• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі офісні

Стіл, шафа, пенал, тумба.

Завершена

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
Період оскарження: 15.12.2017 17:56 - 20.12.2017 21:00
Вимога
Вирішена

скарга щодо дискваліфікації

Номер: 8062cbf8f29d483aa895013397944c6f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-15-004730-b.a2
Назва: скарга щодо дискваліфікації
Вимога:
• У главі II. Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження ( Документації електронних торгів) вказано: Оновлену пропозицію згідно Додатку 2 (у випадку зменшення Учасником ціни під час електронного реверсивного аукціону). Пропонована ціна під час торгів не зменшувалась . Поясніть чому Ви вказали, що ми не додали оновлену пропозицію. В самій пропозиції згідно Вашого зразка вказано в пункті: 11. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 30 календарних днів з дня проведення електронного аукціону. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. Далі Ви вказали : учасник ФОП Анічкін В.В. в складі пропозиції не надав листа-згоди щодо умов проекту типового договору. Укажіть в якому з пунктів вказані слова надати ЛИСТ –ЗГОДУ щодо умов проекту типового договору. Пункт тендерної пропозиції згідно вашого зразка 10. До акцепту нашої пропозиції, Ваша документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором надання послуг. В цьому пункті автоматично ми дали згоду на умови викладені проекту Договора Надаючи у складі своєї пропозиції проект Договору закупівлі, з проставленням печатки та підпису на кожній сторінці – ФОП Анічкін В.В. автоматично повідомляє про те, що ознайомлений з проектом договору, усвідомлює всі правові наслідки укладання такого договору та погоджується укласти договір поставки - у разі визнання переможцем – у редакції запропонованій замовником, чим гарантує його виконання.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: По першому питанню щодо відхилення учасника. В рішенні №8 про відхилення тендерних пропозицій від 05.01.2018 замовник помилково визначив, що учасник ФОП Анічкін Володимир Валерійович не надав оновлену пропозицію. По другому питанню. Замовник в документації електронних торгів зазначив, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні документи в електронному (сканованому) вигляді: • Пропозицію за формою згідноДодатку 2. • Оновлену пропозицію згідно Додатку 2 (у випадку зменшення Учасником ціни під час електронного реверсивного аукціону). • Документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи (посадової особи або представника) Учасника процедури закупівлі на підписання пропозиції та договору: протокол загальних зборів засновників та наказ про призначення, або довіреність з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах разом з документами на особу що видала довіреність (протокол загальних зборів засновників та наказ про призначення); копію паспорту – якщо Учасник фізична особа. • Довідка, складена Учасником у довільній формі, про те, що учасника не визнано банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. • Довідка, складена Учасником у довільній формі, про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів. • Згоду стосовно умов Проекту типового договору поставки згідно Додатку 3 та Додаток 3 (кожна зі сторінок Проекту типового договору мають бути завірені підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності)Учасника). - Гарантійний лист (заповнений за формою згідно Додатку 4) із підтвердженням відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам до предмета закупівлі, які встановлені Замовником згідно Додатку 1. • Статут підприємства; • лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). • Копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів; • Витяг (або виписка чи довідка) з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ЄДРПОУ); • Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (свідоцтво про сплату єдиного податку). Тобто, згода стосовно умов Проекту типового договору поставки згідно Додатку 3, це окремий документ, в довільній формі та Додаток 3 (Проект типового договору), це інший документ. Таким чином, замовник вимагав по цьому пункті два документи, а учасник надав тільки один (Проект типового договору, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою)
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Скарга щодо дискваліфікації

