-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт віконних та дверних блоків рекреаційних та інших приміщень Закладу ЗСО І-ІІІ ступенів по вулиці Пономарьова 6/4
Закупівля згідно постанови №169
Завершена
990 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 950.00 UAH
Період оскарження:
06.10.2022 21:04 - 12.10.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
99909675c41b48388678d30d5d11866d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-06-012311-a.c3
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №203 від 20 жовтня 2022 року було відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі Поточний ремонт віконних та дверних блоків рекреаційних та інших приміщень Закладу ЗСО І-ІІІ ступенів по вулиці Пономарьова 6/4, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45421100-5 (Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій) - ФОП "ЦОЛАН ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" ІПН 2975219694 з таких підстав:
1. «Відповідно до умов тендерної документації, а саме п. 7 Додаток 1 «Вимоги до Учасника спрощеної закупівлі»: «На підставі технічних вимог Учасникам необхідно надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "ЦОЛАН ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" довідка складена не у відповідності вимогам тендерної документації.»
- У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "ЦОЛАН ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" надана довідка №11 від 12.10.2022 р. та №12 від 12.10.2022р., що у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
2. «Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.8 Додатку 1 «Вимоги до Учасника спрощеної закупівлі»: «У разі залучення субпідрядників для виконання окремих видів послуг надати Довідку «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СУБПІДРЯДНИКА (СУБПІДРЯДНИКІВ)» (згідно додатку №5 до оголошення)». У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація про залучення-незалучення субпідрядників, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
- У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "ЦОЛАН ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" відсутня довідка про незалучення субпідрядників, так як вимогами тендерної документації передбачено саме надання Довідки (згідно Додатку №5 до оголошення) у разі залучення субпідрядників для виконання окремих видів послуг. Надання довідки про незалучення субпідрядника вимогами тендерної документації непередбачено.
3. «Не заповнений Додаток №2 «Проєкт Договору»»
- Жодна із вимог тендерної документації не передбачає надання у складі тендерної пропозиції учасника заповнений Додаток №2 «Проєкт Договору». Тому заповнений Проєкт Договору відповідно Додатку №2 відсутній у складі пропозиції ФОП "ЦОЛАН ОЛЕГ ІВАНОВИЧ".
Враховуючи вищевикладене, відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "ЦОЛАН ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" ІПН 2975219694 за предметом закупівлі Поточний ремонт віконних та дверних блоків рекреаційних та інших приміщень Закладу ЗСО І-ІІІ ступенів по вулиці Пономарьова 6/4, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45421100-5 (Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій) відповідно протоколу №203 від 20 жовтня 2022 року є не правомірним та суперечить статті 5 Закону України «про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.10.2022 15:17
- Відповідь 23.10.2022 19:08
Дата подачі:
20.10.2022 15:17
Вирішення:
Шановний Учаснику, вами подано скаргу щодо неправомірного відхилення пропозицій.
Відповідно до протоколу №203 ваша пропозиція як учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Поточний ремонт віконних та дверних блоків рекреаційних та інших приміщень Закладу ЗСО І-ІІІ ступенів по вулиці Пономарьова 6/4, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45421100-5 (Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)» була відхилена через невиконання умов тендерної документації, а саме:
п. 7 Додаток 1 «Вимоги до Учасника спрощеної закупівлі»: «На підставі технічних вимог Учасникам необхідно надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "ЦОЛАН ОЛЕГ ІВАНОВИЧ" довідка складена не у відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.8 Додатку 1 «Вимоги до Учасника спрощеної закупівлі»: «У разі залучення субпідрядників для виконання окремих видів послуг надати Довідку «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СУБПІДРЯДНИКА (СУБПІДРЯДНИКІВ)» (згідно додатку №5 до оголошення)». У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація про залучення-незалучення субпідрядників, що не відповідає вимогам тендерної документації. • Не заповнений Додаток №2 «Проєкт Договору» 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з ст. 10 та ст. 14 Закону.
З даного приводу повідомляємо про наступне: враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі розробляється та затверджується замовником, зокрема може встановлюватись один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16 Закону та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку замовник вважає за необхідне включити. Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює кваліфікаційні вимоги, а також звертаємо увагу учасника на те, що замовником виконані усі вимоги закону щодо недискримінації учасників закупівлі. Вами не було використано право на звернення до замовника із запитаннями, уточненнями, роз’ясненнями, тощо в період уточнень.
А також звертаємо увагу учасника на те, що відповідно до ст.14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Повідомляємо про те, що у замовника відсутні повноваження, щодо розгляду скарги у часника в спрощеній закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Скарга на кваліфікацію
Номер:
93f8d71d3cc646c6bab97a50b55fa21b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-06-012311-a.a2
Назва:
Скарга на кваліфікацію
Вимога:
Шановний замовник! Вимагаємо дискваліфікувати ПП "Експлуатація" на підставі того, що в наданому ними Протоколі огляду об'єкту вони персоніфіковані як учасник, а саме на Протоколі є відбиток печатки ПП "Експлуатація", що суперечить тендерним вимогам - цитуємо "• Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта (Поточний ремонт віконних та дверних блоків рекреаційних та інших приміщень Закладу ЗСО І-ІІІ ступенів по вулиці Пономарьова 6/4) для визначення детального обсягу надання послуг та особливостей об’єкту. Обстеження (огляд) об’єкта (у тому числі заміри) здійснюється уповноваженим на це представником учасника без ідентифікації назви учасника"
Вимагаємо в найкоротшій термін розглянути скаргу, прийняти виважене рішення, тому що це свідчить про вашу можливу змову з "переможцем" тендеру ПП "Експлуатація"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2022 14:36
Вирішення:
Шановний Учаснику, вами подано скаргу з вимогою дискваліфікувати ПП «Експлуатація» як учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Поточний ремонт віконних та дверних блоків рекреаційних та інших приміщень Закладу ЗСО І-ІІІ ступенів по вулиці Пономарьова 6/4, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45421100-5 (Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)»
З даного приводу повідомляємо наступне: відповідно до ст.14 Закону Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Повідомляємо про те, що у замовника відсутні повноваження, щодо розгляду скарги у часника в спрощеній закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Скарга на дискваліфікацію
Номер:
7dfb24e344c448e590d7eebd321249c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-06-012311-a.a1
Назва:
Скарга на дискваліфікацію
Вимога:
Шановний замовник! Протоколом № 204 від 20.10.2022 р. було дискваліфіковано ТОВ «Глорія-В» через ненадання протоколу обстежень об’єкту. Насправді це не відповідає дійсності, так як в поданих нами документах є Акт огляду об’єкту підписаний уповноваженими особами.
Ваше посилання на умови тендерної документації, що вся надана документація повинна бути викладена з тим найменуванням, що вказана у вимогах відноситься до категорії формальних (несуттєвих) помилок, які чітко зазначені у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р № 710
«3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації»
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати дискваліфікацію ТОВ «Глорія-В» через визначені вами підстави.
Додатково повідомляємо, що за захистом своїх інтересів ми звернулися до правоохоронних органів та Суду, для забезпечення прозорості, відкритості для всіх учасників зазначених торгів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 23.10.2022 19:12
Дата подачі:
20.10.2022 14:05
Вирішення:
Шановний Учаснику, вами подано скаргу на протокол № 204 від 20.10.2022 р. в якому була відхилена ваша пропозиція як учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Поточний ремонт віконних та дверних блоків рекреаційних та інших приміщень Закладу ЗСО І-ІІІ ступенів по вулиці Пономарьова 6/4, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45421100-5 (Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)» а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", ЄДРПОУ: 41716575 через те, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта (Поточний ремонт віконних та дверних блоків рекреаційних та інших приміщень Закладу ЗСО І-ІІІ ступенів по вулиці Пономарьова 6/4) для визначення детального обсягу надання послуг та особливостей об’єкту. Обстеження (огляд) об’єкта (у тому числі заміри) здійснюється уповноваженим на це представником учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважена особа, яка здійснює обстеження (огляд) об’єкта повинна надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, для забезпечення складання Протоколу, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта учасником, із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, а також інформації щодо результатів обстеження. Сканкопія Протоколу обстеження об’єкту за підписом сторін надається у складі тендерної пропозиції. Витрати на відвідування об’єкту учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою». Так, у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" відсутній даний Протокол. Натомість учасник стверджує про наявність вказаного документу в тендерній документації посилаючись на незначну помилку. З даного приводу повідомляємо наступне: одним з документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, був саме Протокол обстеження (огляду) об’єкта. Вимога щодо наявності вказаного Протоколу була вказана на підставі п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», яким встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з цього, зміст Протоколу обстеження (огляду) об’єкта на якому планується виконати роботи, який складається в довільній формі повинен відображати факт ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, а документ «Акт огляду», який наданий учасником, жодного слова про факт огляду об’єкту і погодження всіх видів робіт, які потрібно виконати згідно технічного завдання не містить. На підставі вказаного, уповноваженою особою було зроблено висновок, що вказаний Акт огляду не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Тим більше, що вимоги до попереднього огляду об’єкта будівництва, його мети і змісту документу про проведений огляд передбачені Національними стандартами у сфері будівництва, обов’язковість виконання яких юридичними особами і фізичними особами підприємцями, які займаються діяльністю у сфері будівництва, встановлена нормативно-правовими актами України. Тому було прийняте рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В» При цьому, виходячи із норм ЦК України, за своєю правовою природою Протокол та акт не є тотожними поняттями, у зв’язку з чим обставини, які можуть бути підтверджені тільки протоколом, не можуть підтверджуватися актом і навпаки. Отже, надання учасником у складі своєї пропозиції акту огляду, а не надання протоколу огляду, не може свідчити про факт підтвердження виконання вимог оголошення замовника.
Крім того, Учасником ТОВ «ГЛОРІЯ – В» не виконана вимога до умов тендерної документації, а саме Додатку 1 «Вимоги до Учасника спрощеної закупівлі»: «Вся надана документація повинна бути викладена у тому ж порядку та з тим найменуванням, що вказаний у вимогах». Учасник не виконав дану вимогу, тому підстави відхилення тендерної пропозиції за ст. 10, 14 Закону, вважаю об’єктивними, неупередженими і такими, що не порушують принципи проведення процедури закупівлі, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог оголошення спрощеної закупівлі послуг у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Статус вимоги:
Відхилено