• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Дизельне паливо (в талонах), нафтовий газ скраплений (в талонах), бензин А-95 (в талонах) відповідно до ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта i дистиляти»

Проведення спрощеної закупівлі відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №169 від 28.02.2022 (зі змінами)

Завершена

4 971 081.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 855.41 UAH
Період оскарження: 14.10.2022 11:10 - 20.10.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: fd5ff6dcbaf54c1693ea1489fa9d9917
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-14-003495-a.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Просимо Замовника внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вилучити зазначену дискримінаційну умову.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 18.10.2022 року. Відповідь на вимогу від 17.10.2022року (15:24 год.) Шановний Учасник відповідь щодо Вашої вимоги стосовно: « Відповідно до ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч. 7 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: « У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.» Замовник визначив дискримінаційні умови у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1. В пп. 3.3. п. 3 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначена умова: «Скановану копію з оригіналу листа-відгуку від контрагента, який/і вказаний/і у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 розділу 1 Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Лист надається з накладанням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП та повинен бути датований не раніше дати виходу оголошення.» Вимога щодо надання Листа-відгуку від контрагента, як Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), саме з накладанням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала – є дискримінаційною, обмежувальною та незрозумілою. Надання відгуку за власноручним підписом та М.П. жодним чином не впливає на достовірність наданої інформації. Крім того листи відгуки надаються на фірмових бланках Замовників, в яких зазначається контактна інформація Замовника, що надає можливість перевірити справжність цього відгуку. За результатами аналізу практики АМКУ з розгляду скарг за аналогічними питаннями нами було встановлено, що вимога документації про наявність у складі пропозиції Листіввідгуків підписаних саме КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала - є надмірною та дискримінаційною, та такою, що обмежують конкуренцію. В таких закупівлях, АМКУ виносить рішення щодо встановлення змін в тендерну документацію Замовником за наявності таких умов. За думкою практикою результатів моніторингів Держаудитслужби визначено: «Листивідгуки є факультативним документом, який встановлюється Замовником торгів самостійно за бажанням. Також необхідно наголосити на тому, що листи-відгуки не є основним документом, що засвідчує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, за статтею 16 Закону, при наявності самих аналогічних договорів. До листів-відгуків, при оцінці пропозиції учасника приділяється більш уваги, коли є сумніви, щодо виконання аналогічного договору в інших підприємствах, або коли підприємствоучасник зарекомендувало себе, як недобросовісний постачальник, проте, саме аналогічний Договір є свідченням досвіду виконання офіційним документом, який підтверджує можливість постачання необхідного товару, та у випадку порушення учасником своїх зобов’язань, до учасника будуть застосовуватися санкції, передбачені умовами Договору. Тому порушення форми оформлення листа-відгуку, що відбулося при оцінці пропозиції було віднесено до формальної помилки, що допустимо, з боку Закону та ненадання листіввідгуків до аналогічних договорів постачання, як таке, що не порушує підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасником». Враховуючи вищезазначене, пропонуємо Замовнику не встановлювати надмірних вимог щодо надання Листів-відгуків саме за підписом КЕП/УЕП, та не обмежувати тим самим конкуренцію, так як відповідний електронний підпис залежить не від волі потенційного учасника – а від волі Контрагента, а ще наявності у нього діючого електронного підпису та бажання крім підпису уповноваженої особи накладати електронний кваліфікований або удосконалений підпис. Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зважаючи на зазначене просимо Замовника внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вилучити зазначену дискримінаційну умову.» надаємо відповідь: Вимоги до предмета закупівлі, зазначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідають вимогам Законодавства. Дякуємо за участь у роботі. З повагою……
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.10.2022 12:09