-
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу комплексу будівель що обліковується на балансі медичного реабілітаційного центру Міністерства внутрішніх справ України «Миргород»
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
14.10.2022 11:20 - 21.11.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
a3dcc23d8e0147f9bdb09811dcd75a0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-14-003807-a.a3
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Замовником неправомірно висунуто вимоги в тендерній документації які є дискримінаційним та порушують наші права як потенційного Учасника закупівлі. Зокрема Пункт 2.10 додатку 7 до Тендерної документації містить вимогу подати звіт, який підтверджує наявність прогами управління якості виробничими процесами і відповідає міжнародному стандарту, що взагалі не має відношення до предмету даної закупівлі та не є обовʼязковим до використання в Україні та носить вузкоспеціалізований характер в Європі. Крім того, це має ще і підтверджувати фахівцем, який акредитований в центрі сертифікації який знаодиться у Німеччині, що є абсурдною вимогою в принципі.
Також Пункт 2.9 додатку 7 до Тендерної документації містить вимогу надати копію акту обстеження об’єкту енергосервісу з відповідними відмітками уповноважених осіб Замовника та Учасника закупівлі та датами відвідання, переліком дослідженого під час об’єкту, підписаного уповноваженими представниками, який підтверджує ознайомлення Учасника із об’єктом. Це є абсолютно дискримінаційна вимога, адже Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Миргород.pdf 10.11.2022 16:11
- Документальні підтвердження до Скарги.pdf 10.11.2022 16:11
- рішення від 11.11.2022 № 6697.pdf 14.11.2022 09:15
- інформація про перенесення розгляду скарги та запит Скаржнику від 17.11.2022 № 1528.pdf 17.11.2022 14:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2022 № 6929.pdf 25.11.2022 13:20
- рішення від 24.11.2022 № 6929.pdf 28.11.2022 16:14
- Пояснення на скаргу 17.11.2022 10:52
- акт огляду об'єкту 17.11.2022 10:52
- Пояснення 17.11.2022 10:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.11.2022 17:21
Дата розгляду скарги:
17.11.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.11.2022 09:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.11.2022 16:15
Скарга
Скасована
Конкретизація інформації викладеній в Тендерній документації
Номер:
7d9fddf06a314dd5b759383655714613
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-14-003807-a.a2
Назва:
Конкретизація інформації викладеній в Тендерній документації
Скарга:
Шановний Замовник! Пункт 2.9 Тендерної документації містить вимогу надати звіт, підписаний спеціалістом із якості, який підтверджує наявність програми управління якості виробничими процесами щодо виготовлення та встановлення тепло-зберігального обладнання, включаючи апаратну та програмну складову погодозалежного керування тепло-зберігального комплексу. Згідно із наданим звітом якість та контрольованість зазначених виробничих процесів, включаючи процес взаємодії з постачальниками, повинні бути підтверджені на відповідність міжнародному стандарту "Software Process Improvement and Capability dEtermination" - SPICE (ISO 330XX). Вимагаємо конкретизувати який сам міжнародний стандарт мається на увазі, адже Вами вказано два знаки "ХХ" після, букв "ISO", а це значить, що це може бути будь-який документ який має перші три цифри 330, що є прямою маніпуляцією та обмеженням конкуренції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2.docx 10.11.2022 12:45
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.11.2022 12:47
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Номер:
4a5b70d5a6a94492aa22bf38b8638eab
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-14-003807-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
ТОВ «ЕСКО ЮА» звертає увагу, що пункти 2.9 та 2.10 додатку 7 до тендерної документації містять дискримінаційні вимоги до учасників.
Пункт 2.9 містить вимогу надати копію акту обстеження об’єкту енергосервісу з відповідними відмітками уповноважених осіб Замовника та Учасника закупівлі та датами відвідання, переліком дослідженого під час об’єкту, підписаного уповноваженими представниками, який підтверджує ознайомлення Учасника із об’єктом у відповідності до вимог пункту 4 частини 3 статті 3 Закону «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації».
