-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проведення технічної інвентаризації, виготовлення технічних паспортів та внесення відомостей про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (код за ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Торги відмінено
407 054.44
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 070.55 UAH
мін. крок: 1% або 4 070.55 UAH
Період оскарження:
07.10.2022 17:39 - 20.10.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Рішення та дії Замовника порушують норми закону України «Про публічні закупівлі», а саме положення ст. 5 та аб. 1,2,3 п. 1 ч. 1 ст. 31, ст. 22 Закону (форма, гарантійний лист, технічна специфікація, первинні документи)
Номер:
5f88a24dd6714a6e87def1eb0fe0b284
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-07-010376-a.b3
Назва:
Рішення та дії Замовника порушують норми закону України «Про публічні закупівлі», а саме положення ст. 5 та аб. 1,2,3 п. 1 ч. 1 ст. 31, ст. 22 Закону (форма, гарантійний лист, технічна специфікація, первинні документи)
Вимога:
ВИМОГА
оскарження рішення
про визначення переможця за закупівлею - UA-2022-10-07-010376-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області було проведено закупівлю ID UA-2022-10-07-010376-a за кодом ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з проведення технічної інвентаризації, виготовлення технічних паспортів та внесення відомостей про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництв).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ФОП Ванцак Тетяна Володимирівна;
2. ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП";
3. ТОВ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ПРАВОВИЙ СОЮЗ".
За результатами розгляду пропозицій, який оформлено Протокольним рішенням (Протоколом) №493 від 01.11.2022, пропозицію ФОП Ванцак Тетяни Володимирівни визнано такою, що відповідає вимогам Замовника та опубліковано у системі електронних закупівель повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Ванцак Тетяною Володимирівною.
Вважаємо, що таке рішення та дії Замовника порушують норми закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме положення ст. 5 та аб. 1,2,3 п. 1 ч. 1 ст. 31, ст. 22 Закону, а також порушують права та інтереси ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» щодо об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Детально ознайомившись з пропозицією ФОП Ванцак Тетяни Володимирівни зазначаємо, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме:
1. Відповідно до підпункту 1.3 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Копії документів, які надаються учасником в електронній системі закупівель мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою учасника (у разі використання). Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади особи, яка засвідчує копію документу, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії документу. На лицьовому боці у верхньому правому куті першого аркуша документа проставляється відмітка «Копія».
Також Замовник згідно підпункту 1.1 цього ж пункту вимагає копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку)) або копія Витягу або довідка з реєстру платників податків на додану вартість.
Учасник ФОП Ванцак Тетяна Володимирівна в своїй тендерній пропозиції надала документ «8 Витяг з реєстру єдиного податку», вигляд якого не відповідає вищенаведеній вимозі Замовника.
2. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі ” (далі – Закон)»: Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом заповнення електронних форм, а також надає в складі пропозиції: Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у пункті 5, 6, 12 і 13 частини першої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник ФОП Ванцак Тетяна Володимирівна в своїй тендерній пропозиції не надала вищезгаданий документ.
3. Відповідно до п. 8 Додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги Технічне завдання (Специфікація)»: Роботи/послуги, супутні для досягнення остаточної мети виконання замовлення, окремо не сплачуються Замовником, а входять у запропоновану вартість, про розуміння викладеного учасники письмово повідомляють в своїх пропозиціях.
Учасник ФОП Ванцак Тетяна Володимирівна в своїй тендерній пропозиції не надала письмовий документ з підтвердженням розуміння викладеного у вказаному пункті.
4. Відповідно до абзацу 7 підпункту 1.1 п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження»: На обладнання та матеріально-технічну базу, що знаходиться у власності надаються документи, що підтверджують власність (договір, акт прийому передачі чи накладні). Якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/ орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати копію договору(разом з актом)* оренди/ лізингу/ користування обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. *Зазначений Договір повинен діяти протягом строку дії договору про закупівлю.
