• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 39830000-9 Продукція для чищення (Миючі засоби для філії "Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")

Миючі засоби для філії "Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго"

Завершена

81 200.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.2% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 13.10.2022 14:21 - 19.10.2022 09:00
Вимога
Відхилено

Невідповідність вимог до ціни

Номер: 93ad31b2fabd4addba084330b536f239
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-13-007788-a.a1
Назва: Невідповідність вимог до ціни
Вимога:
Шановний Замовнику! В складі Вашої ТД зазначено: «Ціна пропозиції: - У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). - При укладанні договору про закупівлю, ПДВ буде нараховуватись, відповідно до чинного законодавства України. - Пропозиція учасника спрощеної закупівлі подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель. В графі «Ціна» зазначається вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ); аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, він може подати додатковий документ із зазначенням ціни його пропозиції з урахуванням ПДВ.» Звертаємо Вашу Увагу на повну НЕВІДПОВІДНІСТЬ даних вимог Закону України « Про публічні закупівлі» ( надалі – «Закон») П.5 ст. 14 Закону : «5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» П.7 ст.14 Закону: «7. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.» П.11 ст.14 Закону: «11. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.» Відповідно до п. 12 ст.14 Закону: «У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.» П.4 ст.5 Закону: «4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.» ТОБТО, ВІДПОВІДНО ДО ВАШИХ ВИМОГ ДО ЦІНИ ЗАКУПІВЛІ, ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА МОЖЕ АВТОМАТИЧНО ВИЗНАЧИТИ НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЮ ПРОПОЗИЦІЄЮ ТАКУ, ЯКА, ПРИ СКДАДАННІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МОЖЕ ЗБІЛЬШИТИСЬ НА 20%. П.4 ст.41 Закону: «4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.» В п.5 ст.41 Закону надано ВИКЛЮЧНИЙ ПЕРЕЛІК змінення істотних умов договору про закупівлю, в т.ч. щодо ЗМІНЕННЯ ЦІНИ ЗАКУПІВЛІ за результатами торгів. Закон ПРЯМО ЗАБОРОНЯЄ підвищення за договором закупівлі ціни предмету закупівлі відносно результатів торгів за рахунок додаткового нарахування ПДВ до ціни закупівлі. ВИМАГАЕМО : Визначити вартість предмету закупівлі з урахуванням всіх податків Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно Вашої вимоги, повідомляємо наступне: - п. 4 «Ціна пропозиції» передбачено: -У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ). - При укладанні договору про закупівлю, ПДВ буде нараховуватись, відповідно до чинного законодавства України. - Пропозиція учасника спрощеної закупівлі подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель. В графі «Ціна» зазначається вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ); аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку, він може подати додатковий документ із зазначенням ціни його пропозиції з урахуванням ПДВ. Саме такий спосіб подання пропозиції урівнює усіх учасників закупівлі та виключає дискримінацію. Стосовно відповідності вартості цінової пропозиції до умов договору повідомляємо: - У кожному випадку умови договору (ціна за одиницю без ПДВ, вартість договору без ПДВ та ін.) повністю відповідають ціновій пропозиції учасника, що визнаний переможцем. - Податкове нарахування здійснюється відповідно до положень Податкового кодексу України. - У разі перемоги учасника – платника ПДВ у кінцевій вартості договору повинно бути враховано вартість ПДВ і в такому випадку у договорі буде зазначено сума без ПДВ (згідно результатів аукціону), що не суперечить частині 4 ст.41 ЗУ «про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено