• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт із встановленням системи протипожежного захисту (у складі автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення людей про пожежу та передавання тривожних сповіщень) будівлі Філії – Шевченківська початкова школа Червонозабійницького ліцею Глеюватської сільської ради за адресою: Україна, 53040, Дніпропетровська область, Криворізький район, село Шевченківське, вулиця Березова, будинок 8

Торги не відбулися

587 864.73 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 939.32 UAH
Період оскарження: 13.10.2022 12:56 - 19.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо огляду, порушень ЗУ "Про публічні закупівлі" та сприяння корупції.

Номер: 7626484c963e4984ae5a7c6491ee3f59
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-13-006067-a.a2
Назва: Щодо огляду, порушень ЗУ "Про публічні закупівлі" та сприяння корупції.
Вимога:
Пунктом 3.19 вимагається проведення огляду об’єкта учасником в обов’язковому порядку. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд заздалегідь. Такою вимогою Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Також додатково повідомляємо, що вимога документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до документації та видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога, щодо надання акту огляду об’єкту дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з робочим проектом об’єкта для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, що беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку цінових пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо листів відгуків

Номер: 3b47b4ba7e9b46828b7827ed042f7b9c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-13-006067-a.b1
Назва: Щодо листів відгуків
Вимога:
Відповідно до вимог пункту 3.14 Оголошення Учасники повинні надати оригінал або завірену копію листа-відгуку про якість виконаних робіт Учасником від Замовників. Лист-відгук затверджується підписом керівника Замовника та печаткою Замовника. Вимога щодо надання листів відгуків підписаних саме керівником Замовника є необґрунтованою та недоцільною. Право підпису таких документів як лист-відгук щодо виконання договору не належить виключно керівнику в усіх організаціях. Наша компанія має листи відгуки, що ми плануємо надати на дану закупівлю, які підписані уповноваженими особами підрозділів. Звертаємо вашу увагу, що у великих державних установах, як наприклад АТ "Укрзалізниця" чи АТ "Укртрансгаз" керівник не підписує такі документи як лист відгук. Окрім того керівник установи міг змінитись з того часу як наша компанія отримала лист відгук. З огляду на наведену вище інформацію просимо прибрати з документація необґрунтовану вимогу щодо затвердження листа-відгука підписом керівника організації Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Згідно пункту 1 розділу 8 «Підписання управлінських документів» наказу Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 р. за № 736/27181 посадові особи підписують документи в межах своїх повноважень, визначених у положеннях (статутах) установи, положеннях про структурні підрозділи, посадових інструкціях, розпорядчому документі про розподіл обов’язків між керівником та його заступниками тощо. У зазначених документах визначається також порядок підписання документів іншими особами в разі відсутності керівника установи та посадових осіб, які уповноважені їх підписувати.
Статус вимоги: Відхилено