Замовник зазначив виключний перелік документів які є підтвердженням наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що знаходиться у власності, а саме: договір, акт прийому-передачі чи накладні. В складі пропозиції ФОП Ванцак Тетяни Володимирівни відсутні документи, що відповідають виключному переліку документів, які є підтвердженням наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що знаходиться у власності.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Враховуючи вищевикладену обставину пропозиція Учасника ФОП Ванцак Тетяни Володимирівни не відповідає умовам, визначеним у тендерній документації та в порядку аб. 1,2,3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону має бути відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; та Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону, вимагаємо від Замовника об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а саме:
1. СКАСУВАТИ Протокольне рішення (Протокол) №493 від 01.11.2022;
2. Пропозицію ФОП Ванцак Тетяни Володимирівни ВИЗНАТИ ТАКОЮ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам, визначеним в оголошенні та в порядку аб. 1,2,3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону має бути відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; та Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
3. ПЕРЕЙТИ ДО РОЗГЛЯДУ наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 3.pdf.p7s.zip 03.11.2022 17:58
- Протокол № 506 від 07.11.2022.pdf 07.11.2022 13:18
Дата подачі:
03.11.2022 17:58
Вирішення:
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону “Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.” через електронну систему закупівель надійшла вимога (додаток до протоколу).
Таким чином, право на подання вимоги в порядку ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» мало б, у разі, якби його пропозиція розглядалась та була відхилена Замовником.
Враховуючи викладене, вимога подана учасником ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» неправомірно, в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не підлягає розгляду Замовником.
Разом з тим, повідомляю, що
1. Учасник надав документ «8 Витяг з реєстру єдиного податку» за № 72283, який завірив своїм підписом та печаткою.
Відповідно до підпункту 1.6 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
У разі надання довідок у вигляді (роздрукованого) електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код та/або № документа та/або № запиту тощо), за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів.
Дана довідка має реєстраційний номер № 72283, що відповідає вимогам замовника. Цей документ не являється копією документу, а є оригінал документу отриманий з електронної системи платників податку.
2. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі ” (далі – Закон)»: Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель в складі пропозиції надав «Довідку ст. 17» від 21.10.2022 № 21-10/2022-7 замість Гарантійного листа, де зазначено про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, у тому числі, що визначені у пункті 5, 6, 12 і 13 частини першої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.2 РозділуV Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій невірна назва документу вважається формальною, несуттєвою помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст тендерної пропозиції.
3. В складі пропозиції ФОП Ванцак Т.В. надано технічне завдання (файл 13 Технічне завдання), шляхом підписання якого учасник повідомив про погодження з усіма умовами технічного завдання, в тому числі з вимогою п.8 додатку 4 до тендерної документації.
Також Учасник надав лист-згоду з технічними вимогами замовника.
Замовником не встановлено вимоги, щодо надання учасниками окремого письмового документу на виконання п.8 додатку 4 до тендерної документації.
4. Відповідно до підпункту 1.6 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснення з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації (довідка у довільній формі).
Відповідно до ст. 320 Цивільного кодексу України «Власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом.»
На підтвердження наявності в учасника обладнання та транспортних засобів учасник надав довідки в довільній формі за № 21-10/2022-13 від 21 жовтня 2022 р. та № 31-10/2022-2 від 31 жовтня 2022 р. якими підтверджується наявність матеріально-технічної бази яка перебуває у власності, а також надавши у складі пропозиції у якості підтвердження інвентарні картки на обладнання та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
рішення та дії Замовника порушують норми закону України «Про публічні закупівлі», а саме положення ст. 5 та аб. 1,5 п. 1 ч. 1 ст. 31, ст. 22 Закону (відсутне ПО та неналежне правокористування)
Номер:
162cf065c4424f36bff13373355a08a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-07-010376-a.b2
Назва:
рішення та дії Замовника порушують норми закону України «Про публічні закупівлі», а саме положення ст. 5 та аб. 1,5 п. 1 ч. 1 ст. 31, ст. 22 Закону (відсутне ПО та неналежне правокористування)
Вимога:
ВИМОГА
оскарження рішення
про визначення переможця за закупівлею - UA-2022-10-07-010376-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області було проведено закупівлю ID UA-2022-10-07-010376-a за кодом ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з проведення технічної інвентаризації, виготовлення технічних паспортів та внесення відомостей про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництв).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ФОП Ванцак Тетяна Володимирівна;
2. ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП";
3. ТОВ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ПРАВОВИЙ СОЮЗ".
