• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Медичні матеріали

3 лоти

Завершена

239 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 95.00 UAH
Період оскарження: 06.12.2017 17:07 - 17.12.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Виділення в окремі лоти

Номер: d59db0496f2841f9baf6c2bb57f4b187
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-06-004144-c.b1
Назва: Виділення в окремі лоти
Вимога:
вих. № _____________ від «___»___________ Костопільська центральна районна лікарня Костопільської районної ради Рівненської області ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1797501 номер тендеру у ЦБД UA-2017-12-06-001864-c) 22.12.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування № пор Назва Параметри Одиниця виміру К-сть 1. Пластир 1х500 №1 шт. 700 2. Пластир бактерицидний 1,9х7,2см №1 шт. 800 3. Вата медична нестерильна зиг-заг 100г №1 шт. 1000 4. Марля нестерильна 5м №1 уп. 700 5. Маска одноразова ст. №1 шт. 500 6. Бинт нестерильний 5х10 №1 шт. 350 7. Бинт нестерильний 7х14 №1 шт. 3000 8. Бинт гіпсу вальний 0,20м х 2,7м №1 шт. 2000 9. Лезо стерильне хірургічне розмір 21-22 №1 шт. 400 10. Кетгут стерильний хірургічний розмір 3-6 №1 шт. 600 11. Шовк стерильний хірургічний розмір 3-6 №1 шт. 800 12. Рукавички нестерильні розмір 7-8 пара 28750 13. Рукавички стерильні оглядові розмір 7,5-8 пара 3000 14. Рукавички стерильні хірургічні розмір 7,5-8 пара 1500 15. Канюля в/в G18-G26 шт. 600 16. Шприц одноразовий 2,0 №1 шт. 4000 17. Шприц одноразовий 5,0 №1 шт. 4000 18. Шприц одноразовий 10,0 №1 шт. 4500 19. Шприц одноразовий 20,0№1 шт. 600 20. Шприц інсуліновий 1,0 №1 (100U) шт. 100 21. Шприц туберкуліновий (БЦЖ) 1,0 №1 шт. 200 22. Система ПР №1 шт. 1500 23. Система ПК №1 шт. 200 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: 24. Шприц одноразовий 2,0 №1 шт. 4000 25. Шприц одноразовий 5,0 №1 шт. 4000 26. Шприц одноразовий 10,0 №1 шт. 4500 27. Шприц одноразовий 20,0№1 шт. 600 28. Шприц інсуліновий 1,0 №1 (100U) шт. 100 29. Шприц туберкуліновий (БЦЖ) 1,0 №1 шт. 200 30. Система ПР №1 шт. 1500 31. Система ПК №1 шт. 200 (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1797501, номер тендеру у UA-2017-12-06-004144-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу щодо закупівлі UA-2017-12-06-004144-c з приводу необхідності розділення предмету закупівлі в окремі лоти кожного найменування, повідомляємо наступне. Згідно пункту 37 частини першої ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Предмет даної закупівлі визначено згідно з пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Абзацом 7 пункту 1 розділу II вказаного Порядку передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком. Є ризик, що у разі проведення процедури за окремим лотом кожного найменування, не буде достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги замовника щодо поставки певного товару.
Статус вимоги: Не задоволено