• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до автомобілів швидкої медичної допомоги для забезпечення організації екстреної медичної допомоги на території Одеської області

Завершена

1 165 766.17 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 828.83 UAH
Період оскарження: 11.10.2022 16:56 - 18.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 911a2019870942f999f2a29981a5237d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-11-009184-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Фізична особа-підприємець Удовиченко Владіслав Олександрович, не погоджується з протокольним рішенням № 4 від 28.10.2022р., та повідомляє, що у складі своєї тендерної пропозиції подано файли підписані власноручно, а також на всі документи накладено електронний підпис. Зідно Розділу 6, п.2. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій: 6. Подання документа (документів) учасником закупівлі у складі пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено УЕП або КЕП. Фізична особа-підприємець Удовиченко Владіслав Олександрович, також повідомляє, що у складі своєї тендерної пропозиції було надано чинний Сертифікат на систему правління якістю від 30.03.2021 року №СУЯ.042-21», дійсний до 29.03.2024 року. Замовник не довів, як саме перевіряв чинність відповідного Сертифікату, а саме не надано відповідних підтверджуючих листів на запит Замовника до Органу з сертифікації ТОВ «НПП Міжнародні стандарти і системи». Таким чином рішення про відхилення пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець Удовиченко Владіслав Олександрович є непрозорим, містить корупційну складову та суперечить всім принципам здійснення публічних закупівель закріпленим у Законі України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищезазначене та те, що тендерна пропозиція Фізична особа-підприємець Удовиченко Владіслав Олександрович відповідає всім вимогам тендерної документації вимагаємо переглянути та прийняти пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець Удовиченко Владіслав Олександрович. В свою чергу повідомляємо Вам, що не прийняття Вами такого рішення надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, даний портал призначений для допомоги та захисту інтересів Учасника шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Комунальним некомерційним підприємством «Одеський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф «Одеської обласної ради» (далі – Замовник) було розглянуто Вашу вимогу на протокольне рішення щодо розгляду тендерних пропозицій учасників по спрощеній закупівлі від 28.10.2022 року №4 від 01.11.2022 року № UA-2022-10-11-009184-a.c1 та у відповідь повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 2 підпункту 4 пункту 1 розділу 6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34330000-9 — «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів» (Запасні частини до автомобілів швидкої медичної допомоги для забезпечення організації екстреної медичної допомоги на території Одеської області), затверджене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.10.2022 року №11/1 (зі змінами та доповненнями відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.10.2022 року №11/2) (далі – Оголошення), документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, на фірмовому бланку учасника (за наявності), повинні мати вихідний номер, дату надання, адресуватися замовнику закупівлі та містити номер ідентифікатору закупівлі в електронній системі закупівель. Також відповідно до абзацу 4 підпункту 3 пункту 1 розділу 6 Оголошення, замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням УЕП або (КЕП). Як було встановлено Замовником, учасник, а саме фізична особа-підприємець, надав файли «1 Реєстр документів.pdf», «2 Тендерна пропозиція.pdf», «3 Технічна специфікація.pdf», «4 Лист про країну походження.pdf», «5 Гарантійний лист.pdf», «6 Гарантійний лист.pdf», «7 Гарантійний лист про форс мажор.pdf», «8 Відомості про учасника.pdf», «9 Лист згода на обробку даних.pdf», «10 Лист згода на обробку даних.pdf», «11 Довідка про захист довкілля.pdf», «12 Лист погодження зі строком дії.pdf», «13 Лист-погодження про достовірність.pdf», «14 Довідка про санкції.pdf», «15 Довідка суб'єкт господарювання.pdf», «16 Гарантійний лист про санкції.pdf», «17 Лист про згоду з умовами договору.pdf», «18 Довідка про оподаткування.pdf», «19 Лист погодження.pdf», «20 Довідка про оперативні санкції.pdf», «21 Довідка про облікову картку.pdf», «22 Довідка про посадову особу.pdf», «23 Довідка про МТБ.pdf», «24 Довідка про працівників.pdf», «25 Довідка про аналог дог.pdf», «26 Довідка про повноваження.pdf», «29 Витяг з ЄДР.pdf», «36 Проект договору.pdf», «37 Довідка про відміну сертифікації.pdf», «38 Довідка про ліцензування.pdf» у яких містились скановані копії письмових документів, які були підписані із використанням графічного зображення печатки та підпису уповноваженої особи учасника закупівлі – фізичної особи-підприємця Удовиченка Владіслава Олександровича. Замовником також було встановлено, що відповідні документи не підпадають під ознаки електронних документів з огляду на наступне. У відповідності до частини 1 статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 року №851-IV, електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Обов’язковим реквізитом електронного документу згідно з частиною 1 статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 року №851-IV є електронний підпис автора такого документу, або підпис прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 року №2155-VIII. Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 року №2155-VIII, електронний підпис – це електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Факт накладення електронного цифрового підпису на відповідний документ перевіряється за допомогою спеціальних алгоритмів, у відповідності до чинного законодавства (за допомогою криптографічних процесів на сайтах або відповідних програмах засвідчувальних органів. Тобто для того, щоб визнати документ таким, що підписаний за допомогою електронного цифрового підпису необхідно здійснити перевірку такого документу у відповідності до Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 року №2155-VIII та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 року №851-IV. На файлах, що завантажені фізичною особою-підприємцем Удовиченком Владіславом Олександровичем, а саме: «1 Реєстр документів.pdf», «2 Тендерна пропозиція.pdf», «3 Технічна специфікація.pdf», «4 Лист про країну походження.pdf», «5 Гарантійний лист.pdf», «6 Гарантійний лист.pdf», «7 Гарантійний лист про форс мажор.pdf», «8 Відомості про учасника.pdf», «9 Лист згода на обробку даних.pdf», «10 Лист згода на обробку даних.pdf», «11 Довідка про захист довкілля.pdf», «12 Лист погодження зі строком дії.pdf», «13 Лист-погодження про достовірність.pdf», «14 Довідка про санкції.pdf», «15 Довідка суб'єкт господарювання.pdf», «16 Гарантійний лист про санкції.pdf», «17 Лист про згоду з умовами договору.pdf», «18 Довідка про оподаткування.pdf», «19 Лист погодження.pdf», «20 Довідка про оперативні санкції.pdf», «21 Довідка про облікову картку.pdf», «22 Довідка про посадову особу.pdf», «23 Довідка про МТБ.pdf», «24 Довідка про працівників.pdf», «25 Довідка про аналог дог.pdf», «26 Довідка про повноваження.pdf», «29 Витяг з ЄДР.pdf», «36 Проект договору.pdf», «37 Довідка про відміну сертифікації.pdf», «38 Довідка про ліцензування.pdf» відсутній електронний цифровий підпис, що підтверджується з огляду на перевірку здійснену на сайті центрального засвідчувального органу, таким чином на відповідні документи не накладено електронний цифровий підпис, а тому відповідні документи вважаються підписаними за допомогою графічного зображення печатки та підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Удовиченка Владіслава Олександровича, а тому тендерна пропозиція була відхилена правомірно. Додатково повідомляємо, що накладення електронного підпису на тендерну пропозицію не є тотожним до підписання документів електронним цифровим підписом, так як за своєю суттю є абсолютно різними процесами. Окрім цього, відповідно до підпункту 7 пункту 1 розділу 6 Оголошенням, замовником вимагалося аби учасник закупівлі надав у складі своєї тендерної пропозиції скановану копію оригіналу або копію чинного сертифікату (у разі необхідності з додатками) системи управління якістю за стандартами ISO 9001-2015. Учасником – фізичною особою-підприємцем Удовиченком Владіславом Олександровичем було надано файл «27 Сертифікат ISO.pdf», у якому містився Сертифікат на систему правління якістю від 30.03.2021 року №СУЯ.042-21, дійсний до 29.03.2024 року. Як вбачається із відомостей, що зазначені у Сертифікаті на систему правління якістю від 30.03.2021 року №СУЯ.042-21 дата видачі відповідного Сертифікату – 30.03.2021 року. Як зазначено, на відповідному Сертифікаті на систему управління якістю від 30.03.2021 року №СУЯ.042-21 – чинність сертифікату можна перевірити в реєстрі органу з сертифікації, а саме Товаристві з обмеженою відповідальністю «НПП Міжнародні стандарти і системи» за телефоном: +380577630867. Як встановлено Замовником здійснення перевірки не можливе так як, за вказаним номером представник органу сертифікації не відповідає, окрім цього відповідно до відкритих відомостей, а саме веб-ресурсу https://certmcc.com.ua/ua/p514705656-sertifikatsiya-sistem-upravleniya.html, орган сертифікації не працює, що не дозволяє здійснити перевірку відповідного сертифікату якості Учасника. Порядок видачі сертифікатів на систему управління якістю регламентований ISO/IEC 17021-1:2015, які затверджені наказом Національного агентства з акредитації України від 01.02.2016 року №205-Я та є обов’язковими для органів сертифікації. Відповідно до підпункту 9.1.3.3. ISO/IEC 17021-1:2015, з метою підтвердження відповідності організації запровадженій системі управління якістю органом сертифікації проводиться наглядовий аудит. Наглядові аудити необхідно проводити щонайменше один раз на рік, за винятком років, коли проводиться повторна сертифікація. Дата першого наглядового аудиту, наступного після первинної сертифікації, не повинна бути пізніше, ніж через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації. Враховуючи, що фізичною особою-підприємцем Удовиченком Владіславом Олександрович було отримано сертифікат 30.03.2021 року то до 30.03.2022 року органом сертифікації повинен був бути проведений аудит, та підтверджено відповідну систему якості у суб’єкта господарювання. Проте фізичною особою-підприємцем Удовиченком Владіславом Олександровичем не було надано звіт щодо проходження такого аудиту, тому у Замовника виникли сумніви, щодо підтвердження дійсності відповідного сертифікату та, враховуючи неможливість здійснення перевірки в органі сертифікації, Замовником було встановлено, що Сертифікат на систему правління якістю від 30.03.2021 року №СУЯ.042-21 не може бути визнаним таким, що відповідає чинним стандартам. Окрім цього фізичною особою-підприємцем Удовиченко Владіславом Олександровичем не було подано листи-згоду на обробку персональних даних, що також є порушенням вимог тендерної документації. В сукупності відповідні підстави були достатніми для відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Удовиченка Владіслава Олександровича, а тому протокольне рішення щодо розгляду тендерних пропозицій учасників по спрощеній закупівлі від 28.10.2022 року №4 є обґрунтованим та таким, що відповідає законодавству в сфері публічних закупівель. Таким чином вимога на протокольне рішення щодо розгляду тендерних пропозицій учасників по спрощеній закупівлі від 28.10.2022 року №4 від 01.11.2022 року № UA-2022-10-11-009184-a.c1 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено