-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Торги відмінено
36 344 539.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 500 000.00 UAH
мін. крок: 1.4% або 500 000.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2017 23:42 - 16.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
3f2ccc930efa4d9da1b52b57c0ac24ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-000392-b.c1
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», далі – Замовник, оголошено про проведення відкритих торгів щодо закупівлі послуг з повного технічного обслуговування ліфтів (код згідно ДК 021:2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів), далі – Послуги.
Ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель «Zakupki.Prom.Ua»: UA-2017-11-14-000392-b.
Приватне акціонерне товариство «ОТІС», далі – Скаржник, виявив намір взяти участь в процедурі закупівель. Однак, положення тендерної документації, а саме: припис Додатку 1 до тендерної документації - Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника документації тендерних торгів, містять вимогу щодо наявності досвіду учасників у виконанні аналогічного договору, а саме договору укладеного протягом останнього звітного року до дня розкриття тендерних пропозицій із заповненою таблицею згідно наведеної форми. Аналогічним договором вважається договір з повного технічного обслуговування ліфтів з кількістю ліфтів, що обслуговувались не менше 500 шт. Крім того, документація вимагає надати копію позитивного відгука від Замовника, про якісне виконання договору Учасника з Замовником, з яким укладено вищезазначений договір з печаткою Замовника. Дата листа-відгуку повинна бути не раніше ніж дата завершення дії договору, про якісне виконання якого надається відгук.
Зазначену вимогу, Скаржник вважає такою, що суперечить чинному законодавству, а саме припису ст. 16., п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки зазначена норма регламентує можливість витребування Замовником документально підтвердженої інформації про відповідність Скаржника (учасника) кваліфікаційним критеріям у вигляді наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник безпідставно конкретизує об’єми предмету аналогічного договору, звужуючи період до одного звітного року. Вимога щодо пред’явлення договору з об’ємом ліфтів що обслуговувались у кількості не менше 500 шт. протягом останнього звітного року, розцінена Скаржником як така, що суперечить чинному законодавству та встановлює обмежувальні та дискримінаційні положення для учасників процедури закупівель. Надання позитивного відгуку в умовах необхідності надання відгуку за обслуговування 500 шт. ліфтів протягом останнього звітного року виконаного на дату подання пропозиції договору, розцінена як така, що обмежує право Скаржника на участь у конкурсі та навмисно звужує коло учасників. З огляду на результати тендерів у місті Києві лише 2-3 компанії можуть виконати зазначені вимоги, що дає підстави вважати їх дискримінаційними, та такими, що суттєво обмежують конкуренцію на ринку технічного обслуговування м. Києва.
Зі свого боку звертаємо увагу Органу оскарження на те, що на даний час загальний портфель Скаржника щодо технічного обслуговування ліфтів перевищує 7000 одиниць в Україні, з яких близько 4000 одиниць обслуговуються у м. Києві. Таким чином, Скаржник має належний досвід та можливість належним чином надати Послуги, що є предметом закупівлі.
Скаржник вбачає порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині вимог ТД. Скарга подається з підстав невідповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та встановленням дискримінаційних положень.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Скарги, що стосуються тендерної документації, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, подаються з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Оскільки кінцевим терміном подання тендерних пропозицій є: «11» грудня 2017 року, до 10.00., Скаржник керуюсь ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру відкритих торгів щодо закупівлі послуг з повного технічного обслуговування ліфтів (код згідно ДК 021:2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів), ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-14-000392-b.
3. Зобов’язати Замовника усунути невідповідність положень тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: виключити з тендерної документації вимогу про наявність досвіду в частині кваліфікаційних критеріїв, усунувши вимогу щодо надання аналогічного договору з кількістю ліфтів, що обслуговувались не менше 500 шт., а також таких, що передбачають обмеження в часі та об’ємах послуг, як дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 08.12.2017 12:26
- ВИТЯГ 21.11.2017.pdf 08.12.2017 12:26
- Довіреність №37 Коломієць РА.pdf 08.12.2017 12:26
- Платіжне доручення.pdf 08.12.2017 12:26
- рішення від 12.12.2017 № 8732+запит.pdf 13.12.2017 20:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2017 № 9229.pdf 29.12.2017 17:20
- Рішення від 28.12.17№9229.pdf 03.01.2018 20:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2017 12:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.01.2018 20:31
Дата виконання рішення Замовником:
12.01.2018 13:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення рішення № 9229-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва" рішенням тендерного комітету (Протокол № 2.2.2018 від 12.01.2018) внесло відповідні зміни в кваліфікаційні вимоги до учасників торгів та перенесло кінцевий строк подання тендерних пропозицій.