• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж та наладка засобів охоронно - тривожної сигналізації в Смілянській дитячо-юнацькій спортивній школі «Олімп» (ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи)

Торги не відбулися

18 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 91.50 UAH
Період оскарження: 07.10.2022 15:21 - 13.10.2022 13:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 20417d4a74204e5e8c890d84c39b4ad1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-07-008774-a.c5
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: «Копії сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, чинний на момент подання пропозиції та виконання умов договору про закупівл та Учасник має надати копії посвідченнь про проходження навчання за напрямками: - «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В»; Щодо кваліфікаційної вимоги Замовника стосовно наявності в Учасника сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, а також наявності у працівників Учасника посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В» повідомляємо, що на сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні містить таке обладнання як: сповіщувачі, прилади охоронних теле(відео)систем, пристрої охоронних теле(відео)систем. Так як даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації системи охоронної сигналізації і відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Крім цього, на сьогоднішній день відсутній акредитований орган щодо видачі посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В». Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дані дискримінаційні вимоги зі складу тендерної документації або не вважати за невідповідність пропозиції учасника тендерній документації у разі ненадання даного сертифікату та посвідчень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація згідно вимог чинного законодавства. Установкою кнопки тривоги повинні займатися фахівці в яких є досвід роботи та проходять кваліфікацію, які мають необхідні знання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВІДПОВІДІ КОРУМПОВАНОГО ЗАМОВНИКА

Номер: 092f040e7ce04e989c00d1e586d38ad4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-07-008774-a.c4
Назва: ВІДПОВІДІ КОРУМПОВАНОГО ЗАМОВНИКА
Вимога:
ВИМАГАЄМО НАДАТИ КОНКРЕТНІ ВІДПОВІДІ НА ВИМОГИ ІЗ ПОСИЛАННЯМ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ! Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: «Копії сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, чинний на момент подання пропозиції та виконання умов договору про закупівл та Учасник має надати копії посвідченнь про проходження навчання за напрямками: - «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В»; Щодо кваліфікаційної вимоги Замовника стосовно наявності в Учасника сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, а також наявності у працівників Учасника посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В» повідомляємо, що на сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні містить таке обладнання як: сповіщувачі, прилади охоронних теле(відео)систем, пристрої охоронних теле(відео)систем. Так як даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації системи охоронної сигналізації і відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Крім цього, на сьогоднішній день відсутній акредитований орган щодо видачі посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В». Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дані дискримінаційні вимоги зі складу тендерної документації або не вважати за невідповідність пропозиції учасника тендерній документації у разі ненадання даного сертифікату та посвідчень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація згідно вимог чинного законодавства. Установкою кнопки тривоги повинні займатися фахівці в яких є досвід роботи та проходять кваліфікацію, які мають необхідні знання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ

Номер: 05d1886c898345d8a310325f3152ac5e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-07-008774-a.b3
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Вимога:
Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: «Копії сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, чинний на момент подання пропозиції та виконання умов договору про закупівл та Учасник має надати копії посвідченнь про проходження навчання за напрямками: - «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В»; Щодо кваліфікаційної вимоги Замовника стосовно наявності в Учасника сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, а також наявності у працівників Учасника посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В» повідомляємо, що на сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні містить таке обладнання як: сповіщувачі, прилади охоронних теле(відео)систем, пристрої охоронних теле(відео)систем. Так як даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації системи охоронної сигналізації і відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Крім цього, на сьогоднішній день відсутній акредитований орган щодо видачі посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В». Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дані дискримінаційні вимоги зі складу тендерної документації або не вважати за невідповідність пропозиції учасника тендерній документації у разі ненадання даного сертифікату та посвідчень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація згідно вимог чинного законодавства. Установкою кнопки тривоги повинні займатися фахівці в яких є досвід роботи та проходять кваліфікацію, які мають необхідні знання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: de6b96d22f1b465181b6d7babbc6b95b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-07-008774-a.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: «Копії сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, чинний на момент подання пропозиції та виконання умов договору про закупівл та Учасник має надати копії посвідченнь про проходження навчання за напрямками: - «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В»; Щодо кваліфікаційної вимоги Замовника стосовно наявності в Учасника сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, а також наявності у працівників Учасника посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В» повідомляємо, що на сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні містить таке обладнання як: сповіщувачі, прилади охоронних теле(відео)систем, пристрої охоронних теле(відео)систем. Так як даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації системи охоронної сигналізації і відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Крім цього, на сьогоднішній день відсутній акредитований орган щодо видачі посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В». Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дані дискримінаційні вимоги зі складу тендерної документації або не вважати за невідповідність пропозиції учасника тендерній документації у разі ненадання даного сертифікату та посвідчень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація згідно вимог чинного законодавства. Установкою кнопки тривоги повинні займатися фахівці в яких є досвід роботи та проходять кваліфікацію, які мають необхідні знання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: f880f40a73714946960ea5925a2188d6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-07-008774-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: «Копії сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, чинний на момент подання пропозиції та виконання умов договору про закупівл та Учасник має надати копії посвідченнь про проходження навчання за напрямками: - «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В»; Щодо кваліфікаційної вимоги Замовника стосовно наявності в Учасника сертифікатів відповідності на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, а також наявності у працівників Учасника посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В» повідомляємо, що на сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні містить таке обладнання як: сповіщувачі, прилади охоронних теле(відео)систем, пристрої охоронних теле(відео)систем. Так як даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації системи охоронної сигналізації і відповідно послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. Крім цього, на сьогоднішній день відсутній акредитований орган щодо видачі посвідчень про проходження навчання за напрямком «надання послуг з монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А,Б,В». Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником." На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дані дискримінаційні вимоги зі складу тендерної документації або не вважати за невідповідність пропозиції учасника тендерній документації у разі ненадання даного сертифікату та посвідчень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що Замовник може вимагати до оголошення іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої вважає за необхідною, згідно чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні