• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги регенерації картриджів

Торги відмінено

6 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60.00 UAH
Період оскарження: 17.10.2022 11:49 - 21.10.2022 08:00
Вимога
Залишено без розгляду

Так просто - доповнення

Номер: dd29494230a54cb0a7f55c87df9594d3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-17-003939-a.a2
Назва: Так просто - доповнення
Вимога:
А замовник не знає, що в час війни необхідно економити кошти тому і розбазарює їх на право і на ліво. І замість того, щоб компетентно розібратись - що є такі послуги як безкоштовний підмінний картридж, є така послуга як безкоштовний резервний картридж, є така безкоштовна послуга як забезпечення резерву витратних матеріалів на 3 чи 5 місяців. І при цьому від оголошеного бюджету зекономити 25, а то 40%. І не залежати кардинально до 1 дня? А, що буде як в виконавця місцевого захворіє персонал на ковід19? А, що буде як буде погіршення бойових дій че недай Боженько ракета? Отожбо. Вчіться, набирайтесь досвіду і не розбазарюйте кошти держави, а то думка виникає, що це не розбазарювання, а так як закупівля UA-2022-10-06-010145-a не відбулась - то і ця не відбудеться і буде прямий договір на усю суму.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! А якщо в потенційного Виконавця послуги з іншого регіону при транспортуванні підмінного або резервного картриджа, або картриджа після регенерації (і чи вигідно Виконавцю транспортувати під час воєнного стану 1-3шт картриджів до Замовника послуги, якщо транспортування картриджів здійснюється за рахунок Виконавця послуги, адже пунктом 2 статті 5 Закону визначено один із принципів здійснення публічних закупівель – максимальна економія, ефективність та пропорційність) може всупереч волі відбутися вибух, або вийти з ладу машина, або обладнання, або захворіти персонал, або воєнні дії, то як виконати зобов'язання за Договором і забезпечити ефективну роботу Замовника та вчасне виконання покладених на нього завдань. А якщо підмінний картридж не буде відповідати картриджу Замовника, який на даний час потребує регенерації. Усі вимоги до предмета закупівлі сформовані відповідно до потреб та технічних можливостей Замовника та жодним чином не дискримінують потенційних учасників спрощеної закупівлі. В Замовника кількість картриджів відповідає кількості робочих принтерів, запасних картриджів нема. Порядком надання послуг, визначених в проєкті Договору вказано, що заправлені картриджі після регенерації повертаються Замовнику за місцем знаходження не пізніше наступного робочого дня після їх передачі Виконавцю. А для забезпечення виконання цієї умови, Виконавець повинен знаходитися в м.Ужгороді. Дякуємо за увагу!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.10.2022 11:35
Вимога
Залишено без розгляду

Місце розташування

Номер: ee84210cce4647589bfa324b6d6bf1e7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-17-003939-a.a1
Назва: Місце розташування
Вимога:
У Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що "Учасник повинен мати сервісний центр, пункт обслуговування або профільний центр в м. Ужгороді.". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру у м. Ужгород, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Замовником проводиться спрощена закупівля відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Усі вимоги до предмета закупівлі сформовані відповідно до потреб та технічних можливостей Замовника та жодним чином не дискримінують потенційних учасників спрощеної закупівлі. В Замовника кількість картриджів відповідає кількості робочих принтерів, запасних картриджів нема. Порядком надання послуг, визначених в проєкті Договору вказано, що заправлені картриджі після регенерації повертаються Замовнику за місцем знаходження не пізніше наступного робочого дня після їх передачі Виконавцю. А для забезпечення виконання цієї умови, Виконавець повинен знаходитися в м.Ужгороді. Це також необхідно для забезпечення ефективної роботи Замовника та виконання покладених на нього завдань, а також оперативного виконання даної послуги у зв’язку із відсутністю резервних картриджів, необхідних для їх заміни. Дякуємо за увагу!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.10.2022 17:26