• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії «В»

Закупівля проводиться із використанням порядку проведення спрощених закупівель, враховуючи п. 3.7 Розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідно до Постанови КМУ №169 від 28.02.2022р. «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (із змінами та доповненнями), враховуючи нагальну потребу в закупівлі.

Завершена

125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 625.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2022 15:41 - 19.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо пакетів

Номер: 6d17ced3bd904476956e68a5506f6d72
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-13-010115-a.b4
Назва: Вимога щодо пакетів
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу, що Постанова на яку ви посилаєтесь стосуєтсья безпосереднього виконання послуг за договором, в той час вимагати "· Сертифікат якості на пакет/мішок для збирання медичних відходів категорії «В». · Фото запропонованої тари: мішка або пакета" під час проведення процедури закупівлі - протиправно та недоцільно. У разі, якщо Замовник хоче бути переконанми, що майбутнє пакування відповідає Постанові, достатньо запросити гарантійного листа щодо надання необхідних мішків. Усі інші вимоги носять противправний та дискримінаційний характер, і ми в свою чергу будемо вимушені звертати увагу контролюючих органів на факт зговору з одним із учасників. Тому просимо видалини дискримінаційну вимогу, щодо надання Сертифікат якості на пакет/мішок для збирання медичних відходів категорії «В». · Фото запропонованої тари: мішка або пакета" .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Постановою №325, на яку ми посилаємось, ми керуємось у всіх випадках при утилізації особливо небезпечних медичних відходів категорій В та С з підстави підзвітності та підконтрольності Міністерству охорони здоров"я, також згідно постанови, Замовник має право вибору контейнерів або пакетів/мішків, а маркування останніх є обов"язковим. До речі, дана Постанова, її вимоги, термінологія тощо обов"язкові для виконання як по прямим договорам, так і по закупівлям (ЗУ Про публічні закупівлі врегульовує виключно закупівлі, але не вимоги до утилізації медичних відходів, що регулює саме дана Постанова). Гарантійний лист щодо надання вами необхідних мішків не дає юридичних підстав вважати, що дане пакування відповідає Постанові №325 МОЗ України - даний лист гарантує тільки факт, що ви надасте певне пакування. Саме тому всі вимоги не носять противправний та дискримінаційний характер - вони відповідають чинному законодавству. Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 4. ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, можуть містити "посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника", та п. 9 ст. 14 "Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником."
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Сертифікат про проходження навчального курсу програми Всесвітньої організації охорони здоров'я "Профілактика та контроль інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19", отриманий мінімум 2 працівниками не пізніше 2021 року

Номер: edb8d64e36be4d9cb24c9dcc72b8ad8a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-13-010115-a.b3
Назва: Сертифікат про проходження навчального курсу програми Всесвітньої організації охорони здоров'я "Профілактика та контроль інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19", отриманий мінімум 2 працівниками не пізніше 2021 року
Вимога:
Шановний Замовнику, у якому нпа прописано, що суб'єкт господарювання, який провадить діяльність із поводження із небезпечними відходаи, має отримати сертифікати Ковид, ще і саме у 2021 році? Видаліть вимогу,яка обмежує коло Учасника до одного! У випадку, якщо ви не відреагуєте на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, у вимогах до оголошення також вказано (роз`яснено): "У зв'язку з затяжним існуванням COVID-19 в Україні виникає необхідність розуміння компанією з утилізації особливо небезпечних медичних відходів категорії «В» всієї небезпеки захворювання"; а також: отриманий мінімум 2 працівниками НЕ ПІЗНІШЕ 2021 року. Насамперед, сертифікат COVID-19 потрібно отримати з підстави того, що зараз досі діє карантин, наявні звернення інфікованих хворих, в тому числі до інфекціоніста поліклініки, а працівники, що задіяні в утилізації особливо небезпечних медичних відходів категорії В повинні з самого початку епідемії розуміти, що це за хвороба, як поводитися з такими відходами (оскільки в даний час існує можливість зараження) тощо (якщо компанія справді утилізує ковідні медичні відходи - вона має досвід не одного дня, а з самого початку карантину) - тому вимога містить формулювання НЕ ПІЗНІШЕ 2021 року.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимоги, які не відповідають Предмету Закупівлі

Номер: 4620141041dc47b09de411d35afd3541
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-13-010115-a.c2
Назва: Вимоги, які не відповідають Предмету Закупівлі
Вимога:
Інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). · Інформацію щодо відповідності технології оброблення відходів полімерних матеріалів (контейнерів, упаковок) вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Шановний Замовнику, яким чином ці вимоги відносяться до Законодавчої бази утилізації? Це чітко вимоги щодо придбанняпевних контейнерів та тари. Яким чином ці вимоги опинились у цій Закупівлі, де Предметом є Послуги з утилізації небезпечних відходів? Видліть вимоги,які не стосуються предмету цієї Закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Технологічний регламент - це основний технічний та нормативно-правовий документ, розроблений та затверджений на підприємстві, який визначає технологію, режим, порядок проведення операцій технологічного процесу зберігання, оброблення, утилізацію чи знешкодження, а також вимоги до даних процесів. Відповідний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи надає можливість розуміння Замовником чи відповідає підприємство Учасника підзаконним актам, наказам, розпорядженням, якими керуються державні контролюючі органи. Технологія оброблення відходів полімерних матеріалів (контейнерів, упаковок) Учасника теж повинна відповідати вимогам діючого санітарного законодавства України. Як і медичні відходи, так і пакування разом з ними, підлягають термічному знешкодженню. Саме тому існує вимога Учасникам: Інформація щодо відповідності технології оброблення відходів полімерних матеріалів (контейнерів, упаковок) вимогам діючого санітарного законодавства України. Ми, медичний заклад, який підпорядковується чинному законодавству, а також Держспоживслужбі (відповідність вимогам діючого санітарного законодавства), чинним постановам МОЗ (наприклад, постанова №325).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 932559e6427746cd9c9f0474d7c82889
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-13-010115-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Встановлена Вами вимога щодо надання : "· Сертифікат якості на пакет/мішок для збирання медичних відходів категорії «В». · Фото запропонованої тари: мішка або пакета" Не передбачена жодним законодавством та вочевидть прописана під конкретного учасника, з метою звуження кола потенційних учасників даної закупівлі. Враховуючи зазначене вимагаємо видалити зазначені вище вимоги, які носять дискримінаційний характер. У випадку незадоволення нашої вимоги - будемо вимушені звертати увагу контролюючих органів на порушення законодавства з боку Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Замовник - медичний заклад, який повинен мати пакування для особливо небезпечних медичних відходів категорії В (контейнери або пакети). Згідно Постанови МОЗ України №325 від 08.06.2015 можемо обирати пакети або мішки. Ми повинні бути переконані, що майбутнє пакування відповідає вказаній Постанові, а, отже, Сертифікат якості чітко це підтверджує юридично. Окрім того, фото пакування нам надає підтвердження, що пакет чи мішок є маркованим згідно вимог (про що вказано в Системі маркування медичних відходів). Відповідь надана згідно Постанови МОЗ України №325 від 08.06.2015, а саме: 1. Пункти 4, 5, 6, 8 розділу ІІІ Постанови. 2. Пункти 3, 7 розділу V Постанови. 3. Додатком 1 до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами (пункт 7 розділу III), Система маркування медичних відходів. Вимога не може бути задоволеною у зв"язку з відповідністю Наказу МОЗ №325 та відсутністю порушень чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено