-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення системи блискавкозахисту
Категорія замовника передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: комунальна установа, рівень розпорядника бюджетних коштів - 3
Торги відмінено
1 641 435.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 210.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 210.00 UAH
Період оскарження:
13.10.2022 22:10 - 11.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга АМКУ
Номер:
718b34e79aa64d99b469663318739525
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-13-012677-a.b5
Назва:
Скарга АМКУ
Скарга:
Скарга на рішення Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. Витяг з ЄДР 2022.pdf 15.12.2022 16:44
- 2. Витяг з реєстру платників Єдиного податку 2022 р..pdf 15.12.2022 16:44
- 9. Відповідь на запит ДФС.pdf 15.12.2022 16:44
- 8. Лист - гарантія щодо ст. 17 ЗУ ч.1 та ч.2 (зведений) (2).pdf 15.12.2022 16:44
- 4. Довідка про відсутність банкрутства з ЄДР.pdf 15.12.2022 16:44
- 6. рiшення_вiд_15.06.2021_№_13521.pdf 15.12.2022 16:44
- 10. Довідка з ГУ ДПС _2238 від 13.12.2022 р. про відсутність заборгованості з податків і платежів (2).pdf 15.12.2022 16:44
- 7. рішення від 31.08.2021 №19844.pdf 15.12.2022 16:44
- 1. 2022 Протокол про намір укласти договір.pdf 15.12.2022 16:44
- 5.Гарантійний лист погодження з Додатком _1 Оголошення (1).pdf 15.12.2022 16:44
- Скарга щодо неправомірного визначення переможця.docx.p7s 15.12.2022 16:44
- 11. Довідка щодо ст.17 ЗУ ч.1 п.13 (2).pdf 15.12.2022 16:44
- 12. Довідка з ГУ ДПС _ код.pdf 15.12.2022 16:44
- СКАРГА.pdf 15.12.2022 16:44
- Скарга щодо неправомірного визначення переможця.docx 15.12.2022 16:44
- Рішення від 19.12.2022 № 7488.pdf 19.12.2022 14:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2022 № 7817.pdf 29.12.2022 14:53
- Рішення від 28.12.2022 № 7817.pdf 02.01.2023 14:34
- пояснення замовника сканований 22.12.2022 15:31
- пояснення замовника 22.12.2022 15:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.12.2022 17:53
Дата розгляду скарги:
28.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.12.2022 14:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.01.2023 14:34
Дата виконання рішення Замовником:
03.01.2023 10:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник погоджується з рішенням адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 7817-р/пк-пз від 28.12.2022 та скасував рішення про визначення переможцем ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС." .
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
e5d6c512f4b04a568c9266b97a61ab88
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-13-012677-a.b4
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ,. вул. Василя Липківського, 45
21.11.2022 р.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-13-012677-a
Найменування та місцезнаходження Суб’єкта оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.» Код в ЄДРПОУ / ІПН 43550331 Юридична адреса смт. Царичанка, вул. 14-ї Гвардійської дивізії, б.31, кв.2, Дніпровський район, Дніпропетровська область, Україна, 51000
Найменування Замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються : КУ "Роздільнянський центр освіти"ЄДРПОУ / ІПН 38302654
Юридична адреса: 67400, Україна, Одеська область, місто Роздільна, вул.Муніципальна,19
Номер оголошення та назва предмету закупівлі: Встановлення системи блискавкозахисту Класифікація за ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-13-012677-a
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації Учасника на дії Замовника
13 жовтня 2022 року Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі: Встановлення системи блискавкозахисту Класифікація за ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-10-13-012677-a
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.» Код ЄДРПОУ 43550331 виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію повному обсязі згідно вимог Замовника.
При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
15 листопада 2022 року відбувся електронний аукціон, щодо процедури відкритих торгів оголошення UA-2022-10-13-012677-a.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.» надало максимально низьку цінову пропозицію та знаходилось в стадії «кваліфікація Переможця».