За результатами розгляду пропозицій, який оформлено Протокольним рішенням (Протоколом) №493 від 01.11.2022, пропозицію ФОП Ванцак Тетяни Володимирівни визнано такою, що відповідає вимогам Замовника та опубліковано у системі електронних закупівель повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Ванцак Тетяною Володимирівною.
Вважаємо, що таке рішення та дії Замовника порушують норми закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме положення ст. 5 та аб. 1,5 п. 1 ч. 1 ст. 31, ст. 22 Закону, а також порушують права та інтереси ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» щодо об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Детально ознайомившись з пропозицією ФОП Ванцак Тетяни Володимирівни зазначаємо, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме:
Відповідно по абзацу 3 підпункту 1.1 п. 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження»: мінімально-необхідний перелік програмних комплексів (програмного забезпечення), які мають використовуватись при наданні послуг: Редактор «Adobe Acrobat Reader» для роботи з файлами формату *.pdf (Adobe Portable Document Format), або еквівалентне програмне забезпечення в якому передбачено можливість роботи з файлами формату *.pdf та Autodesk AutoCAD LT, або еквівалентне програмне забезпечення.
Учасник ФОП Ванцак Тетяна Володимирівна в своїй тендерній пропозиції не надала жоден програмний комплекс для роботи з файлами формату *.pdf.
А також Учасник ФОП Ванцак надала документи на програмне забезпечення Autodesk AutoCAD LT, які не відповідають чинному законодавству, а саме: згідно даних офіційного сайту виробника програмного продукту - https://www.autodesk.com/company – Договору про надання ліцензії та надання послуг, який у своїй суті є договором приєднання згідно аб. 3 ч. 4 ст. 197 Господарського кодексу України, ЛІЦЕНЗІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ НЕ МОЖЕ БУТИ ПЕРЕДАНО В ОРЕНДУ – «За умови постійного дотримання Ліцензіатом цієї Угоди та сплати застосовних платежів, Autodesk надає Ліцензіату невиключну, обмежену ліцензію, без права надання субліцензій та без права передання, на Встановлення та Здійснення Доступу до Ліцензованих Матеріалів, у кожному разі…».
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Враховуючи вищевикладену обставину пропозиція Учасника ФОП Ванцак Тетяни Володимирівни не відповідає умовам, визначеним у тендерній документації та в порядку аб. 1,5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону має бути відхилена, як така, що не відповідає встановленим вимогам щодо кваліфікаційних (кваліфікаційного) критерій, установленими статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, вимагаємо від Замовника об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а саме:
1. СКАСУВАТИ Протокольне рішення (Протокол) №493 від 01.11.2022;
2. Пропозицію ФОП Ванцак Тетяни Володимирівни ВИЗНАТИ ТАКОЮ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам, визначеним в оголошенні та в порядку аб. 1,5 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону має бути відхилена, як така що не відповідає встановленим вимогам щодо кваліфікаційних (кваліфікаційного) критерій, установленими статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності;
3. ПЕРЕЙТИ ДО РОЗГЛЯДУ наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.pdf.p7s.zip 03.11.2022 10:14
- Протокол № 507 від 07.11.2022.pdf 07.11.2022 13:53
Дата подачі:
03.11.2022 10:14
Вирішення:
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону “Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.” через електронну систему закупівель надійшла вимога (додаток до протоколу).
Таким чином, право на подання вимоги в порядку ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» мало б, у разі, якби його пропозиція розглядалась та була відхилена Замовником.
Враховуючи викладене, вимога подана учасником ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» неправомірно, в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не підлягає розгляду Замовником.
Разом з тим, повідомляю, що
1. В складі пропозиції ФОП Ванцак Т.В. надано довідку про наявність обладнання/устаткування та матеріально технічної бази, необхідної для надання послуг щодо предмету закупівлі в складі якої наявна інформація про програмне забезпечення «AvisBTI». У програмному забезпеченні «AvisBTI» є можливість роботи з файлами формату *.pdf. про що написано на сайті avisbtiua.stargis.com.ua http://avisbtiua.stargis.com.ua/kb/eksport-plana-bez-podpisej-v-pdf/.
2. На підтвердження наявності програмного комплексу Autodesk AutoCAD LT в складі пропозиції ФОП Ванцак Т.В. надано договір оренди №20/1 від 20 жовтня 2022 року. Відповідно до п. 1.1.1 предметом договору є робоче місце з програмним комплексом AutoCAD LT 2012 MLT SLM, а не сам ліцензійний програмний комплекс.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Рішення та дії Замовника порушують норми закону України «Про публічні закупівлі», а саме положення ст. 5 та аб. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31, ст. 22 Закону (відсутність перекладу)
Номер:
da788baf436b4bb38c09e88a2e4748fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-07-010376-a.c1
Назва:
Рішення та дії Замовника порушують норми закону України «Про публічні закупівлі», а саме положення ст. 5 та аб. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31, ст. 22 Закону (відсутність перекладу)
Вимога:
ВИМОГА
оскарження рішення
про визначення переможця за закупівлею - UA-2022-10-07-010376-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області було проведено закупівлю ID UA-2022-10-07-010376-a за кодом ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з проведення технічної інвентаризації, виготовлення технічних паспортів та внесення відомостей про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництв).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ФОП Ванцак Тетяна Володимирівна;
2. ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП";
3. ТОВ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ПРАВОВИЙ СОЮЗ".
За результатами розгляду пропозицій, який оформлено Протокольним рішенням (Протоколом) №493 від 01.11.2022, пропозицію ФОП Ванцак Тетяни Володимирівни визнано такою, що відповідає вимогам Замовника та опубліковано у системі електронних закупівель повідомлення про намір укласти договір з учасником ФОП Ванцак Тетяною Володимирівною.
Вважаємо, що таке рішення та дії Замовника порушують норми закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме положення ст. 5 та аб. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31, ст. 22 Закону, а також порушують права та інтереси ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» щодо об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Детально ознайомившись з пропозицією ФОП Ванцак Тетяни Володимирівни зазначаємо, що пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме:
Відповідно до підпункту 7.2 п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу І. «Загальні положення»: У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасник ФОП Ванцак Тетяна Володимирівна в своїй тендерній пропозиції надала документ «20 Ліцензія AutoCad» складений російською мовою без перекладу.
Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Враховуючи вищевикладену обставину пропозиція Учасника ФОП Ванцак Тетяни Володимирівни не відповідає умовам, визначеним у тендерній документації та в порядку аб. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону має бути відхилена, як така, що не відповідає встановленим вимогам щодо мови тендерних пропозицій та достовірності документів наданих в такій пропозиції, вимагаємо від Замовника об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а саме:
1. СКАСУВАТИ Протокольне рішення (Протокол) №493 від 01.11.2022;
2. Пропозицію ФОП Ванцак Тетяни Володимирівни ВИЗНАТИ ТАКОЮ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам, визначеним в оголошенні та в порядку аб. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону має бути відхилена, як така в складі якої Учасник зазначив у недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
3. ПЕРЕЙТИ ДО РОЗГЛЯДУ наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.pdf.p7s.zip 03.11.2022 09:49
- Протокол від 04.11.2022 № 498 відповідь на вимогу.pdf 04.11.2022 16:15
Дата подачі:
03.11.2022 09:49
Вирішення:
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону “Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.” через електронну систему закупівель надійшла вимога (додаток до протоколу).
Таким чином, право на подання вимоги в порядку ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» мало б, у разі, якби його пропозиція розглядалась та була відхилена Замовником.
Враховуючи викладене, вимога подана учасником ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» неправомірно, в порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не підлягає розгляду Замовником.
Разом з тим, повідомляю, що відповідно до п. 7.2. тендерної документації «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою»
Також, відповідно до п.1.1. додатку 2 до тендерної документації «Для підтвердження мінімально-необхідного переліку програмних комплексів (програмного забезпечення) учасник повинен надати оригінал ліцензії та/або свідоцтва та/або іншого аналогічного документу, що підтверджує володіння програмним (-и) комплексом (-ами) (програмним забезпеченням), дійсні не менше ніж на строк надання послуг/виконання робіт за умовами закупівлі та видаткової накладної або договору/акту прийому передачі чи іншого документу, що підтверджує факт придбання право користування програмного забезпечення.
На обладнання та матеріально-технічну базу, що знаходиться у власності надаються документи, що підтверджують власність (договір, акт прийому передачі чи накладні). Якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/ орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати копію договору(разом з актом)* оренди/ лізингу/ користування обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. *Зазначений Договір повинен діяти протягом строку дії договору про закупівлю»
Відповідно до вищенаведених вимог, на залучене, наймане та орендоване обладнання вимагається лише договір разом з актом. Надання у складі пропозиції на залучену матеріально-технічну базу інших документів тендерною документацією не передбачено.
Таким чином, надана у складі пропозиції ФОП Ванцак Т.В. скан-копія ліцензії на залучене програмне забезпечення AutoCAD LT 2012 MLT SLM не вимагалась тендерною документацією, а тому не може розглядатись Замовником як підстава для відхилення тендерної пропозиції ФОП Ванцак Т.В. Аналогічна позиція викладена у рішенні №1794-р/пк-пз від 05.04.2017 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника від 11.11.2022 року про відміну закупівлі UA-2022-10-07-010376-a: «Послуги з проведення технічної інвентаризації, виготовлення технічних паспортів та внесення відомостей про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (код за ДК 021:2015:71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)»
Номер:
832bb8166cee409fb807e3ac85aa8b54
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-07-010376-a.c4
Назва:
СКАРГА
на рішення Замовника від 11.11.2022 року про відміну закупівлі UA-2022-10-07-010376-a: «Послуги з проведення технічної інвентаризації, виготовлення технічних паспортів та внесення відомостей про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (код за ДК 021:2015:71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)»
Скарга:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області (надалі – Замовник) 07 жовтня 2022 року опублікувало на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель (https://prozorro.gov.ua/) оголошення про закупівлю, яке розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-07-010376-a, з предметом закупівлі: «Послуги з проведення технічної інвентаризації, виготовлення технічних паспортів та внесення відомостей про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (код за ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)», очікувана вартість 407 054 грн. 44 коп. з ПДВ (надалі – Процедура закупівлі). ТОВ «ЛЕКСТАТУС ГРУП» (надалі – Скаржник) подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
Кінцева дата подання тендерних пропозицій до 24.10.2022 року 00 год. 00 хв.
Аукціон розпочався 24.10.2022 року о 15 год. 55 хв.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-07-010376-a, свої пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники:
• Фізична особа-підприємець Ванцак Тетяна Володимирівна (код ЄДРПОУ 2787410407);
• ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП" (код ЄДРПОУ 39403451);
• ТОВ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ПРАВОВИЙ СОЮЗ" (код ЄДРПОУ 39407640).
11.11.2022 року Замовником було прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження), що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, Скаржник подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження), є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до положень абз.2 ч. 8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь в Антимонопольний комітет від 06.12.2022.pdf 06.12.2022 16:19
- дОДАТОК 4 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (Технічне завдання техпаспорти) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-11-17-014249-a1).doc 25.11.2022 12:26
- Протокол № 493 від 01.11.2022 .pdf 25.11.2022 12:26
- Протокол № 485 від 28.10.22 подовження розгляду пропоз..doc 25.11.2022 12:26
- Протокол № 533 затв. оголошення паспорта з особл. 2022.doc 25.11.2022 12:26
- Протокол № 493 розгляд Техн інвентариз (3).doc 25.11.2022 12:26
- Протокол №517 від 11.11.2022 відміна торгів.doc 25.11.2022 12:26
- Відповідь на скаргу АНТТИМОНОПОЛЬНИЙ 25.11.2022.doc 25.11.2022 12:26
- Протокол № 532 вибір паспорта з особл. 2022.doc 25.11.2022 12:26
- Відповідь в Антимонопольний комітет.pdf 25.11.2022 12:27
- Додаток 4 до тендерної документації (технічний опис) (ідентифікатор UA-2022-11-17-014249-a).pdf 25.11.2022 12:26
- Протокол № 485 від 28.10.2022.pdf 25.11.2022 12:27
- Додаток 4 до документації (технічні вимоги )(ідентифікатор закупівлі UA-2022-10-07-010376-a).doc 25.11.2022 12:27
- Додаток 4 до тендерної документації (технічне завдання) (ідентифікатор закупівл UA-2022-10-07-010376-a).pdf 25.11.2022 12:27
- Протокол № 517 .pdf 25.11.2022 12:26
- Протокол № 533 від 17.11.2022.pdf 25.11.2022 12:26
- Протокол № 532.pdf 25.11.2022 12:26
- Рішення від 01.12.2022 № 7090.pdf 06.12.2022 10:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.12.2022 № 7090.pdf 02.12.2022 12:41
- Рішення від 22.11.2022 № 6869.pdf 22.11.2022 14:17
- 1.6. Протокол № 506 від 07.11.2022.pdf 21.11.2022 10:38
- 1.8. Рішення від 23.04.2021 № 8918.pdf 21.11.2022 10:38
- 1.9. рішення від 19.04.2022 № 3924.pdf 21.11.2022 10:38
- Додаткові пояснення UA_2022_10_07_010376_a_c4.pdf 29.11.2022 12:03
- 1.11. рішення від 02.02.2022 № 2150.pdf 21.11.2022 10:38
- 1.7. Додаток 5 до тендерної документації (Проєкт договору).doc 21.11.2022 10:38
- 1. Скарга_АМКУ_UA_2022_10_07_010376_a_ТОВ_ЛЕКСТАТУТС_ГРУП_.docx 21.11.2022 10:38
- Додаткові пояснення UA_2022_10_07_010376_a_c4.pdf.p7s.zip 29.11.2022 12:03
- 1. Скарга_АМКУ_UA_2022_10_07_010376_a_ТОВ_ЛЕКСТАТУТС_ГРУП_.pdf.p7s.zip 21.11.2022 10:38
- 1.2. Протокол № 493 від 01.11.2022.pdf 21.11.2022 10:38
- 1.10. Рішення від 11.05.2022 № 4544.pdf 21.11.2022 10:38
- 1.1. Протокол № 485 від 28.10.2022.pdf 21.11.2022 10:38
- 1.5. Протокол № 507 від 07.11.2022.pdf 21.11.2022 10:38
- 1.12. Рішення від 16.06.2021 № 13625.pdf 21.11.2022 10:38
- 1.3. Протокол № 517 від 11.11.2022.pdf 21.11.2022 10:38
- 1.4. Протокол № 498 від 04.11.2022.pdf 21.11.2022 10:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2022 11:00
Дата розгляду скарги:
01.12.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.11.2022 14:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.12.2022 10:39
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2022 16:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області на виконання РІШЕННЯ № 7090-р/пк-пз від 01.12.2022 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі прийняло рішення скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Послуги з проведення технічної інвентаризації, виготовлення технічних паспортів та внесення відомостей про проведену технічну інвентаризацію до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (код за ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-10-07-010376-a.