Номер: 13a9b44662be48d58bb03e397f58d2bc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-15-004730-b.a1
Назва: Скарга щодо дискваліфікації
Вимога:
Приватне підприємство «МКМК» (далі за текстом – ПП «МКМК»), код за ЄДРПОУ 37021890, в особі Директора Коропової Наталії Іванівни, який діє на підставі Статуту керуючись нормою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається до Вас з наступним. ПП «МКМК» як учасник закупівлі розмістили свою пропозицію для участі у закупівлі Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (Стіл, шафа, пенал, тумба), а також всі інші необхідні документи, які передбачені Документацією електронних торгів: - Публічне посилання на закупівлю: https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2017-12-15-004730-b - Ідентифікатор закупівлі UA-2017-12-15-004730-b - Замовник: Комунальне підприємство « Управління по ремонту та експлуатації автошляхів» Дніпровської міської ради, код за ЄДРПОУ 03341641. На торги подали пропозиції наступні учасники: 1. ФОП "ТУНІК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" 2. Фізична особа-підприємець Братута Віталій Олександрович 3. ПП "МКМК" 4. ФОП Анічкін Володимир Валерійович 5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА" 6. Березовський Олег Васильович Аукціон відбувся 26 грудня 2017 року. Вивчивши Рішення №2 про відхилення тендерних пропозицій від 03.01.2018 року, вважаємо причини відмови необґрунтованими, а саме: 1. Учасник ПП «МКМК» у складі своєї пропозиції надав копію документа: Опис документів, що подаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи», який містить Код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту). Надання документу, назва якого відрізняється від запитуваного замовником, але містить всю необхідну інформацію – вважається несуттєвою помилкою, та не є недостовірно поданою інформацією. 2. Гарантійним листом від 22.12.2017 року з вих. №07-22/12 ПП «МКМК» підтвердив відповідність своєї пропозиції щодо участі у процедурі електронних торгів технічним вимогам до предмету закупівлі, а також підтвердив, що товар який пропонується та зазначений в переліку цього гарантійного листа відповідає всім технічним вимогам, які встановлені Замовником у додатку 1 документації електронних торгів. Тобто гарантійний лист – це документ, яким підтверджується, що аналогічний товар повністю відповідає технічним вимогам, які встановлені замовником. В той же час, Додатком 1 документації електронних торгів (що подається окремо встановленою формою) встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі та зазначені технічні характеристики у переліку необхідних товарів із зазначенням можливої поставки аналогічного товару. А отже, ПП «МКМК» документом «Технічні вимоги до предмету закупівлі» підтвердив технічні характеристики товару, який у разі визнання переможцем буде поставлений. А гарантійним листом було підтверджено, що аналогічний товар, що пропонується відповідає технічним вимогам згідно додатку 1 документації електронних торгів. 3. ПП «МКМК» у складі своєї тендерної пропозиції надає проект Договору поставки, який не є остаточною редакцією, що буде підписана з переможцем торгів. Проте до даного договору включені всі істотні умови, до яких не будуть внесені зміни під час його укладання з переможцем. Надаючи у складі своєї пропозиції проект Договору закупівлі, з проставленням печатки та підпису на кожній сторінці – ПП «МКМК» автоматично повідомляє про те, що ознайомлений з проектом договору, усвідомлює всі правові наслідки укладання такого договору та погоджується укласти договір поставки - у разі визнання переможцем – у редакції запропонованій замовником, чим гарантує його виконання. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» – Недискримінація учасників, говорить про те, що учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. При цьому Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник в документації електронних торгів на закупівлю офісних меблів ДК 021:2015 – 39130000-2 вимагав у складі пропозиції надати наступні документи: • Пропозицію за формою згідноДодатку 2. • Оновлену пропозицію згідноДодатку 2 (у випадку зменшення Учасником ціни під час електронного реверсивного аукціону). • Документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи (посадової особи або представника) Учасника процедури закупівлі на підписання пропозиції та договору: протокол загальних зборів засновників та наказ про призначення, або довіреність з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах разом з документами на особу що видала довіреність (протокол загальних зборів засновників та наказ про призначення); копію паспорту – якщо Учасник фізична особа. • Довідка, складена Учасником у довільній формі, про те, що учасника не визнано банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура. • Довідка, складена Учасником у довільній формі, про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів. • Згоду стосовно умов Проекту типового договору поставки згідно Додатку 3 та Додаток 3 (кожна зі сторінокПроекту типового договорумають бути завірені підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності)Учасника). - Гарантійний лист (заповнений за формою згідно Додатку 4) із підтвердженням відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам до предмета закупівлі, які встановлені Замовником згідно Додатку 1. • Статут підприємства; • лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). • Копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів; • Витяг (або виписка чи довідка) з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ЄДРПОУ); • Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (свідоцтво про сплату єдиного податку). Своїм рішенням №2 від 03.01.2017 року замовник відхилив пропозицію учасника ПП «МКМК», як таку, що не відповідає умовам документації, а саме: 1. По першому питанню. Учасник в складі пропозиції не надав лист у довільній формі, з обов’язковим зазначенням коду доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту), що вимагалось умовами документації електронних торгів. 2. По другому питанню. В документі «Технічні вимоги до предмету закупівлі» учасник підтвердив технічні характеристики товару, який вимагався замовником. Натомість, учасник пропонує замовнику аналогічний товар. Учаснику необхідно було надати технічні характеристики, запропонованого товару. 3. По третьому питанню. Учасник в складі пропозиції не надав листа – згоди щодо умов проекту типового договору, який також вимагався тендерною документацією. Згідно ст.. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено