-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт 1-ї черги по об'єкту “Реконструкція будівлі ДПРЧ-28 по вул. Гаврилюка Ігоря, 72 в смт. Томашпіль Вінницької області (коригування) (1 черга)” (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Закупівля проводиться на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” (із змінами) (далі - Постанова №169), внесених постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 №723 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822 і від 28 лютого 2022 р. №169”.
Завершена
4 320 068.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 43 200.00 UAH
Період оскарження:
14.10.2022 18:26 - 20.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо усунення дискримінаційної вимоги, яка міститься в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
3d5af49e37ac4a5c8d68bd503d8325bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-14-009973-a.b1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційної вимоги, яка міститься в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Доброго дня. Звертаємося до Вас з вимогою, щодо усунення дискримінаційної вимоги, яка міститься в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
- довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника завірену печаткою (за умови її використання), з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з наданням копії (копій) договору (договорів) за 2018-2022 роки, які будуть зазначені в довідці, на суму не меншу суми закупівлі;
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує потенційне коло учасників, які бажають взяти участь в даній закупівлі, так як не велика кількість учасників може мати аналогічний договір на суму, не меншу ніж 4 320 068,00 грн.
Аналогічна вимога була оскаржена до органу оскарження, та орган оскарження зобов’язав замовника усунути дану дискримінаційну вимогу (ідентифікатор закупівлі, яка містила аналогічну вимогу - UA-2020-09-08-002744-c). Текст рішення щодо усунення дискримінаційної вимоги:
«…Відповідно до пункту 3.7 розділу 3 Документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, які містяться у додатку 2.
Пунктом 3 додатку 1 Документації передбачено надання довідки за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір з поставки обладнання для навчальних кабінетів біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії*. Вартість кожного з запропонованих аналогічних договорів має становити не менше 75% від очікуваної вартості закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови, в частині вартості кожного з запропонованих аналогічних договорів, що має становити не менше 75% від очікуваної вартості закупівлі.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності аналогічний договір, вартість якого складає не менше 75% від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовником вчинено порушення, які можуть бути усунені шляхом внесення відповідних до Документації.
Враховуючи наведене в мотивувальній частині цього рішення, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до Документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Наведені вище обставини свідчать про наявність підстав для задоволення Скарги частково.
ПОСТАНОВИЛА:
Зобов'язати Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-08-002744-c, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення.»
Отже, на підставі вищенаведеного повідомляємо, що в разі ігнорування вимоги щодо усунення дискримінаційної вимоги, ми будемо змушені звертатися до правоохоронних та контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО №204 від 20.10.2022.pdf 20.10.2022 13:38
Дата подачі:
19.10.2022 14:04
Вирішення:
Шановні Учасники закупівлі!
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України “Про правовий режим воєнного стану” Указом Президента України від 24.02.2022 р. №64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні” (із змінами) в Україні введено воєнний стан, який діє до 21 листопада 2022 року.
Дана спрощена закупівля оголошена та проводиться на підставі вимог постанови Кабінету Міністрів України про “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” від 28 лютого 2022 року №169 із змінами в редакції від 10.08.2022 року (далі - Постанова №169) з використанням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII із змінами (далі - Закон).
Відповідно до вимог Постанови №169 замовники, які здійснюють публічні закупівлі товарів, робіт і послуг з очікуваною вартістю 50 тисяч гривень і більше обирають переможця за результатами спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель після розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника.
Порядок проведення спрощених закупівель визначений статтею 14 Закону.
Замовником на виконання вимог перелічених вище документів, з урахуванням проведення закупівлі в умовах воєнного стану, розроблено технічне завдання до предмету закупівлі: Виконання робіт 1-ї черги по об'єкту “Реконструкція будівлі ДПРЧ-28 по вул. Гаврилюка Ігоря, 72 в смт. Томашпіль Вінницької області (коригування) (1 черга)” (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція). З метою визначення спроможності учасників провести реконструкцію будівлі пожежної частини в період дії військового стану, замовником в технічному завданні встановлена вимога щодо підтвердження досвіду роботи з великими обсягами будівництва та реконструкції об’єктів за мінімально короткий строк. При цьому замовник дотримувався вимог основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Принагідно замовник ще раз інформує учасників закупівлі, що спрощена закупівля в розумінні статті 13 Закону не є процедурою закупівлі, тому вимоги щодо процедур закупівель визначених Законом до спрощеної закупівлі не застосовуються.
Статус вимоги:
Відхилено