• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 24950000-8 – Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш).

Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова.

Завершена

4 504 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 520.00 UAH
Період оскарження: 07.10.2022 11:10 - 20.10.2022 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження дискримінаційних вимог Замовника

Номер: 6709a95109ee42ae9c87ac317a480fef
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-07-002808-a.c2
Назва: Оскарження дискримінаційних вимог Замовника
Скарга:
Вих. № 19-10/22-2 від 19.10.2022 р. До Антимонопольного комітету України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю “Укрєвросвіт” Код ЄДРПОУ 34854163 81652,Львівська обл., м. Новий Розділ, пр. Шевченка 15а тел./факс (03261)3-01-00. Замовник (суб’єкт, рішення якого оскаржується): Франківська районна адміністрація Львівської міської ради Код ЄДРПОУ: 04056121 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85 380322372065 olenaleg@gmail.com Інформація про закупівлю: ДК 021:2015:24950000-8 – Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш) UA-2022-10-07-002808-a СКАРГА 07 жовтня 2022 року Франківською районною адміністрацією Львівської міської ради оголошено закупівлю ДК 021:2015: 24950000-8 – «Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш)» оголошення UA-2022-10-07-002808-a. Відповідно до статті 16 Закону Замовник – Франківська районна адміністрація Львівської міської ради вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з умовами та вимогами таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації В додатку 1 до Тендерної документації п.1.2. Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» передбачено, що для учасника обов’язковим є наявність приміщень/територій/складу для зберігання товару, що є предметом даної закупівлі, до повного використання/постачання Замовнику. Приміщення/територія/склад для зберігання товару має знаходитись на території Франківського району м.Львова (надати підтвердження: скан-копії документів на право власності, договір оренди, тощо). Вважаємо, що встановлення Замовником вимоги до учасників закупівлі, про те, що приміщеня/територія/склад повинен знаходитися у Франківському районі м.Львова значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані за межами Франківського району м. Львова. Встановивши зазначену вимогу, Замовник звузив коло потенційних учасників, до тих суб'єктів господарювання, які мають бази навантаження поруч адміністративних меж Франківського району м. Львова. Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, встановлена Замовником в тендерній документації вимога щодо розміщення приміщення навантаження товару лише в межах Франківського району м. Львова, суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Повідомляємо, що ТОВ «Укрєвросвіт» має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без неусунення Замовником дискримінаційних вимог наша тендерна пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в тендерній документації, оскільки Скаржник розташований за межами Франківського району м. Львова на відстані до 3 км. до меж Франківського району м. Львова. А тому, вищевказані дискримінаційні вимоги порушують права Скаржника як потенційного учасника закупівлі та інших учасників які мають бажання взяти участь у цій закупівлі. Зазначаємо, що Товариство зверталося із вимогою до Замовника про внесення змін до тендерної документації, однак Замовником було відхилено вказану вимогу. Відмовляючи у задоволені вимоги Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вимоги щодо наявних чи орендованих баз навантаження саме в межах Франківського району м. Львова. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. За таких обставин, для забезпечення конкурентних умов проведення закупівлі, доцільно визначити відстань від адміністративних меж Франківського району м. Львова на якій має знаходитися приміщення/територія/склад з товаром, що є предметом закупівлі. Враховуючи вище викладене, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - Франківську районну адміністрацію Львівської міської ради внести зміни в тендерну документацію на закупівлю Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш)» оголошення UA-2022-10-07-002808-a, а саме в п.1.2 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додаток 1 до Тендерної документації, «обов’язковим є наявність приміщень/територій/складу для зберігання товару, що є предметом даної закупівлі, до повного використання/постачання Замовнику. Приміщення/територія/склад для зберігання товару має знаходитись на території Франківського району м.Львова (надати підтвердження: скан-копії документів на право власності, договір оренди, тощо)». Додатки: 1. Скріншот із сайту про направлення вимоги Замовнику. 2. Скріншот із сайту рішення Замовника про відхилення Вимоги. 3. Копія додатку 1 до Тендерної документації Замовника. 19.10.2022р. Директор Клок О.Р.
