• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

природний газ

Завершена

3 216 392.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 27.11.2017 13:48 - 09.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Відхилення

Номер: 03d3bba6080d425c977bd5157ecca473
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-27-000789-c.b1
Назва: Відхилення
Вимога:
Відхилити пропозицію
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Надання відповіді на вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 09.01.2018 18:53
Підтвердження вирішення: За результатами розгляду Вимоги, що подана по предмету закупівлі: Газове паливо (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09120000-6) (природний газ), відділ освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради (далі- Замовник) повідомляє наступне. По першому питанню. Відповідно до інформації, що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який на даний час є відкритим державним реєстром, доступ до якого є вільним (посилання за адресою - https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), по ТОВ ”АС” (далі – Учасник) у полі ”Прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи” значиться – “СТАНКЄЄВА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА - підписант; СТАНКЄЄВА ЛЮДМИЛА ВАЛЕНТИНІВНА – керівник”. Відповідно у складі тендерної пропозиції Учасником надано наказ від 19.03.2002 року № 01 про призначення директором Станкєєвої Людмили Валентинівни а також протокол загальних зборів засновників Учасника від 19.03.2002 № 1 про обрання директора Станкєєвої Людмили Валентинівни (файл “Документи підприємства оригінали.pdf»). Тендерною документацією не передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії Статуту. При цьому, Законом України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року № 922 (зі змінами, далі – Закон) не заборонено учасникам надавати на власний розсуд додаткові документи у складі тендерної пропозиції, що не передбачені тендерною документацією і, відповідно, наявність чи відсутність таких документів не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до ст. 30 Закону. Крім того, Замовник згідно чинного законодавства не має обов’язку розглядати документи, надані у складі тендерної пропозиції, на відповідність вимогам тендерної документації, подання яких не передбачено цією ж документацією. Враховуючи вказане, відсутні підстави, передбачені ст. 30 Закону. По другому питанню. Законом не заборонено учасникам надавати на власний розсуд додаткові документи у складі тендерної пропозиції, що не передбачені тендерною документацією і, відповідно, наявність чи відсутність таких документів, а також недотримання вимог щодо їх оформлення не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до ст. 30 Закону. Крім того, Замовник згідно чинного законодавства не має обов’язку розглядати документи, надані у складі тендерної пропозиції, на відповідність вимогам тендерної документації, подання яких не передбачено цією ж документацією. Вимога/умова щодо надання учасниками витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у складі тендерної пропозиції до моменту завершення часу на їх прийом тендерною документацією по вказаному предмету закупівлі не передбачена. Враховуючи вказане, відсутні підстави, передбачені ст. 30 Закону. По третьому питанню. Замовник при складанні тендерної документації по даному предмету закупівлі керувався ст. 22 Закону. Зокрема, відповідно до п. 2 ст. 22 Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Законом не заборонено учасникам надавати на власний розсуд додаткові документи у складі тендерної пропозиції, що не передбачені тендерною документацією і, відповідно, наявність чи відсутність таких документів, а також недотримання вимог щодо їх оформлення не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до ст. 30 Закону. Крім того, Замовник згідно чинного законодавства не має обов’язку розглядати документи, надані у складі тендерної пропозиції, на відповідність вимогам тендерної документації, подання яких не передбачено цією ж документацією. Вимога/умова щодо надання учасниками документального підтвердження саме по пункту 6.4. розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації у складі тендерної пропозиції документацією по вказаному предмету закупівлі не передбачена. Враховуючи вказане, відсутні підстави, передбачені ст. 30 Закону. По четвертому питанню. Тендерною документацією вимога/умова щодо надання учасниками документального підтвердження у вигляді копії договору транспортування природного газу у складі тендерної пропозиції до моменту завершення часу на їх прийом тендерною документацією по вказаному предмету закупівлі не передбачена. Відповідно Замовник згідно чинного законодавства не має обов’язку розглядати документи, надані у складі тендерної пропозиції, на відповідність вимогам тендерної документації, подання яких не передбачено цією ж документацією. Враховуючи вказане, відсутні підстави, передбачені ст. 30 Закону.