17 листопада 2022 року Протоколом №164 Замовником: КУ "Роздільнянський центр освіти" нас було неправомірно Дискваліфіковано.
Вважаємо, незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси Учасника закупівлі є рішення Замовника щодо відхилення пропозиції відкритих торгів з предметом закупівлі: Встановлення системи блискавкозахисту Класифікація за ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи Ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-13-012677-a Учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.» з наступних підстав:
Вимога Замовника: Розділ VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю 4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю Відповідно до Оголошення п.п. 4.4. Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист-згоду з істотними умовами договору визначеними в цій тендерній документації.
Замовник дискваліфікував ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.» по причині: «Відповідний лист у складі тендерної пропозиції Учасником не наданий».
На пiдтвердження вимоги 09.11.2022 р. о 17.10 в період подання тендерної документації та пропозиції, нами як Учасником, БУЛО НАДАНО ТА ЗАВАНТАЖЕНО в систему Гарантійний лист – погодження з Проектом Договору, Вих. №561 від 09.11.2022 р., я якому чітко прописано, що: «цим листом погоджуємося з Проектом договору та Основними/істотними умовами Договору, зазначеного в Додатку№4 до тендерної документації та згодні укласти договір в редакції, запропонованій КУ "Роздільнянський центр освіти" в Додатку №4 до тендерної документації та гарантуємо виконання його на умовах, викладених в зазначеному Проекті Договору в разі перемоги. Надаємо безумовну згоду з Проектом Договору Оголошення про закупівлю».
Тако ж, ми завантажили в систему Договір з підписами директора та печаткою підприємства з усіма додатками до нього згідно Проекту Оголошення Замовника, що підтверджує нашу безумовну згоду з Додатком №4 Оголошення та вимогами Замовника.
Підсумовуючи все зазначене вище тендерний комітет Замовника порушив порядок розгляду тендерних пропозицій Учасника закупівлі , а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника щодо прийняття рішення про відхилення Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.» прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні Закупівлі» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС.» ЄДРПОУ 43550331 просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника КУ "Роздільнянський центр освіти" скасувати рішення Протоколу №164 від 17.11.2022 р., щодо нашої Дискваліфікації та повернути нас в кваліфікацію та визнати Переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА до АМКУ.pdf 21.11.2022 16:11
- Гарантійний лист погодження з Проектом Договору.pdf 21.11.2022 16:11
- Договір зігдно Проекту.pdf 21.11.2022 16:11
- Протокол відхилення пропозиції _164 від 17.11.2022 р..docx 21.11.2022 16:11
- рішення від 22.11.2022 № 6856.pdf 22.11.2022 15:28
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2022 № 7036.pdf 30.11.2022 11:48
- рішення від 29.11.2022 № 7036.pdf 01.12.2022 11:47
- відповідь АМКУ 24.11.2022 15:47
- протокол скасування рішення 01.12.2022 20:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2022 17:07
Дата розгляду скарги:
29.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.11.2022 15:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.12.2022 11:48
Дата виконання рішення Замовником:
01.12.2022 20:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС." від 17.11.2022 р. № 164 щодо Закупівлі скасовано Замовником
Вимога
Без відповіді
СКАРГА
Номер:
90e5387bf64c4f0fb23ba71b82f7915c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-13-012677-a.c3
Назва:
СКАРГА
Вимога:
Доброго дня Шановний Замовник!
Дискваліфікація нас як Учасника не правомірна та не законна. З рішенням Протоколу №164 від 17.11.2022 р. ми не згідні. Доводимо до вашого відома, що нами згідно вимог підготовки тендерної пропозиції був завантажений гарантійний лист - погодження Вих. №561 від 09.11.2022 р. в якому чітко прописана згода з нашого боку щодо Проекту Договору та його основних та істотних умов згідно вимог Оголошення.
Прохання ще раз переглянути нашу пропозицію.
