• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 31720000-9 Електромеханічне обладнання (Тиристорний збуджувач ВТЕ-320-115-22012-У3 ІР54 (або аналог))

Нормативно-правове регулювання Після впровадження воєнного стану в країні чинності набрали Постанова КМУ № 169 та Постанова КМУ № 185. Постанови зі змінами, що до них вносилися, врегулювали роботу державних замовників системи Prozorro. Задля роз’яснення деяких питань щодо закупівель під час воєнного стану Мінекономіки підготували листи-роз’яснення № 3304-04_9225-06 від 04.03.2022, № 3304-04/9472-06 від 09.03.2022, № 3304-04/16796-06 від 22.04.2022 та № 3323-04/42505-06 від 27.06.2022. Згідно Указу Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 воєнний стан було продовжено до 21 листопада 2022 року. Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі - Закон) та враховує положення Постанова КМУ № 169 та Постанова КМУ № 185 зі змінами та доповненнями. Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі. Для захисту документації, в тому числі додатків до неї, Замовником прийнято рішення про оприлюднення інформації в форматі Portable Document Format (PDF). Дане рішення ніяким чином не обмежує Учасників у прийнятті участі в закупівлі. Крім того документація в оголошені придатна для копіювання та створення на його основі нового документу в будь якому форматі. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються державною (українською) мовою відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». Пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до неї, повинні бути складені українською мовою. Документи, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), обов’язково повинні мати переклад на державну мову. У разі якщо в складі пропозиції учасника надаються документи (листи, довідки тощо), копії або оригінали документів іноземною мовою (іншою ніж українська мова), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою; переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадку ненадання перекладу такого документу, він може бути не врахований при оцінці пропозиції. Пропозиції підготовлені Учасниками – нерезидентами України подаються державною мовою країни нерезидента, при цьому повинні мати переклад на українську мову з нотаріальним або легалізованим у встановленому законодавством України порядку засвідченням підпису перекладача. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.

Завершена

9 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 94 500.00 UAH
Період оскарження: 06.10.2022 23:09 - 12.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та надання пояснень щодо відхилення пропозиції.

Номер: 11e99cab040b4905b34dd198fdd4d26d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-012559-a.a4
Назва: Вимога щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та надання пояснень щодо відхилення пропозиції.
Вимога:
Див текст вимоги Лист Е77/542 від 25.10.22 р. та додатки
Вирішення: Учасником закупівлі ПРАТ "ЗЕАЗ" 25.10.2022 року було подано вимогу, щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та надання пояснень щодо відхилення пропозиції. З метою захисту прав Учасників та охоронюваних законом інтересів Замовник приймає вимогу до розгляду. Уважно вивчивши зміст поданої вимоги Замовник відхиляє її в зв’язку з тим, що вимога була направлена не Замовнику цих торгів, яким є Управління каналу Дніпро-Донбас, а «Центральному управлінню СБУ, Департаменту боротьби з корупцією та організованою злочинністю», «Національному агентству з питань запобігання корупції», «Державному агентству водних ресурсів України, головному спеціалісту з питань запобігання корупції».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Заперечення на протокол № 112.

Номер: f40d47482bbf48fabf75f77ce9065601
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-012559-a.a5
Назва: Заперечення на протокол № 112.
Вимога:
Текст в листі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Учасником закупівлі ПРАТ "ЗЕАЗ" 25.10.2022 року було подано вимогу реєстраційний номер: № Е77/541, щодо заперечення на протокол № 112 від 21.10.2022 року. З метою захисту прав Учасників та охоронюваних законом інтересів Замовник приймає вимогу до розгляду. Ознайомившись з вимогою № Е77/541 від 25.10.2022 року, керуючись вимогами чинного законодавства України, відмовляємо в задоволенні вимоги враховуючи, що подання «заперечень на протокол» Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та надання пояснень щодо відхилення пропозиції.

Номер: cd14764b3fcf45f5a94d062a22f2901d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-012559-a.a3
Назва: Вимога щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та надання пояснень щодо відхилення пропозиції.
Вимога:
Див текст вимоги Лист Е77/542 від 25.10.22 р. та додатки
Вирішення: Учасником закупівлі ПРАТ "ЗЕАЗ" 25.10.2022 року було подано вимогу, щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та надання пояснень щодо відхилення пропозиції. З метою захисту прав Учасників та охоронюваних законом інтересів Замовник приймає вимогу до розгляду. Уважно вивчивши зміст поданої вимоги Замовник відхиляє її в зв’язку з тим, що вимога була направлена не Замовнику цих торгів, яким є Управління каналу Дніпро-Донбас, а «Центральному управлінню СБУ, Департаменту боротьби з корупцією та організованою злочинністю», «Національному агентству з питань запобігання корупції», «Державному агентству водних ресурсів України, головному спеціалісту з питань запобігання корупції».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Про усунення порушень в сфері публічних закупівель

Номер: a96df61a502c419ebe1423b1b92bc36c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-012559-a.b2
Назва: Про усунення порушень в сфері публічних закупівель
Вимога:
У звязку із тим, що: По - перше: предмет закупівлі ВТЕ-320-115-22012-У3 ІР54 має в своєму складі комплектуючі та програмне забезпечення (мікропроцесорний блок управління МБВ.008 ) виробництва країни-агресора – Російської Федерації («Интеллектуальные машины, intmash.ru ) По - друге, перелік програмного забезпечення, який відкритому доступі за покликанням: https://opendatabot.ua/analytics/russian-software не є вичерпним, Просимо Замовника викласти абзац четвертий пункту 1, Розділу ІІІ в наступній редакції : "Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) із зобов'язанням не використовувати/придбавати матеріали, КОМПЛЕКТУЮЧІ та програмне забезпечення виробництва країни-агресора – Російської Федерації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Зміни будуть внесені найближчим часом, а саме : Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) із зобов'язанням не використовувати/застосовувати/придбавати матеріали, комплектуючі та програмного забезпечення виробництва країни-агресора – Російської Федерації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога про скасування закупки обладнання з комплектуючими виробництва Росыйської Федерації

Номер: 02c9f16f03e647ebb2fa577d5162cdaa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-012559-a.a1
Назва: Вимога про скасування закупки обладнання з комплектуючими виробництва Росыйської Федерації
Вимога:
Цим зверненням повідомляємо, що продукція, яка є предметом закупівлі (тиристорний збуджувач ВТЕ-320-115-22012- У3 ІР54) має в своєму складі комплектуючі походженням та виробництва країни-агресора – Російської Федерації, але незважаючи на це Замовник вже третій раз оголошує тендерну процедуру на дане обладнання: 1. Надаємо технічну документацію на збудник ВТЕ, яка була завантажена в систему Прозоро іншим Учасником в тендерній процедурі по даному предмету закупівлі, яка проходила раніше (UA-2022-09-15-012043-a) . Згідно даної документації в даному збуднику встановлений мікропроцесорний блок управління МБВ.008 (див. сторінку 6) 2. Надаємо фото збудника ВТЕ, встановленому на іншому об’єкті . Даний збудник має зовнішні ознаки (зовнішній вигляд, схеми, таблички, прилади та інше) збудника ВТЕ-320-115-22012, документація на який була надана. Згідно наданого фото (Зображення 9) виробником МБВ.008 є «Интеллектуальные машины, intmash.ru . 3. Якщо Замовник не довіряє нашим фото, пропонуємо йому скористатись сервісом google (або ЯНДЕКСом, якщо він йому дорожче ) та вивчити дані за запитом «Микропроцессорный блок управления возбудителем МБВ.008»., які однозначно дадуть відповідь про виробника МБВ.008 4. Звертаємо увагу Замовника та контролюючих органів на те, що мікропроцесорний блок управління є ключовою технологією тиристорного збудника і, в той час, коли до нашої країни кожен день «випадково прилітають ключові технології з РФ у вигляді Іскандерів та С-300», Замовник «випадково чи ні» намагається придбати за державні кошти ключові технології обладнання у РФ. При цьому він відхиляє пропозиції українських виробників по формальним помилкам. 5. У зв’язку з цим вимагаємо змінити Додаток 5, який по своїй суті є не технічними вимогами, а копією технічного опису МБВ.008, на технічні вимоги , які дійсно необхідні Замовнику на місцях встановлення обладнання. Тиристорні збудники в Україні виготовляють 6 виробників, та більшість із них не мають можливості приймати участь в даній тендерній процедурі по причині даних Додатку 5, які прописані під російського виробника . Замовник повинен вивчати ринок перед закупівлею та аналізувати виробників перед проведенням закупівлі, передусім українських.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно вивчивши вашу вимогу, повідомляємо Вам, що зміст (суть) вимоги не відповідає тому, що вимагає автор вимоги. Тож керуючись вимогами чинного законодавства відмовляємо в задоволенні вимоги.
Статус вимоги: Відхилено