-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 15130000-8 «М’ясопродукти», (Сосиски варені вищого сорту «Молочні», Ковбаса напівкопчена першого сорту «Яловича», Шийка сирокопчена вищого сорту, Ковбаса сирокопчена вищого сорту «Брауншвейгська»).
Торги не відбулися
568 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 680.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 680.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2017 18:52 - 11.01.2018 00:00
Вимога
Відхилено
внесення змін
Номер:
d181b8d5a3ba4d3bbd42b9e48b93ee51
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-28-001324-c.b9
Назва:
внесення змін
Вимога:
прошу внесит відповідні зміни до п.5.2 Додатку 3 "Проект Договору", у відповідності до до ч. 1 ст. 230 ГКУ штрафні санкції — це господарські санкції у вигляді грошової суми (неустойка, штраф, пеня), яку учасник господарських відносин зобов’язаний сплатити у разі порушення ним правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов’язання.
Варто зазначити, що законом щодо окремих видів зобов’язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається. Зауважимо: в разі якщо порушено господарське зобов’язання, в якому хоча б одна сторона є суб’єктом господарювання, що належить до державного сектору економіки, або порушення пов’язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов’язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, то штрафні санкції застосовують, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов’язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі 20 % вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов’язання стягується пеня у розмірі 0,1 % вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2018 07:23
Вирішення:
За вимогою внести відповідні зміни до п. 5.2 Додатку 3 «Проект Договору» у відповідності до ч. 1 ст. 230 ГКУ та у відповідності до ст. 231 ГКУ (хоча б одна сторона господарського зобов’язання є суб’єктом господарювання, що належить до державного сектору економіки…) повідомляємо про таке: у ч. 2 ст. 231 ГКУ визначено норму: «штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором…», тобто ця норма має диспозитивний характер – застосовується, якщо інше не встановлено договором.Але оскільки у проекті договору замовника встановлено свій порядок застосування санкцій, тому застосовується саме він.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
внесення змін
Номер:
3b70c70846b34199b1ab5d354131f725
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-28-001324-c.b8
Назва:
внесення змін
Вимога:
прошу внести відповідні зміни до другого абзацу п.2.1 Додатку 3 "Проект Договору", а саме: "В момент здійснення поставки та протягом строку для споживання Товару Постачальник гарантує якість і надійність Товару, що постачається." на "В момент здійснення поставки Товару Постачальник гарантує якість і надійність Товару, що постачається. " У зв'язку з тим, що Постачальник не має можливості перевіряти та бути впевненим у правильності, надійності та відповідному тепературному режимі зберігання предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2018 07:06
Вирішення:
За вимогою внести відповідні зміни до другого абзацу п.2.1 Додатку 3 «Проект Договору», а саме: «В момент здійснення поставки та протягом строку для споживання Товару Постачальник гарантує якість і надійність Товару, що постачається» на «В момент здійснення поставки Товару Постачальник гарантує якість і надійність Товару, що постачається» повідомляємо про таке.
Замовник здійснює закупівлю товару, якій має відповідний встановлений термін споживання, з метою його використання для потреб громадського харчування. Замовнику недостатньо гарантій придатності товару тільки на дату постачання, а треба гарантій придатності на весь термін споживання товару. Цей факт є безумовним. Якщо товар виявиться непридатним впродовж терміну споживання, замовник застосує до постачальника передбачені договором на закупівлю міри відповідальності, у свою чергу, у такого постачальника буде право доводити вину замовника у порушенні умов зберігання товару.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
внесення змін
Номер:
1e6566ae39f04668905d970b3471a719
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-28-001324-c.b7
Назва:
внесення змін
Вимога:
прошу внести відповідні зміни у всії тендернії документації де зазначено "Висновок лабораторії Замовника є правомірним, якщо інше не визначено рішенням компетентного органу. Постачальник погоджується з тим, що повідомлення його для участі у проведенні вказаної перевірки не передбачено.", а саме: виключити абзац у повному обсязі "Висновок лабораторії Замовника є правомірним, якщо інше не визначено рішенням компетентного органу. Постачальник погоджується з тим, що повідомлення його для участі у проведенні вказаної перевірки не передбачено. "
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь-ковбаса-№7.docx 04.01.2018 17:01
Дата подачі:
02.01.2018 06:59
Вирішення:
відповідь надано в прикріпленому файлі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
внесення змін
Номер:
c46d0a00cbff4686b1e320268960187f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-28-001324-c.b6
Назва:
внесення змін
Вимога:
