• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи (Фрукти)

Лимон; Апельсин; Яблука

Завершена

80 547.20 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 402.74 UAH
Період оскарження: 20.11.2017 11:50 - 03.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне рішення

Номер: aa481e9863554bf5b3b8c485acd51a6e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-20-000677-b.b1
Назва: неправомірне рішення
Вимога:
Звертаємо увагу , що вказані в протоколі розгляду тендерних пропозицій №02/12-р від 20.12.2017 року підстава ,згідно якої відхилено нашу пропозицію через відсутність документів про правомочність керівника є помилковою. Дані сканкопії було подано у складі тендерної пропозиції в заархівованому файлі "установчі документи". Нами помилково не занесено дані документи в реєстр .але фактично вони були подані у складі пропозиції ,а саме : сканкопія Статуту у новій редакції , сканкопія протоколу зборів учасників, наказ на призначення на посаду уповноваженої особи та довіренність на право підпису тендерної документації , договорів та представлення інтересів Товариства в державних організаціях. Просимо вас повторно розглянути нашу тендерну пропозицію ,враховуючи наведенні вище пояснення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник зобов’язаний надати документи, котрі вимагаються тендерною документацією не пізніше кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Відповідно до п.4 ч.1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації. Учасник (ТОВ «Тропік») не надав документи, визначені пп.3.2 п.3 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю згідно оголошення UA-2017-11-20-000677-b , а саме у складі його пропозиції були відсустні: Документи, що підтверджують правомочність керівника: - рішення про призначення керівника (у формі скан-копії з оригіналу або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). Учасником (ТОВ Тропік) було надано скан-копію протоколу Зборів Учасників в якому порядок денний містив наступні питання: 1)Про продовження повноважень директора ТОВ «Тропік» (керівника учасника); 2)Про укладення контракту з директором ТОВ «Тропік» (керівником учасника). Таким чином у вищезазначеному документі було розглянуто і прийняте рішення про продовження повноважень керівника, а не про призначення керівника. Отже у складі пропозиції учасника відсутнє рішення про призначення керівника у формі у формі скан-копії з оригіналу або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення (в нашому випадку скан-копії протоколу Зборів Учасників, в якому порядок денний містив би питання про призначення керівника) - наказ про призначення керівника (скан-копія). У складі пропозиції учасника було подано (в заархівованому файлі "установчі документи") Наказ на призначення на посаду уповноваженої особи (на Данилова Дмитра Олександровича) та довіреність на право підпису тендерної документації, договорів та представлення інтересів Товариства в державних організаціях (на Данилова Дмитра Олександровича). Вищезазначені документи відносяться до пп.3.3 п.3 Розділу ІІІ тендерної документації (Документи (скан-копія/-ї з оригіналу/-ів), що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (якщо такі документи не надано у відповідності з підпунктом 3.2 даного пункту)) оскільки Данилів Дмитро Олександрович (керівник відділу дрібногуртового продажу) є представником учасника, а не керівником (керівником учасника є директор Власов Вадим Олександрович). Також учасником у складі тендерної пропозиції було надано скан-копію Статуту Товариства, але даний документ не заміняє Наказу про призначення керівника та Рішення про призначення керівника (що є компетенцією Зборів Учасників товариства) Окремо звертаємо увагу на те, що відповідно до ч.1 статті 23 ЗУ«Про публічні закупівлі» учасник мав право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо відповідності поданих ним докуметів (у складі пропозиції) умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено