• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з інженерного проектування (Розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт систем протипожежного захисту в приміщенні лабораторного корпусу КНП «Криворізької ІЛ №1» КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5».) (ДК 021:2015 «71320000-7 Послуги з інженерного проектування»)

Завершена

198 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
Період оскарження: 10.10.2022 13:14 - 14.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: 25a2ae79aeca4a75b3b5d85407df329d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-10-002773-a.c2
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВБК СТАНДАРТ" приймає участь у закупівлі Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради з Послуги з інженерного проектування (Розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт систем протипожежного захисту в приміщенні лабораторного корпусу КНП «Криворізької ІЛ №1» КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5».) (ДК 021:2015 «71320000-7 Послуги з інженерного проектування») Ідентифікатор закупівлі - UA-2022-10-10-002773-a, так 20.10.2022 року пропозицію ТОВ "ВБК СТАНДАРТ» Рішенням уповноваженої особи пропозицію було відхиллено з наступних причин: 1. Кошторисом № 02 передбачений підвищуючий кофіцієнт К2=1,5 (Вартість проєктування установок пожежної сигналізації підприємств, будівель і споруд, для яких необхідно формувати імпульс на управління автоматичними установками димовидалення, підпору повітря при пожежі та оповіщення про пожежу визначається з коефіцієнтом 1,5. ЗЦПРБ р.60 прим. до табл. 5 п. 7), що не відповідає додатку 6 технічним вимогам до предмету закупівлі так, як в будівлі відсутні системи димовидалення. Шановний замовнику! Коефіцієнт k3=1,5 - застосовується не лише для системи димовидалення, а також для при проектуванні установок пожежної сигналізації, для яких необхідно формувати імпульс на керування автоматичними установками при оповіщені. Саме цим коефіцієнтом були врахована вартість розробки проєктно-кошторисної документації розділу «Системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.». Застосування цього коефіцієнта не робить ціну пропозиції більшою ніж у іншого учасника. В кошторисах не враховано вартість розробки проектно-кошторисної документації розділу «Система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.» Кошторис № 05 розрахунок вартості експертизи не відповідає Настанові з визначення вартості ПВР (наказ №281). Шановний замовнику, під час розрахунку вартості проєктно-вишукувальних робіт можна використовувати 3 методи розрахунку: - Метод визначення кошторисної вартості проектних робіт шляхом застосування відсоткових показників вартості проектних робіт; - Метод визначення кошторисної вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт із застосуванням збірників цін; - Калькуляційний метод визначення кошторисної вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт; 2. Якщо при визначенні вартості проєктно-вишукувальних робіт немає можливості скористатися Методом визначення кошторисної вартості проектних робіт шляхом застосування відсоткових показників вартості проектних робіт то використовується метод визначення кошторисної вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт із застосуванням збірників цін. 3. І тільки, якщо немає для розрахунку вартості проектно-вишукувальних робіт не має можливості скористатися першими двома методиками використовують Калькуляційний метод визначення кошторисної вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт. Також доводимо до відома Замовника, що вами допущено ряд порушень під час визначення ФОП «КУРІННИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ» переможцем. - По-перше, відповідно до вимог Додатка 2 п. 3 п.п. 1 Оголошення Учасник повинен був надати «До ціни пропозиції має бути надано: - заповнений та підписаний календарний план на виконання проєктно-вишукувальних робіт за формою, наведеною в Додатку 1 до проєкту договору;» Учасником було надано не заповнений календарний план, що суперечить вимогам Оголошення!!!! - По-друге наголошуємо, що відповідно Згідно Додатка 2 п. 1 п.п. 11 вимагалося надати «Копію документа, який підтверджує статус учасника як платника податків». Згідно законодавства документом, що підтверджує факт перебування ФОП на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності та обрані ним види господарської діяльності, є витяг з реєстру платників єдиного податку, який ФОП «КУРІННИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ» не надав в своїй пропозиції, чим порушив умови Оголошення. - По-третє Згідно Додатка 2 п. 1 п.п. 3 вимагалося надати «Статут (положення, інший установчий документ в залежності від організаційно-правової форми). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та за відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (у випадку наявності на веб-порталі Міністерства юстиції Статуту учасника, у складі його пропозиції може бути подана тільки довідка у довільній формі без надання копії Статуту). У випадку, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту.», учасник не надав жодного документа, який підтверджує виконання даної вимоги. При цьому згідно Додатка 2 Замовником зазначено, що «відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасника, підтверджується в Пропозиції листом в довільній формі» тому, навіть якщо документи не складаються учасником згідно законодавства такий учасник обов’язково має надати лист з інформацією про не надання такого документа, чого ФОП «КУРІННИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ» в своїй пропозиції не зробив і порушив умови Оголошення. - По-четверте Учасник ФОП «КУРІННИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ» надав «Форму Цінової пропозиції» Додаток 1 в пункті 2 якого повинен вказати термін дотримання умов своєї пропозиції, проте учасником не було цього зазначено, чим не підтвердив погодження з даною вимогою та порушив вимогу Оголошення. - По-п’яте відповідно Додатка 2 п. 3 п.п. 2 вимагалося надати «-заповнений та підписаний календарний план на виконання проєктно-вишукувальних робіт за формою, наведеною в Додатку 1 до проєкту договору; - заповнений та підписаний зведений кошторис на проектні і вишукувальні роботи та за формою №1-П відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва; - заповнені та підписані кошториси на проєктні (вишукувальні) роботи за формами №2-П, №3-П відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва.», учасник надав зведений кошторис, який не відповідає ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, що порушує вимоги Замовника. При цьому в пропозиції учасника відсутні документи про пояснення не виконання даної вимоги. Враховуючи все вищевикладене вимагаємо відмінити рішення про обрання переможцем ФОП «КУРІННИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний замовнику, під час розрахунку вартості проєктно-вишукувальних робіт можна використовувати 3 методи розрахунку: - Метод визначення кошторисної вартості проектних робіт шляхом застосування відсоткових показників вартості проектних робіт; - Метод визначення кошторисної вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт із застосуванням збірників цін; - Калькуляційний метод визначення кошторисної вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт; 2. Якщо при визначенні вартості проєктно-вишукувальних робіт немає можливості скористатися Методом визначення кошторисної вартості проектних робіт шляхом застосування відсоткових показників вартості проектних робіт то використовується метод визначення кошторисної вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт із застосуванням збірників цін. 3. І тільки, якщо немає для розрахунку вартості проектно-вишукувальних робіт не має можливості скористатися першими двома методиками використовують Калькуляційний метод визначення кошторисної вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт. Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 СКЛАД РОБОЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ( додаток Ж) не є затверджувальною частиною РП і не може використовуваться Замовником для затверження ПКД і подальшою реалізацією проекту на які ви дали розрахунки. - По-перше, відповідно до вимог Додатка 2 п. 3 п.п. 1 Оголошення Учасник повинен був надати «До ціни пропозиції має бути надано: - заповнений та підписаний календарний план на виконання проєктно-вишукувальних робіт за формою, наведеною в Додатку 1 до проєкту договору;» Учасником було надано не заповнений календарний план, що суперечить вимогам Оголошення!!!! ФОП Курінним С.В. Надано календарний план робід в якому зазначені сроки виконання робіт з моменту підписання договору. Вартість робіт не зазначена тому що кінцеву вартість робіт визначає процедура закупівлі - По-друге наголошуємо, що відповідно Згідно Додатка 2 п. 1 п.п. 11 вимагалося надати «Копію документа, який підтверджує статус учасника як платника податків». Згідно законодавства документом, що підтверджує факт перебування ФОП на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності та обрані ним види господарської діяльності, є витяг з реєстру платників єдиного податку, який ФОП «КУРІННИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ» не надав в своїй пропозиції, чим порушив умови Оголошення. ФОП Курінний С.В. надав довідку що він є платником податків на загальний основі. Налоговим законодавством не передпачається ніяких документів, якщо ФОП платить податки на загальній основі (18% на прибуток плюс соціальне страхування на кожного працівника) що і зазначено в довідці згідно примітки додатку 2. По-третє Згідно Додатка 2 п. 1 п.п. 3 вимагалося надати «Статут (положення, інший установчий документ в залежності від організаційно-правової форми). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та за відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) (у випадку наявності на веб-порталі Міністерства юстиції Статуту учасника, у складі його пропозиції може бути подана тільки довідка у довільній формі без надання копії Статуту). У випадку, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту.», учасник не надав жодного документа, який підтверджує виконання даної вимоги. При цьому згідно Додатка 2 Замовником зазначено, що «відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасника, підтверджується в Пропозиції листом в довільній формі» тому, навіть якщо документи не складаються учасником згідно законодавства такий учасник обов’язково має надати лист з інформацією про не надання такого документа, чого ФОП «КУРІННИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ» в своїй пропозиції не зробив і порушив умови Оголошення. Згідно Додатка 2 п. 1 п.п. 3 вимагалося надати «Статут (положення, інший установчий документ в залежності від організаційно-правової форми). для юредичних осіб а не для ФОП . ФОП надає згідно додатка 2 п. 1 п.п. 1, 2 що і надано ФОП Курінним С.В. - По-четверте Учасник ФОП «КУРІННИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ» надав «Форму Цінової пропозиції» Додаток 1 в пункті 2 якого повинен вказати термін дотримання умов своєї пропозиції, проте учасником не було цього зазначено, чим не підтвердив погодження з даною вимогою та порушив вимогу Оголошення. – ФОП Курінний С.В. підтвердив що відповідно до договору він виконає данні роботи до 25.11.2022р. тому термін дії пропозиції ми вважаємо не сутьтевою помилкою так, як це не відкриті торги і договір після оприлюдненя підписується протягом 5 робочих днів з моменту оголошення переможця відповідно до Закону України Про публічні закупівлі По-п’яте відповідно Додатка 2 п. 3 п.п. 2 вимагалося надати «-заповнений та підписаний календарний план на виконання проєктно-вишукувальних робіт за формою, наведеною в Додатку 1 до проєкту договору; - заповнений та підписаний зведений кошторис на проектні і вишукувальні роботи та за формою №1-П відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва; - заповнені та підписані кошториси на проєктні (вишукувальні) роботи за формами №2-П, №3-П відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Правила визначення вартості проектних робіт та експертизи проектів будівництва.», учасник надав зведений кошторис, який не відповідає ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, що порушує вимоги Замовника. При цьому в пропозиції учасника відсутні документи про пояснення не виконання даної вимоги. ФОП Курінний С.В. надав кошториси які відповідають Настанові з визначення вартості ПВР (наказ №281). а також ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 бо данні форми не змінилися зі зміною нормативних документів. Дякую.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Акт огляду

Номер: e79cc5509aff448b925e7306d5266617
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-10-002773-a.c1
Назва: Акт огляду
Вимога:
Шановний замовнику ! Ознайомившись з умовами оголошенням, нами були виявлені умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, а саме: Додаток №5 Протокол обстеження об’єкту, підписаний уповноваженими представниками сторін. Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником. Вимога щодо надання протоколу обстеження об'єкта з підписом Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні лпротоколи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Тобто Замовник таким чином здійснює упереджений відбір учасників. Тому вважаємо що дана вимога є дискримінаційною, так як керівник Замовника, може з незалежних від учасника причин не затвердити акт огляду об'єкту, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об'єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, що в подальшому стане причиною відхилення тендерної пропозиції. Даною вимогою Замовник фактично позбавляє права участі в закупівлі Учасників, які знаходяться на великій відстані від об'єкту. На сьогодні в Україні запроваджено військовий стан та комендантську годину. Також дана вимога є незаконною та дискримінаційною з тих причин, що Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати протокол з підписом керівника замовника та керівника учасника, який подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об'єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Хоча відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за та такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Просимо прибрати дану вимогу з оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий День. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: Протокол обстеження не суперечить Закону України Про публічні закупівлі і відповідно до частини 3 статті 14 «Спрощена закупівля» це є одним з елементів уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; Вимога щодо надання протоколу обстеження об'єкта з підписом Замовника не є дискримінаційною відповідно до 1 частини розділу 5 Замовник повинен забезпечити відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель а також забезпечити вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Протокол обстеження об’єкта передбачає, що учасник відвідає об’єкт з метою ознайомлення з об’ємом робіт для правильного визначення вартості і строку виконання ПКД. В протоколі обстеження не зазначено що його повинен затвердити керівник Замовника, а зазначена уповноважена особа яка наддасть доступ до об’єкту для його ознайомлення. Зазначені Вами посиляння на частину 4 Закону України Про публічні закупівлі є некоректними так, як це вимоги до відкритих торгів, а не до спрощеної закупівлі. Дякую.
Статус вимоги: Відхилено