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.10.2022 15:25
Автор: ТОВ "УКРЄВРОСВІТ", Олег Клок +380678806255 ukrevrosvit09@ukr.net
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 48bbb5cb569d4dedb084bf5fa3a12340
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-07-002808-a.b1
Назва: вимога
Вимога:
Франківською районною адміністрацією Львівської міської ради в тендерній документації на закупівлю «Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш)» оголошення UA-2022-10-07-002808-a, в додатку 1 до Тендерної документації п.1.2. Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» передбачено, що для учасника обов’язковим є наявність приміщень/територій/складу для зберігання товару, що є предметом даної закупівлі, до повного використання/постачання Замовнику. Приміщення/територія/склад для зберігання товару має знаходитись на території Франківського району м.Львова (надати підтвердження: скан-копії документів на право власності, договір оренди, тощо). Зазначаємо, що поруч з адміністративними межами Франківського району м. Львова в межах до 3 км. знаходиться безліч територій зі складами, де є можливість зберігати товар, що є предметом закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником вимог, що приміщеня/територія/склад повинен знаходитися виключно у Франківському районі м.Львова значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані за межами Франківського району м. Львова. Зазначення Замовником такої вимоги є дискримінаційною та явно вказує на наявність корупційних дій та зловживань з боку уповноваженої особи з публічних закупівель. Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, дана встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. За таких обставин, для забезпечення конкурентних умов проведення закупівлі, доцільно визначити відстань від адміністративних меж Франківського району м. Львова на якій має знаходитися приміщення/територія/склад з товаром, що є предметом закупівлі. При цьому відстань має вираховуватися замовником виходячи з економічно рентабельності доставки. Враховуючи вище сказане, вважаємо за необхідне внести зміни в тендерну документацію на закупівлю Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш)» оголошення UA-2022-10-07-002808-a, а саме в п.1.2 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» додаток 1 до Тендерної документації, та заначити наступне : обов’язковим є наявність приміщень/територій/складу для зберігання товару, що є предметом даної закупівлі, до повного використання/постачання Замовнику. Приміщення/територія/склад для зберігання товару має знаходитись на відстані до 3 км. від адміністративних меж території Франківського району м. Львова (надати підтвердження: скан-копії документів на право власності, договір оренди, тощо).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, надаємо відповідь на Вашу вимогу: Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації - обов’язковим є наявність приміщень/територій/складу для зберігання товару, що є предметом даної закупівлі, до повного використання/постачання Замовнику. Приміщення/територія/склад для зберігання товару має знаходитись на території Франківського району м.Львова (надати підтвердження: копії документів на право власності, договір оренди, тощо), також відповідно до вимог Додатку 3 (Технічне завдання) - на вимогу Замовника - Постачальник забезпечує навантаження та зважування піскосуміші на автомобілі Замовника цілодобово в зимовий період, тобто постачання товару буде здійснюватись самовивозом. Посипання піскосумішшю вулично-шляхової мережі буде здійснюватись на території Франківського району м.Львова, де свої повноваження здійснює Франківська районна адміністрація Львівської міської ради. Отже, враховуючи вищенаведене, наявність даної вимоги вважаємо обгрунтованою, оскільки на балансі районної адміністрації немає відповідних приміщень/територій/складу для зберігання товару, а також в період сильних снігопадів, ожеледиці необхідно оперативно реагувати та забезпечувати посипання доріг та вулиць Франківського району, тому вважаємо за доцільне розміщення такого приміщення/території/складу для зберігання товару на території району, що в свою чергу надає можливість ефективніше усувати наслідки негоди та економічною обгрунтованістю (витрати на пальне). Слід зазначити, що учасник може орендувати приміщення/територію/склад для зберігання товару на території Франківського району м.Львова, тощо.
Статус вимоги: Відхилено