прошу внести відповідні зміни до п.7 Додатку 2 "Технічне завдання" тендерної документації, а саме: замінити "Замовник має право перевіряти якість товару щодо відповідності якісних характеристик отриманої від постачальника будь-якої партії товарів зусиллями лабораторії Національного аерокосмічного університету ім. М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» (далі – лабораторія замовника) на відповідність вимогам Замовника" на "Замовник має право перевіряти якість товару щодо відповідності якісних характеристик отриманої від постачальника будь-якої партії товарів зусиллями спеціальної акредитованої лаюораторії, та у відповідності до положень п.16 «Инструкции о порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству», затвердженій постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 року № П-7"
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь-ковбаса-№6.docx 04.01.2018 16:57
Дата подачі:
02.01.2018 06:55
Вирішення:
Відповідь на Ваші запитання в файлі формату word
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
внесення змін
Номер:
a1533e4295aa4fe6be00b57d7e6453f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-28-001324-c.b5
Назва:
внесення змін
Вимога:
прошу внести відповідні зміни у всії тендерній документації, а саме: замінити "власної лабораторії" на "спеціально акредитованої лабораторії"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2018 06:44
Вирішення:
На значну кількість вимог внести зміни до Тендерної документації та вилучити з неї положення про право замовника організовувати дослідження, перевіряти зразки предмету закупівлі (під час торгів та стадії виконання договору) повідомляємо про таке:
Тендерна документація замовника містить перелік документів, що повинні подавати учасники у складі власної пропозиції, у тому числі передбачено обов’язок подання учасниками документів, які засвідчують якість та безпеку продукції (для юридичних і фізичних осіб). Чинним законодавством України передбачено право замовника здійснювати перевірку достовірності зазначеної учасником інформації у тендерній пропозиції, у тому числі, шляхом звернення і отримання документів для підтвердження інформації про досвід виконання аналогічних договорів, для визначення наявності підстав, зазначених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також для підтвердження достовірності інформації про якість продукції. Вказані звернення і відповіді на них не відносяться до тендерної пропозиції учасника, не розміщуються в електронному вигляді у Системі і є складовою частиною процедури перевірки достовірності зазначеної учасником інформації. Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених уч. 1 статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, об'єктивної та неупередженої оцінки замовником тендерних пропозицій учасників тощо.Розглянути і прийняти неупереджену і об’єктивну оцінку пропозицій учасників щодо якості та небезпеки продуктів харчування замовник попередньо може шляхом аналізу інформації, що міститься у доданих до пропозиції учасника копіях документів (у електронному вигляді) про якість продуктів харчування.Вищезазначена норма п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дає право замовнику перевірити надану учасником інформацію шляхом звернення до відповідних органів, установ тощо з проханням здійснити перевірку відповідності інформації у тендерній пропозиції учасника про наявність необхідних якісних характеристик запропонованого товару з фактичними якісними характеристиками цього товару.Дана перевірка здійснюється з метою недопущення недобросовісної конкуренції серед учасників, коли пропонується для постачання товар за меншу ціну, але з фактичними якісними характеристиками, що не відповідають вимогам замовника, отже за умови наявності належних документів про якість, електронні копії яких розміщено у Системі.Перевірка відповідності інформації у тендерній пропозиції учасника про наявність необхідних якісних характеристик запропонованого товару з фактичними якісними характеристиками цього товару можлива лише за умови наявності предмета дослідження – зразків запропонованого товару. Такі зразки учасник, пропозицію якого за результатами аукціону визначено найбільш економічно вигідною, повинен надати згідно вимог тендерної документації учасника. Для забезпечення оперативності, економічності та об’єктивності дослідження відповідності вказаних у документах учасника якісних характеристик запропонованого товару з фактичними якісними характеристиками цього товару замовник організовує прийом від учасника зразків товару для передачі їх до навчально-наукової лабораторії кафедри хімії, екології та експертних досліджень замовника (яка має всю необхідну матеріально-технічну, наукову, кадрову і виробничу базу) та за необхідністю до акредитованої лаборат
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
внесення змін
Номер:
af1bc9c657394a5bb833f9b1b516c61a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-28-001324-c.a4
Назва:
внесення змін
Вимога:
прошу внести відповідні зміни до п.6 ч.1 Розділу 3 тендерної документації, а саме: замінити "Замовник має право перевіряти інформацію про якість предмету закупівлі щодо відповідності якісних характеристик отриманого зразку предмету закупівлі від учасника зусиллями власної лабораторії (далі – лабораторія замовника) " на "Замовник має право перевіряти інформацію про якість предмету закупівлі щодо відповідності якісних характеристик отриманого зразку предмету закупівлі від учасника зусиллями спеціальної акредитованої лабораторії", у зв'язку з тим, що ваша лабораторія не має відповідних дозволів та акредитації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2018 06:40
Вирішення:
Шановний Учасник!!!!!!
Звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній документації не має п.6. в ч.1 розділу ІІІ.!!!!!!!!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
надати роз'яснення
Номер:
9f339674bdd14b46a411192c7e5e5f64
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-28-001324-c.b3
Назва:
надати роз'яснення
Вимога:
прошу надати мені відповідне роз'яснення: чи має ваша лабораторія відповідні дозволи та акредитацію для проведення дослідження зразків предмету закупівлі, та робити висновки щодо якості предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2018 06:35
Вирішення:
На значну кількість вимог внести зміни до Тендерної документації та вилучити з неї положення про право замовника організовувати дослідження, перевіряти зразки предмету закупівлі (під час торгів та стадії виконання договору) повідомляємо про таке:
Тендерна документація замовника містить перелік документів, що повинні подавати учасники у складі власної пропозиції, у тому числі передбачено обов’язок подання учасниками документів, які засвідчують якість та безпеку продукції (для юридичних і фізичних осіб). Чинним законодавством України передбачено право замовника здійснювати перевірку достовірності зазначеної учасником інформації у тендерній пропозиції, у тому числі, шляхом звернення і отримання документів для підтвердження інформації про досвід виконання аналогічних договорів, для визначення наявності підстав, зазначених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також для підтвердження достовірності інформації про якість продукції. Вказані звернення і відповіді на них не відносяться до тендерної пропозиції учасника, не розміщуються в електронному вигляді у Системі і є складовою частиною процедури перевірки достовірності зазначеної учасником інформації. Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених уч. 1 статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, об'єктивної та неупередженої оцінки замовником тендерних пропозицій учасників тощо.Розглянути і прийняти неупереджену і об’єктивну оцінку пропозицій учасників щодо якості та небезпеки продуктів харчування замовник попередньо може шляхом аналізу інформації, що міститься у доданих до пропозиції учасника копіях документів (у електронному вигляді) про якість продуктів харчування.Вищезазначена норма п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дає право замовнику перевірити надану учасником інформацію шляхом звернення до відповідних органів, установ тощо з проханням здійснити перевірку відповідності інформації у тендерній пропозиції учасника про наявність необхідних якісних характеристик запропонованого товару з фактичними якісними характеристиками цього товару.Дана перевірка здійснюється з метою недопущення недобросовісної конкуренції серед учасників, коли пропонується для постачання товар за меншу ціну, але з фактичними якісними характеристиками, що не відповідають вимогам замовника, отже за умови наявності належних документів про якість, електронні копії яких розміщено у Системі.Перевірка відповідності інформації у тендерній пропозиції учасника про наявність необхідних якісних характеристик запропонованого товару з фактичними якісними характеристиками цього товару можлива лише за умови наявності предмета дослідження – зразків запропонованого товару. Такі зразки учасник, пропозицію якого за результатами аукціону визначено найбільш економічно вигідною, повинен надати згідно вимог тендерної документації учасника. Для забезпечення оперативності, економічності та об’єктивності дослідження відповідності вказаних у документах учасника якісних характеристик запропонованого товару з фактичними якісними характеристиками цього товару замовник організовує прийом від учасника зразків товару для передачі їх до навчально-наукової лабораторії кафедри хімії, екології та експертних досліджень замовника (яка має всю необхідну матеріально-технічну, наукову, кадрову і виробничу базу) та за необхідністю до акредитованої лаборат
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
внесення змін
Номер:
c79552cd2e564aad881983ec5dae78dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-28-001324-c.b2
Назва:
внесення змін
Вимога:
Прошу внести відповідні зміни до підпункту в) п.1.5. ч.1 Розділу 3 Тендерної документації, а саме: замінити "про учасника конкурсних торгів" на "про учасника тендерних торгів" так, як Закон України "Про публічні закупівлі" не має формулювання "конкурсних торгів".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.01.2018 11:24
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
внесення змін
Номер:
a8c5edc9faff44c3b2c96c0c6bee8ffe
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-28-001324-c.b1
Назва:
внесення змін
Вимога:
Прошу внести відповідні зміни та привести п.1.2 ч.1 Розділу 3 Тендерної документації у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі". Так відповідно до ч.3 статті 17 цього Закону "......... Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.", а ви вимагаєте надати інформацію, щодо банкрутства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.01.2018 11:18
Вирішення:
Замовник у відповідному розділі Тендерній документації (п.5 «Інформація для переможця») визначив перелік документів із відповідними примітками, які документально підтверджують відсутність обставин, що вказано у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».Обов’язку документального підтвердження факту «не визнання» у встановленому законом порядку банкрутом та «не відкриття» ліквідаційної процедури у п. 5 розділу 3 Тендерної документації замовником не встановлено. Зазначений у п. 1.2 ч.1 розділу 3 Тендерної документації обов’язок надати у довільній формі довідку, яка містить відомості про наявність чи відсутність фактів, у тому числі щодо банкрутства, не є способом документального підтвердження інформації.Відповідно до Закону України від 26.11.2015 № 835-VIII створено єдиний реєстр на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Законодавством визначено відповідні компетентні органи (адміністратори реєстру), що отримують, оприлюднюють інформацію та видають підтверджуючі документи про відсутність фактів визнання банкрутом та/або відкриття ліквідаційної процедуриу вигляді скорочених та повних інформаційних довідок. Довідка у довільній формі, що складається самим учасником та надається ним у складі тендерної пропозиції, не відноситься до документів, що утворюються адміністраторами реєстру та не є способом «документального» підтвердження фактів.
У задоволенні цієї вимоги відмовлено.
Статус вимоги:
Відхилено