-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція.
Код ДК 021:2015 - 03140000-4 – Продукція тваринництва та супутня продукція.
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
10.10.2022 14:53 - 14.10.2022 14:58
Вимога
Залишено без розгляду
До ДСТУ додати ТУ
Номер:
258fce0b31cd47b5a61f4461cf492a13
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-10-003970-a.b2
Назва:
До ДСТУ додати ТУ
Вимога:
Пропонуємо змінити [пункт Додатку 1 Технічні вимоги], та викласти його у наступній редакції: « … ДСТУ або відповідні технічні умови, зареєстровані у встановленому законодавством порядку».
Пропозиція зумовлена тим, що згідно із Закону України «Про стандартизацію», національні та міждержавні стандарти застосовуються на добровільній основі та встановлюють мінімальні вимоги, що забезпечують безпеку продукції для життя і здоров’я громадян.
В свою чергу, технічні умови України (далі також ТУУ) розробляються підприємствами у випадку якщо потрібно розширити асортимент продукції, запровадити новітні розробки, вдосконалити технологічний процес, упаковку тощо. ТУУ в обов'язковому порядку проходять перевірку на відповідність державним стандартам та чинному законодавству, а також державну реєстрацію. А тому, технічні умови (як і продукція, виготовлена за їх вимогами) покращують вимоги державних стандартів і у будь-якому випадку не можуть їх погіршувати. Під час подачі пропозиції в тендері, Технічні умови постачальника обов'язково прикріплюються.
Отже, ДСТУ не є виключним еталоном високої якості продукції, оскільки передбачає мінімальні вимоги, що забезпечують безпеку продукції для життя і здоров’я громадян, а ТУУ не можуть погіршувати передбачені ДСТУ вимоги.
У зв’язку з цим, вимоги про відповідність якості Товару виключно певному ДСТУ (зазначення на його на етикетці), ставлять у не рівні умови та призводять до дискримінації учасників, які виробляють товар із застосуванням технічних умов із кращими (у будь-якому випадку не гіршими) показниками якості і безпечності товару.
Нормативне обґрунтування:
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію», національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 7 Закону України «Про стандартизацію», Технічні умови містять вимоги, що регулюють відносини між постачальником (розробником, виготівником) і споживачем (замовником) продукції; Для організації інформування споживачів (замовників) про номенклатуру та якість продукції, що випускається, контролю відповідності технічних умов обов'язковим вимогам державних, а в передбачених законодавством випадках - галузевих стандартів технічні умови на продукцію та зміни до них підлягають державній реєстрації в територіальних органах центрального органу виконавчої влади з питань технічного регулювання. Технічні умови та зміни до них, які не пройшли державної реєстрації, вважаються недійсними.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частина 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.10.2022 17:34
Вирішення:
Згідно ст.14 Закону України «Про Публічні Закупівлі»: У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників – звідси слідує, що замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, а не зобов’язаний. Для харчування хворих нам потрібен якісний товар. Також слід зазначити, що оголошення про проведення закупівлі не містить жодних дискримінаційних вимог і будь який Учасник може приймати Участь в даній закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.10.2022 14:54
Вимога
Залишено без розгляду
Зміна терміну оплати з 30 до 10 днів
Номер:
e800fc533b034a59bbfb907efd4ec036
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-10-003970-a.b1
Назва:
Зміна терміну оплати з 30 до 10 днів
Вимога:
Яйця курячі віднесено до товарів що мають істотну соціальну значущість, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про заходи щодо стабілізації цін на товари, що мають істотну соціальну значущість, товари протиепідемічного призначення» № 341 від 22 квітня 2020 р. (посилання).
Кабінет Міністрів України у Постанові «Щодо забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану» № 160 від 26 лютого 2022 р. (посилання) установив максимальний строк здійснення розрахунків за поставлені продовольчі товари вітчизняного виробництва, визначені переліком товарів, що мають істотну соціальну значущість не пізніше ніж через десять календарних днів з дня виставлення постачальником таких продуктів рахунка для оплати за поставлену продукцію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.10.2022 17:33
Вирішення:
В проєкті договору зазначено: Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару (окремої партії). Тобто протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару (окремої партії).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.10.2022 14:24