Така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ "ЕСКО ЮА" та інших суб'єктів господарювання. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Пункт 2.9 містить вимогу надати звіт, підписаний спеціалістом із якості, який підтверджує наявність програми управління якості виробничими процесами щодо виготовлення та встановлення тепло-зберігального обладнання, включаючи апаратну та програмну складову погодозалежного керування тепло-зберігального комплексу. Згідно із наданим звітом якість та контрольованість зазначених виробничих процесів, включаючи процес взаємодії з постачальниками, повинні бути підтверджені на відповідність міжнародному стандарту "Software Process Improvement and Capability dEtermination" - SPICE (ISO 330XX). Звіт повинен бути складено та підписано не пізніше ніж за 1 календарний місяць до дати подання тендерної пропозиції учасником. Для підтвердження кваліфікації спеціаліста з якості, учасник повинен надати дійсну на момент складання звіту копію ліцензії рівня Provisional Assessor, Competent Assessor, або Lead Assessor, зареєстровану незалежним центром сертифікації INTACS.
Така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне. Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які матимуть змогу залучити спеціаліста з якості з відповідною ліцензією лише визначеного Замовником рівня та розробити вказаний звіт у місячний термін, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Окрім того замовник вийшов за межі вимог ст. 23 Закону, а саме фактично встановлює обмеження до учасників шляхом вимоги до подачі додаткових звітів, а не безпосередніх сертифікатів чи документів, що підтверджують якість послуг.
Враховуючи зазначене, прошу пункти 2.9 та 2.10 додатку 7 до тендерної документації виключити.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 241 03.11.2022 11:11
Дата подачі:
31.10.2022 12:05
Вирішення:
оцінивши вимоги потенційного учасника через призму їх «доведеності та обгрунтованості», Замовник робить висновок про те, що ТД складена у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації»; Замовником повністю дотриманні всі принципи здійснення закупівель згідно ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"; не встановлено дискримінаційних вимог в тендерній документації; тендерна документація не порушує права та законні інтереси Скаржника в частині його участі у даній закупівлі, а отже відсутні підстави для виключення пунктів 2.9 та 2.10 додатку 7 до ТД.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2022 16:19
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне рішення про допущення до аукціону
Номер:
e068eaaab8454053a3ad1ed543fdd1f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-14-003807-a.c4
Назва:
Неправомірне рішення про допущення до аукціону
Скарга:
ФОП ДАУДОВ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ порушив вимоги пункту 5 розділу 3 тендерної документації, а саме надав договори без актів виконання зобов'язання до них, або інших документів, які б свідчили про виконання договорів.
Пов'язані документи:
Учасник
- 16. Досвід (2).pdf 12.12.2022 16:06
- Договір_1 (1).pdf 12.12.2022 16:06
- Договір_2.pdf 12.12.2022 16:06
- Скарга Миргород щодо відхилення.pdf 12.12.2022 16:06
- Рішення від 14.12.2022 № 7359.pdf 14.12.2022 13:55
- Запит Замовнику від 14.12.2022 № 1581.pdf 14.12.2022 16:48
- інформація про перенесення розгляду скарги від 21.12.2022 № 1594.pdf 21.12.2022 17:34
- інформація про перенесення розгляду скарги від 23.12.2022 №1604.pdf 23.12.2022 14:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2022 № 7867.pdf 29.12.2022 13:49
- Рішення від 28.12.2022 № 7867.pdf 02.01.2023 12:12
- Пояснення до скарги 16.12.2022 13:14
- Скан дог 191 16.12.2022 13:14
- Скан дог 192 16.12.2022 13:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.12.2022 16:58
Дата розгляду скарги:
21.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.12.2022 13:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.01.2023 12:13
Дата виконання рішення Замовником:
02.01.2023 14:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зобов'язуємося виконати рішення АМКУ
Задовільнена:
Так