В іншому випадку ми залишаємо за собою право звернути до органу оскарження, а саме АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантійний лист погодження з Проектом Договору.pdf 18.11.2022 11:19
Дата подачі:
18.11.2022 11:19
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
c6ef5acffe034edabaf9433729055597
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-13-012677-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. аналогічне рішення від 30.10.2020 № 20243.pdf 24.10.2022 14:07
- 2. аналогічне рішення від 13.10.2020 № 19212.pdf 24.10.2022 14:07
- Скарга.docx 24.10.2022 14:07
- Скарга.pdf 24.10.2022 14:07
- Рішення від 27.10.2022 № 6450.pdf 27.10.2022 15:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2022 № 6574.pdf 03.11.2022 14:48
- Рішення від 03.11.2022 № 6574.pdf 03.11.2022 16:12
- Відповідь Замовника на_скаргу UA-2022-10-13-012677-a 31.10.2022 14:31
- Відповідь на_скаргу UA-2022-10-13-012677-a 31.10.2022 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.10.2022 15:38
Дата розгляду скарги:
03.11.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.10.2022 15:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.11.2022 16:12
Дата виконання рішення Замовником:
07.11.2022 19:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З метою виконання Рішення Колегії Антимонопольного комітету України від 03.11.2022 № 6574-р/пк-пз щодо усунення порушення порядку проведення процедури закупівлі – " за кодом CPV за ДК 021:2015: 45310000-3 електромонтажні роботи (Встановлення системи блискавкозахисту), оголошення UA-2022-10-13-012677-a, Замовником внесено зміни до Тендерної документації шляхом видалення вимоги, що передбачена Додатком №1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» «Учасник має у період уточнення інформації про закупівлю здійснити попередній огляд об’єктів на яких заплановано виконання послуг. На підтвердження цієї вимоги надати у складі своєї тендерної пропозиції акт обстеження, підписаний керівником Замовника та завірений його печаткою (акт обстеження повинен бути складений на ім'я Учасника та містити номер закупівлі, назву предмет закупівлі та назву замовника)» та у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Вимога
Залишено без розгляду
попередній огляд об’єктів
Номер:
1af90120227745fa80e5beb223490b37
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-13-012677-a.b1
Назва:
попередній огляд об’єктів
Вимога:
Згідно умов тендерної документації: Учасник має у період уточнення інформації про закупівлю здійснити попередній огляд об’єктів на яких заплановано виконання послуг. На підтвердження цієї вимоги надати у складі своєї тендерної пропозиції акт обстеження, підписаний керівником Замовника та завірений його печаткою (акт обстеження повинен бути складений на ім'я Учасника та містити номер закупівлі, назву предмет закупівлі та назву замовника). Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Крім того, внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є затратною коштів. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.10.2022 16:19
Вирішення:
Доброго дня! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до Тендерної документації, щодо попереднього огляду об'єкту. Замовник буде підписувати Акти огляду кожному учаснику, який з’явиться на об’єкті для огляду. Зауважимо, що враховуючі попередній досвід Замовника з проведення закупівель та специфіку проведення саме робіт з встановлення системи блискавкозахисту, дана вимога дозволяє Учаснику максимально врахувати особливості будівель, в яких виконуються роботи, на місці оглянути можливості встановлення обладнання і пристроїв на прибудинковій території, визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості послуг. Учаснику надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду.
Крім того, потенційний Учасник, який планує в подальшому, у разі визнання його переможцем, здійснити завідомо витратні (враховуючі домінуючу вартість матеріалів та пристроїв) роботи з встановлення системи блискавкозахисту, повинен реально оцінити свої фінансові можливості та врахувати, що в умовах дії воєнного стану, опрацювання платежів Казначейством здійснюється в режимі черговості проведення платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка відповідно Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 (далі – Порядок № 590). Згідно п.19 Порядку № 590 закупівля послуг з встановлення системи блискавкозахисту відсутня в переліку першочергових видатків.
Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині. Дана вимога не порушує права учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у даній процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.11.2022 00:01