• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ліжко лікарняне, ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2019: 34873 Меблі для лікарень механічні

Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100 %). Категорія Замовника - згідно з пунктом 3 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті

Завершена

157 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 787.50 UAH
Період оскарження: 11.10.2022 14:54 - 17.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено

привести вимоги оголошення у відповідність до норм чинного законодавства України з метою надання можливості іншим учасникам прийняти участь в закупівлі.

Номер: 7bb94d5b7e094459b432fb4155a1edcb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-11-006513-a.a4
Назва: привести вимоги оголошення у відповідність до норм чинного законодавства України з метою надання можливості іншим учасникам прийняти участь в закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовник! Дякуємо за таку розлогу, але не обгрунтовану відповідь. Норми статті 23 закону України «Про публічні закупівлі» (так само, як і норми інших статей розділу V) поширюються на процедури закупівель – відкриті торги і ніяк не стосуються спрощених закупівель. Всі спрощені закупівлі регулюються нормами статті 14 Закону. Таким вільним тлумаченням норм Закону уповноважена особа ставить під сумнів авторитет законодавця та вчергове підтверджує свою некомпетентність та упередженість у своїх вчинках. Такі дії містять ознаки кримінальних правопорушень закріплених в диспозиціях статей Кримінального кодексу України. Ми можемо скористатися своїм правом на оскарження дій замовника та у встановлений законом спосіб притягти замовника до відповідальності з подальшим внесенням відповідних коригувань в оголошення спрощеної закупівлі. Але ми впевнені, що замовник має здоровий глузд та дослухається до наших зауважень. І нам не доведеться звертатися до суду. Вчергове просимо Вас привести вимоги оголошення у відповідність до норм чинного законодавства України з метою надання можливості іншим учасникам прийняти участь в закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовник уважно розглянув Вашу вимогу, і запивняє Вас що оголошення про закупівлю складено у відповідності до ст.14. а саме: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Що САМЕ не дотримався чи порушив Замовник???? Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення внесення змін до Оголошення. Складається таке враження, що просто тиснете на уповноважену особу Замовника, лобіюючи свої інтереси. Ми медична установа і турбуємося про безпеку і здоров'я своїх пацієнтів. Щодо вашої погрози " Ми можемо скористатися своїм правом на оскарження дій замовника та у встановлений законом спосіб притягти замовника до відповідальності з подальшим внесенням відповідних коригувань в оголошення спрощеної закупівлі" , то будь ласка це Ваше право. Але Замовник також може скористатися своїм правом і звернутися до відповідних органів з заявою, про тиск на Уповноважену особу, змінити умови закупівлі заради лобіювання ваших інтересів. То ж шановний Учаснику, Замовник зацікавлений закупити якісний товар, який відповідає всім вимогам та стандартам за для безпеки пацієнтів. Дякую за увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: c940c94bbca246ca84b04a5942d22565
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-11-006513-a.a3
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! В додатку №1 до Оголошення про спрощену закупівлю Вами встановлено вимогу «Еквівалент не пропонувати». В статті 14 закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом –Закон) не міститься жодного обмеження, яким дозволено замовникам забороняти учасниками надавати еквівалент необхідного предмету закупівлі. Сподіваємося, що висуваючи таку вимогу, замовник не ознайомлений зі змістом розділів V, VI та VII Закону, якими закріплене право замовника, виключні випадки і умови застосування процедур закупівель «не еквівалентних» товарів/робіт/послуг в учасників. Детально вивчивши вимоги оголошення про спрощену закупівлю, складається враження, що замовник відверто нехтує встановленим законодавцем у ч.5 статті 14 Закону загальнообов’язковим правилом, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А також зневажає принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріпленими у статті 5 Закону. Багаторічна судова практика та практика АМКУ свідчіть, що саме уникнення замовниками еквівалентів під час оголошення закупівель є дискримінаційним підходом до Учасників, оскільки це значно звужує коло потенційних учасників. Застосування такого підходу з боку Тальнівської багатопрофільної Лікарні наводить на думки про два факти: 1. Незнання уповноваженою особою Закону; 2. Спробу замовника лобіювати інтереси певного учасника. Ми впевнені, що з боку замовника сталася прикра помилка і тому просимо Вас привести вимоги оголошення у відповідність до норм чинного законодавства України шляхом усунення дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В разі проведення спрощеної закупівлі в замовника є вибір: або вказати, які еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, або не вказувати еквіваленти. Це прописано в частині 4 статті 14 Закону, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже, замовник самостійно приймає рішення щодо встановлення або не встановлення еквіваленту у спрощеній закупівлі та відповідно може прийняти рішення про відхилення чи задоволення вимоги учасника спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Надання роз’яснень щодо вимог оголошення

Номер: 43304a5eab0342d3ac3e3d3e6982915d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-11-006513-a.c2
Назва: Надання роз’яснень щодо вимог оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику! ч.5 статті 14 закону України «про публічні закупівлі» встановлено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас роз’яснити яким саме документом(и) за предметом закупівлі - ліжко лікарняне, закріплено «спеціальний статус» - меблі медичні спеціальні (наказ міністерства охорони здоров’я України, рішення РНБО, наказ міністерства оборони України тощо). А також просимо надати для ознайомлення цей документ(и), який має(ють) юридичну силу та носить(ять) обов’язковий, а не рекомендаційний характер. Якщо документ(и) про присвоєння «спеціального статусу» ліжку лікарняному та про внесення таких відомостей до сертифікатів на систему управління якістю ISO містяться у відкритих джерелах, просимо надати відповідні посилання на ресурси у мережі Інтернет. У випадку відсутності такого документу(ів), просимо Вас привести вимоги оголошення у відповідність до норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Документація що стосується закупівлі може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно Додатку 1 Технічні вимоги, учасник повинен надати копію сертифікату на систему якості підприємства ISO-9001:2009 в якому повинно бути зазначено «Виробництво меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 «Виробництво меблів медичних спеціальних» код ДКПП 32.50.30-50.99 (надати копію) та ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» В свою чергу, наявність вказаного в документації сертифікату в Учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання товарів. Звертаємо увагу, що отримати зазначенні сертифікати якості ISO може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у своїй діяльності при постачанні товарів дотримується певних правил, регламентів, слідування яким виключає будь-який ризик. Обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для постачання товарів матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога щодо надання Учасниками копії сертифікатів на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ ISO, є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

просимо Вас привести вимоги оголошення у відповідність.

Номер: 18e649e2b0f6449da8479f91dbf45825
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-11-006513-a.c1
Назва: просимо Вас привести вимоги оголошення у відповідність.
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо Вас назвати норму Закону України «Про публічні закупівлі», ДСТУ, Технічного регламенту щодо медичних виробів (затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. № 753) або іншого чинного нормативно-правового акту чи чинного нормативно-технічного акту, якими встановлено обов*язковість сертифікації системи управління якості виробника саме за критеріями визначеними Вами в Додатку №1 до Оголошення про спрощену закупівлю. Зокрема: 1. На якій підставі виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2015 в якому повинно бути зазначено саме такі класифікації «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» і саме в такій послідовності та в такому написанні? 2. На якій підставі виробник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено саме такі класифікації «Проектування та розроблення, виробництво, реалізація та обслуговування ліжок та меблів медичних, код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» » і саме в такій послідовності та в такому написанні? У випадку відсутності обґрунтованості та/або наявності законодавчих підстав для застосування саме таких вимог просимо Вас привести вимоги оголошення у відповідність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини третьої статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Згідно з частиною п'ятою статті 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким умовам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно статті 23 замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тобто Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасника сертифікати і не забороняє вимагати саме сертифікат ISО. Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. Насправді будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника.
Статус вимоги: Відхилено