• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція теплогенераторної Стасівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Пролісок» Диканської селищної ради по вул. Яковенка, 6 в с. Стасі Полтавського району Полтавської області

Умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169

Торги відмінено

602 671.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 013.36 UAH
Період оскарження: 11.10.2022 13:37 - 15.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Ісо є дискримінацією, аналог

Номер: 5de62a9cdef6428aa54f4f6dee0c3836
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-11-004944-a.a1
Назва: Ісо є дискримінацією, аналог
Вимога:
Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно умов тендерного юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні мати: Сертифікат ISO . Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників. Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників. Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. Вимагаємо, внести зміни в Оголошення спрощеної процедури, за предметом закупівлі й Видалити НЕЗАКОННУ ВИМОГУ. Також цікава у Вас дискримінація в частині аналогічних договорів, а саме " * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір підряду, що є предметом закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, укладений за останні два роки відносно до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання робіт з капітального та поточного ремонту об’єктів соціальної сфери.", тобто аналогом є виключно спрощена закупівля (звісно ж інший тип процедури, наприклад відкриті, Вам не підходить, Ви Вашого Переможця вибрали й що в нього ж те й випали) так ще й ремонту об’єктів соціальної сфери. Соціальний сфера, комплекс – це сукупність підприємств виробничої та невиробничої сфери господарства, які спрямовані на задоволення особистих матеріальних та духовних потреб людей. Нагадаю що у ВАС дошкільний заклад, ну максимум заклад освіти. Яка мета даної дискримінації?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, окрім обов’язкових критеріїв може зазначатися інша інформація. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості виконуваних робіт/ надання послуг з будівництва учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» . Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги. В частині аналогічних договорів «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір підряду, що є предметом закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, укладений за останні два роки відносно до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі» вказано, що договір повинен бути укладений не пізніше ніж за два роки відносно до оголошеної даної спрощеної закупівлі. Також повідомляємо, що аналогічним вважатиметься договір підряду з капітального чи поточного ремонту будь-якого об’єкту, а не тільки об’єктів соціальної сфери.
Статус вимоги: Відхилено