• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти

Завершена

126 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 633.00 UAH
Період оскарження: 12.10.2022 15:02 - 18.10.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Не обгрунтована вимога до потенційних учасників

Номер: 36fc5e1036884cf083e8b13607e64f91
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-12-007845-a.a2
Назва: Не обгрунтована вимога до потенційних учасників
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно Вашої відповіді на звернення, що до висновку на радіологічний контроль, виникає питання що до Вашої неупередженості стосовно потенційних учасників торгів. Якщо ви так переживаєте за безпеку дітей, яким буде постачатися предмет закупівлі, то яке для Вас має значення подасть замовник висновок, чи будь який інший документ, що підтверджує нормальні показники гамма-випромінювання. Різниці між результатами вимірювання не має чи то у висновку чи у будь-якому іншому документі який буде видано Акредитованою лабораторією. Якщо Ви наполягаєте на своєму, і десь бачили цей Висновок значить ви знаєте де можна зробити дану процедуру. Підскажіть і нам. Бо надавши 14 запитів до Акредитованих лабораторій, ми отримали відповіді, що на проведення радіологічного контролю вони не акредитовані, або надають протоколи випробувань а не висновки...
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Згідно з Положенням про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02 вересня 2015 року № 667, Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів у межах повноважень, передбачених законодавством. Основними завданнями Держпродспоживслужби є: 1) реалізація державної політики у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення (крім виконання функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників), з контролю за цінами, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і реклами в цій сфері; 2) здійснення відповідно до закону державного ветеринарно-санітарного контролю, державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення (крім виконання функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників), здоров’ям та благополуччям тварин, безпечністю та окремими показниками якості харчових продуктів, неїстівних продуктів тваринного походження, репродуктивним матеріалом, племінною справою у тваринництві, біологічними продуктами, патологічним матеріалом, ветеринарними препаратами, субстанціями, кормовими добавками, преміксами, кормами та іншими об’єктами санітарних заходів, застосуванням санітарних та ветеринарно-санітарних заходів, профілактичних і протиепідемічних заходів щодо охорони в межах компетенції території України від проникнення хвороб людей, тварин та рослин з території інших держав або карантинних зон, вимог законодавства у сфері насінництва та розсадництва, дотриманням законодавства про захист прав споживачів, за дотриманням законодавства про рекламу в частині захисту прав споживачів реклами, законодавства щодо зберігання, транспортування, торгівлі та застосування засобів захисту рослин, показників вмісту шкідливих для здоров’я людини речовин та інгредієнтів у тютюнових виробах, які реалізуються на території України, дотриманням вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони прав на сорти рослин, у сфері туризму та курортів, за якістю зерна та продуктів його переробки, за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованих організмів у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності, за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування, за діяльністю суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, перевезення, зберігання, реалізацію органічної продукції (сировини); 3) здійснення контролю за виконанням фітосанітарних заходів; 4) здійснення ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності; 5) здійснення метрологічного нагляду; 6) здійснення в межах компетенції контролю за факторами середовища життєдіяльності людини, що мають шкідливий вплив на здоров’я населення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Прохання змінити текст

Номер: 02560d4d213b4d7aa6df11e3d4a91a85
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-12-007845-a.a1
Назва: Прохання змінити текст
Вимога:
Шановний замовнику згідно п .20. додатку 4 до тендерної документації Ви вимагаєте від учасників наявність Експертного висновоку, що виданий акредитованою лабораторією не раніше 2021 року, щодо вимірювання потужності гамма-випромінювання (радіологічний контроль) в транспортних засобах, що вказані в довідці п. 1.1, та підтверджує іх відповідність вимогам НРБУ-97/2000 «Норми радіаційної безпеки України». Просимо змінити текст на «Експертний висновок АБО ІНШИЙ ДОКУМЕНТ ,ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ПРОХОДЖЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ щодо вимірювання потужності гамма-випромінювання (радіологічний контроль) в транспортних засобах.» Оскільки, на даний момент не всі акредитовані лабораторії роблять саме «Експертний висновок». Більшість таких лабораторій ,згідно чинного законодавства надають, довідки, протоколи, або результати проведення експертизи. Тому вимагати тільки Експертний висновок не доцільно, адже любий документ виданий акредитованою лабораторією є юридично рівносильними.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне. Згідно частини 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому слід зазначити, що тендерна документація може містити як весь перелік таких критеріїв, так і один або декілька. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Тому, встановленого законодавством вичерпного переліку документів, що надаються для документального підтвердження вимог статті 16 Закону не має. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено