• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015: 39830000-9 Продукція для чищення (рідкий засіб для прання з дезінфікуючим ефектом)

номенклатурна позиція:39831200-8 Мийні засоби

Завершена

1 440 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
Період оскарження: 11.10.2022 17:45 - 28.10.2022 01:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: c174d8e6259f4289ac18cf074b9f8fed
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-11-009408-a.c5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 29.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.11.2022 17:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.12.2022 17:22
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 0d1cf33fb67649b1ba3d23254fb4b2a6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-11-009408-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами опрацювання тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІНЗОР» встановлено: а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема: Пунктом 2 розділу VIІ тендерної документації зокрема передбачено, що також учаснику процедури закупівлі необхідно надати довідку – підтвердження у довільній формі щодо відсутності у учасника процедури закупівлі обставин та ознак, встановлених нормами Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. № 187. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІНЗОР» відсутня довідка – підтвердження у довільній формі щодо відсутності у учасника процедури закупівлі обставин та ознак, встановлених нормами Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. № 187. Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВІНЗОР» не відповідає вимогам пункту 2 розділу VIІ тендерної документації. Пунктом 15 додатку 2 до тендерної документації передбачено надання довідки у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням оригіналу(и) (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), виданий(і) органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, на ім’я Учасника та виробника(ів), дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання товару. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання товару, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання товару. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІНЗОР» відсутня довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, щодо зобов’язань дотримуватися Учасником вимог чинного законодавства із захисту довкілля при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з обов’язковим наданням оригіналу(и) (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015). Отже, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВІНЗОР» не відповідає вимогам пункту 15 додатку 2 до тендерної документації. б) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема: Пунктом 14 додатку 2 до тендерної документації передбачена надання інших документів. Підпунктом 14.1 пункту 14 додатку 2 до тендерної документації передбачено зокрема надання: - оригінали або копії посвідчень якості на пакування предмету закупівлі; - оригінали або копії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакування предмету закупівлі. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІНЗОР» відсутні вказані документи. Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВІНЗОР» не відповідає вимогам підпункту 14.1 пункту 14 додатку 2 до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо незаконного відхилення

Номер: 51c8c91217b04dac969f28e9455906bc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-11-009408-a.b3
Назва: Вимога щодо незаконного відхилення
Вимога:
08 листопада 2022 року уповноваженою особою Замовника було прийнято незаконне рішення щодо відхилення нашої пропозиції в порушення встановлених Замовником вимог Оголошення про проведення відкритих торгів , а саме Замовником зазначено: «Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС» - відхилено відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) (не відповідає пункту 1 додатку 2 до тендерної документації), відповідно до абзацу другого пункту другого частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) (не відповідає вимогам підпункту 14.1 пункту 14 додатку 2 до тендерної документації) та відповідно до абзацу третього пункту другого частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією) (не відповідає пункту 9 розділу І тендерної документації).» 1)Відповідно до умов Тендерної документації встановлено: «ДОДАТОК № 2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ 1. Відомості про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 1).» Тобто, відповідно до умов Тендерної документації ТОВ «Бланідас» мав надати Відомості про учасника за формою додатку 1. У наданому нами в тендерній пропозиції файлі (01 листопада 2022 14:15ПРОПОЗИЦІЯ.rar) міститься першим у списку файл (відомості про учасника.pdf), який складений і заповнений у відповідності до вимог додатку 1 тендерної документації. Також надано лист-згода на обробку персональних даних від Краська О.О. (файл (01 листопада 2022 14:15ПРОПОЗИЦІЯ.rar; згода персональн дан Красько.pdf). Тож, в чому причина невідповідності, жодного обґрунтування від замовника не вказано, це свідчення того, що замовник необ’єктивно розглядає тендерні пропозиції учасників і нашу в тому числі, адже жодної законної підстави для відхилення по цій вимозі в замовника немає. Вимагаємо скасувати в цій частині відхилення нашої пропозиції або надати обґрунтовану відповідь з причин невідповідності нашої пропозиції в цій частині для подальшого оскарження рішення замовника в АМКУ. 2) Відповідно до умов Тендерної документації встановлено: 14.1. Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у цій тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим у Додатку 3 до цієї тендерної документації. На підтвердження інформації надати: - інформацію та документи щодо правової підстави використання нормативної документації для виробництва, яка встановлює вимоги до якості предмета закупівлі. У разі, якщо нормативна документація не є правом інтелектуальної власності виробника, на підтвердження підстав використання нормативної документації для виробництва продукції надати документи, які підтверджують правові підстави використання цієї документації для виробництва предмета закупівлі; - оригінал або копія декларації про відповідність Технічному регламенту продукції предмету закупівлі, що пропонується Учасником за умовами цієї тендерної документації; - лист в довільній формі про наявність у виробника продукції що є предметом закупівлі позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо нормативної документації для виробництва продукції. Для виробників предмету закупівлі до листа додати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо нормативної документації для виробництва продукції; - оригінали або копії, висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, передбачених Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»; - оригінали або копії посвідчень якості на пакування предмету закупівлі; - оригінали або копії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакування предмету закупівлі; - оригінал гарантійного листа(ів) виробника(ів), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни.» У складні тендерної пропозиції ТОВ «Бланідас» надав вищезазначені документи у файлах (01 листопада 2022 14:15ПРОПОЗИЦІЯ.rar; 01 листопада 2022 14:15ДОКУМЕНТИ ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar). Знов ж таки жодного обґрунтування, конкретики від замовника не вказано, це свідчення того, що замовник необ’єктивно розглядає тендерну пропозицію і фактично немає жодної законної підстави для відхилення по цій вимозі в замовника немає. Вимагаємо скасувати в цій частині відхилення нашої пропозиції або надати чітку обґрунтовану відповідь з причин невідповідності нашої пропозиції в цій частині для подальшого оскарження рішення замовника в АМКУ. 3) Відповідно до умов Тендерної документації встановлено: «Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками викладаються українською мовою. Крім того, у тендерній пропозиції учасниками, можуть бути надані документи складені іншою мовою, при цьому до них додаються завірені переклади на українську мову бюро перекладів та/або з наданням перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою.» Замовником знову грубо, безпідставно відхилено нашу пропозиції з надуманої підстави, без жодного обґрунтування . Вимагаємо скасувати в цій частині відхилення нашої пропозиції або надати чітку обґрунтовану відповідь з причин невідповідності нашої пропозиції в цій частині для подальшого оскарження рішення замовника в АМКУ. Тож, в чому невідповідність наша, замовником так і не вказано, зазначення в Протоколі відхилення про те, що наша пропозиція не відповідає умовам визначених в Тендерної документації є повною нісенітницею, адже жодної невідповідності того чи іншого нашого документу замовником не вказано. Тому, яка підстава для відхилення нам не зрозуміла, як і мабуть самому Замовнику. Вимагаємо вказати конкретну невідповідність нашої пропозиції, а ненадуману. Керуючись ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо уповноважену особу виконати дану норму та «3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.». На підставі вищевикладеного, з рішенням уповноваженої особи ТОВ «Бланідас» категорично не погоджується, оскільки уповноваженою особою Замовника недосліджена належним чином наша тендерна пропозиція, а це свідчення того, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, чим порушує принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Вимагаємо відмінити рішення щодо визнання переможцем ТОВ "ТАБЕКС ІНВЕСТ" #41627941 та відхилення ТОВ «Бланідас», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Бланідас» не була належним чином досліджена,, а тому рішення Замовника є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами опрацювання тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС» встановлено: а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема: Пунктом 1 додатку 2 до тендерної документації передбачено надання відомостей про учасника (довідка складається за формою, наданою у Додатку 1). Приміткою додатку 1 до тендерної документації передбачено, що відомості надаються стосовно всіх банківських установ, з якими укладено учасником договори, надаються банківські послуги та всіх відкритих рахунків учасника. Пунктом 3 додатку 2 до тендерної документації передбачено надання оригіналу довідок (-ок) про відкриття рахунків та відсутність кредитної заборгованості виданих банківською(-ми) установою(-ми), в якому (-яких) обслуговується, відкрито рахунок (-ки) Учасника, - датована (-ні) не раніше 10 днів до кінцевої дати подання тендерної пропозиції; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідки надаються кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС» зокрема надано: - відомості про учасника від 24.10.2022 № 11-02/04/2648 в яких зокрема зазначено інформацію про відкриття дев’яти рахунків в АТ «ОТП БАНК»; - довідку від 28.10.2022 № 70-1-1/2035, яку видано товариству з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС» АТ «ОТП БАНК» з інформацією про відкриття десяти рахунків в зазначеному банку. Слід зазначити, що у відомостях про учасника від 24.10.2022 № 11-02/04/2648 відсутня інформація щодо відкриття ще одного рахунку в АТ «ОТП БАНК». Отже, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС» не відповідає пункту 1 додатку 2 до тендерної документації. б) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема: Пунктом 14 додатку 2 до тендерної документації передбачена надання інших документів. Підпунктом 14.1 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації передбачено зокрема надання: - лист в довільній формі про наявність у виробника продукції що є предметом закупівлі позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо нормативної документації для виробництва продукції. Для виробників предмету закупівлі до листа додати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо нормативної документації для виробництва продукції; Учасником в складі тендерної пропозиції зокрема надано Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи від 19.10.2018 року № 602-123-20-2/43875, в якому об’єктом експертизи є зміни №4 до технічних умов ТУ У 20.4-36423868-009:2013 «Засоби для миття та чищення» (файл Висновок ДСЕЕ ТУ.pdf), що підтверджує лише погодження змін до зазначеної нормативної документації, однак висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, об’єктом якого є безпосередньо нормативна документація для виробництва продукції - ТУ У 20.4-36423868-009:2013 «Засоби для миття та чищення» зі змінами 1-4, Учасник в складі тендерної пропозиції не надав. Також підпунктом 14.1 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації передбачено зокрема надання: - - оригінали або копії посвідчень якості на пакування предмету закупівлі; - оригінали або копії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пакування предмету закупівлі. На виконання зазначених вимог товариством з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС» було надано висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи, об’єктом якого є Преформи та пляшки марки ПЕТФ виробник ТОВ «Альфа ПЕТ» (файл Висновок ДСЕЕ Преформи пляшки.pdf) та посвідчення про відповідність пакування пляшки ПЕТ виробник ТОВ «БЛАНІДАС» (файл Посвідчення пакування Універ.pdf) Однак, в складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС» всупереч вимогам тендерної документації відсутні документи щодо всіх компонентів пакування предмета закупівлі, а саме кришки (або інших елементів) які забезпечують герметичність пакування предмету закупівлі на вимогу Додатку 3 Технічні вимоги до предмету закупівлі. Крім того Учасник не надав посвідчення якості на пляшки – пакування предмету закупівлі виробництва ТОВ «Альфа ПЕТ» та висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи на пляшки ПЕТ виробництва товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС». Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС» не відповідає вимогам підпункту 14.1 пункту 14 додатку 2 до тендерної документації. в) тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією, зокрема: Пунктом 9 розділу І тендерної документації передбачено, що тендерні пропозиції, підготовлені учасниками викладаються українською мовою. Крім того, у тендерній пропозиції учасниками, можуть бути надані документи складені іншою мовою, при цьому до них додаються завірені переклади на українську мову бюро перекладів та/або з наданням перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС» зокрема надано файл Титул ТУ-009.pdf, який викладено іншою мовою, при цьому у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС» відсутні завірені переклади на українську мову бюро перекладів та/або надані переклади на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС» не відповідає пункту 9 розділу І тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: caff9b89c2cd4a57a6d0bd22ebd78270
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-11-009408-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами опрацювання тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» встановлено: а) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, зокрема: Пунктом 14 додатку 2 до тендерної документації передбачена надання інших документів. Підпунктом 14.1 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації передбачено зокрема надання інформації та документів щодо правової підстави використання нормативної документації для виробництва, яка встановлює вимоги до якості предмета закупівлі. У разі, якщо нормативна документація не є правом інтелектуальної власності виробника, на підтвердження підстав використання нормативної документації для виробництва продукції надати документи, які підтверджують правові підстави використання цієї документації для виробництва предмета закупівлі. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Гренландія НВП» надано лист-підтвердження від 31.10.2022 № 2439, в якому зазначено інформацію, що товариство з обмеженою відповідальністю «Гренландія НВП», як виробник предмету закупівлі, має правову підставу використання нормативної документації для виробництва, яка встановлює вимоги до якості предмету закупівлі, оскільки вказана документація є правом інтелектуальної власності виробника. В такому разі на виконання вимоги щодо надання документів, що підтверджують правову підставу використання нормативної документації, товариство з обмеженою відповідальністю «Гренландія НВП» повинно було надати документи, які підтверджують те, що зазначена нормативна документація є правом інтелектуальної власності виробника. Наданий лист-підтвердження від 31.10.2022 № 2439 містить лише інформацію від Учасника щодо правової підстави використання нормативної документації для виробництва. Відповідно до вимог діючого законодавства цей лист не є документом, який підтверджує правову підставу використання нормативної документації для виробництва предмету закупівлі, а саме не є підтвердженням того, що ця документація є правом інтелектуальної власності виробника. Всупереч вимогам тендерної документації (щодо надання не лише інформації, а й документів, які б підтверджували право використання нормативної документації для виробництва) в складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Гренландія НВП» не надано жодних документів, які б підтверджували право використання нормативної документації. Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» не відповідає вимогам підпункту 14.1 пункту 14 додатку 2 до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо кваліфікаційних документів

Номер: 98beca7df6b54c958a222d9e56231f91
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-11-009408-a.a1
Назва: Щодо кваліфікаційних документів
Вимога:
Добрий день. Шановний, Замовнику, звертаємо Вашу увагу на вимогу надання в тендерній документації оригіналу (або нотаріально завіреної копії) сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Даний стандарт ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій будь-якого харчового ланцюга» встановлює вимоги до системи управління в організаціях, що пов’язані з виробництвом і споживанням ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ, і направлений на демонстрацію їх здатності контролювати безпеку харчової продукції та гарантувати, що випущена ними продукція є безпечною для споживачів. Яким чином дана вимога стосується предмета закупівлі: код ДК 021-2015: 39830000-9 Продукція для чищення (рідкий засіб для прання з дезінфікуючим ефектом) ? На виробництво дезінфікуючих засобів система сертифікації, яка надається на вид продукції, що приймає участь у харчовому ланцюзі, не розповсюджується. Вимагаємо виключити надання цього сертифікату з тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне. Пунктом 2 розділу VIІ тендерної документації передбачено, що документи які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не поданням учасником документу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.11.2022 17:31