуги - різні поняття. Дана вимога свідчить про корупційні дії і зловживання зі сторони Замовника, що є порушенням п.6 ч.1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Керуючись п. 7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз’яснення з посиланням на діюче законодавство України, чому Замовник вимагає від учасника, який не є виробником просочувальної речовини "ANTIFIRE IMPREGNAT", гарантійний лист від виробника вогнебіозахисної просочувальної речовини "ANTIFIRE IMPREGNAT", тим самим обмежуючи і дискримінуючи учасників, прив’язуючи їх до третьої особи - виробника, вищезазначеного матеріалу. Згідно з частиною четвертою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Керуючись п. 6 ч.1 ст. 5 та п. 5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі", внесіть зміни в ТД, а саме: видаліть вимогу надати лист від виробника щодо можливості постачання оригінальної продукції з посиланням на ідентифікатор даної закупівлі або внесіть до проекту договору зміни щодо третьої сторони - "виробник вогнебіозахисного матеріалу" із зазначенням відповідальності за не поставку матеріалу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація: Розглянувши Ваше звернення з приводу внесення змін до оголошення щодо надання листа від виробника щодо можливості постачання оригінальної продукції з посиланням на ідентифікатор даної закупівлі, інформуємо, що дана вимога формується з урахуванням принципів публічних закупівель та з метою: 1) Уникнення поставки фальсифікованого та/або низькоякісного вогнезахисного матеріалу для надання послуг з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій. Зазначений лист від виробника підтверджує можливість учасника виконати умови договору в частині дотримання належної якості використовуваних матеріалів під час надання послуг, а також те, що необхідний для надання послуг вогнезахисний матеріал буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічним вимогам до предмету закупівлі. 2) Надання листа від виробника учасником мінімізує ризик того, що вогнезахисний матеріал, який використовуватиметься учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 3) Надання гарантійного листа виробника підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією використання законної продукції та унеможливлює використання вогнезахисного матеріалу невідомого походження. Отже, з урахуванням вищезазначеного, у замовника відсутні відповідні підставі для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.10.2022 23:17
Вимога
Вирішена

Тендер прописаний під чіткий засіб!! Виробник даного засобу монополізує таким чином й Замовники оголошуючи тендери на його умовах з його переліком документів, забезпечують корупційні механізми й порушують ст. 5 Закону

Номер: 6b8936b48edf4fd583e4b7a831bfeaab
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-17-005894-a.b1
Назва: Тендер прописаний під чіткий засіб!! Виробник даного засобу монополізує таким чином й Замовники оголошуючи тендери на його умовах з його переліком документів, забезпечують корупційні механізми й порушують ст. 5 Закону
Вимога:
Шановний Замовнику!!! Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно закупівлі Ви повинні керуватися ПРАВИЛАМИ З ВОГНЕЗАХИСТУ, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 грудня 2018 року № 1064, як законодавчим базисом надання послуг з вогнезахисту. Вами передбачено в Вимогу надання учасниками закупівлі Протокол випробувань з визначення індексу поширення полум’я по поверхні деревини; · Протокол випробувань на відповідність вимогам за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини; · Протокол випробувань з визначення групи горючості твердих речовин та матеріалів; · Протокол випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення; · Протокол випробувань з визначення температури самозаймання; · Протокол випробувань з визначення групи займистості; · Протокол випробувань з токсичності продуктів горіння; · Протокол випробувань з визначення строку придатності вогнезахисного просочування, який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (даний протокол випробувань додається учасником у складі пропозиції та повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією по діючому ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою). при цьому законодавчого обгрунтування не надали!!! А все тому, шо Наказ 1064, не передбачає таких протоколів. Для можливості використання вогнезахисного засобу, у відповідності до чинного законодавства, виробник повинен отримати Сертифікат відповідності ,Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, й у відповідності до Наказу 1064 Протокол протоколу кліматичних або періодичних випробувань. Вимога надання будь-яких інших документів є порушенням законодавства й прямим обмеженням конкуренції. Визначиний Вами перелік протоколів є виключно в засобу «Пожзабезпечення Л1 « групи -ПП «ЛИТВИНЮК», ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"(виробник) , а також в засобу «ANTIFIRE IMPREGNAT», тобто ВИ цілеспрямовано обмежуєте конкуренцію та дискримінуєте інших учасників. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників. Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на обов’язок наявності вищезазначених протоколів. ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення процедури й виключно прибрати незаконну вимогу , за предметом закупівлі, в протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися в антимонопольний комітет, контролюючі органи. Впевненні що Ви прагнете дотримуватися чинного законодавства, Наказу 1064 , не ставите під сумнів законотворців йдучи в розріз з чинними нормами, й не прагнете обмежити конкуренції, дискримінувати учасників, ЛОБІЮВАТИ ІНТЕРЕСИ ПЕВНИХ ОСІБ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація: відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі": «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» Замовник здійснює закупівлю послуг з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій передбаченим технічним завданням вогнезахисним засобом, з характеристиками наведеними в оголошенні про проведення спрощеної, аналоги розглядатися не будуть. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні