-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), система передавання тривожних сповіщень в приміщення Кучурганської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені П.М. Каплуна Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області за адресою: Одеська область, Роздільнянський район, с. Кучурган, вул. П. Каплуна, 177а»)
Торги не відбулися
3 076 938.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 384.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 384.69 UAH
Період оскарження:
06.10.2022 16:48 - 21.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискримінаційних умов
Номер:
528d59f2fab742369b47996af4caaff1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-06-011204-a.b9
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- 11. Відмова від проходження навчання Балух В.Б..pdf 17.10.2022 18:28
- 5.Наказ Балух В.Б..pdf 17.10.2022 18:28
- 15. рішення від 06.10.2022 № 6176.pdf 17.10.2022 18:28
- 6.Документи про освіту та стаж роботи Балуха В.Б..pdf 17.10.2022 18:28
- СКАРГА.pdf (7).p7s 17.10.2022 18:28
- 19. рішення від 30.08.2022 № 5620.pdf 17.10.2022 18:28
- СКАРГА (47).pdf 17.10.2022 18:28
- 1. аналогічне рішення від 30.10.2020 № 20243 (1).pdf 17.10.2022 18:28
- 18. Гарантійний лист ТОВ ТІРАС 12.PDF 17.10.2022 18:28
- 8. диплом електромонтера Бажура Д.Ю..pdf 17.10.2022 18:28
- 3. аналогічне рішення від 05.05.2022 №4448 (1).pdf 17.10.2022 18:28
- 14. аналогічне рішення амку від 12.01.2022 № 580.pdf 17.10.2022 18:28
- СКАРГА АМКУ.docx (1).p7s 17.10.2022 18:28
- 4. ліцензійні умови.pdf 17.10.2022 18:28
- 13. Відмова від проходження навчання Міхов В.В..pdf 17.10.2022 18:28
- 12. Відмова від проходження навчання Бажура Д.Ю. (1).pdf 17.10.2022 18:28
- 17. Гарантійний лист ТОВ Фонтек.pdf 17.10.2022 18:28
- 16. Гарантійний лист ПП Сенко.pdf 17.10.2022 18:28
- 2. аналогічне рішення від 13.10.2020 № 19212 (1).pdf 17.10.2022 18:28
- СКАРГА АМКУ (20).docx 17.10.2022 18:28
- 7. наказ Бажура.pdf 17.10.2022 18:28
- 10. Посвідчення +протокол Міхов.pdf 17.10.2022 18:28
- 9. Наказ Міхов.pdf 17.10.2022 18:29
- 20. рішення від 06.10.2022 №6181 (1).pdf 17.10.2022 18:29
- рішення від 20.10.2022 № 6361.pdf 20.10.2022 15:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2022 № 6478.pdf 28.10.2022 12:19
- рішення від 27.10.2022 № 6478.pdf 31.10.2022 15:59
- протокол оголошення.pdf 24.10.2022 18:16
- пояснення до скарги 3.pdf 24.10.2022 18:16
- 1. Тендерна документація Кучурган.pdf 24.10.2022 18:16
- 1. Тендерна документація Кучурган.doc 24.10.2022 18:16
- ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ оголош.docx 24.10.2022 18:16
- Пояснення до скарги 3.docx 24.10.2022 18:16
- протокол внес змін куч.pdf 16.11.2022 22:20
- протокол внес змін куч.pdf 17.11.2022 11:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.10.2022 18:49
Дата розгляду скарги:
27.10.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2022 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.10.2022 16:00
Дата виконання рішення Замовником:
17.11.2022 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної докуменнтації для усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель,на підставі рішення від 27.10.2022 № 6478
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
526bd1855c2c417a95aa2da944c7713b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-06-011204-a.a8
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ п.2 Диплом керівника робіт Щербань.pdf 17.10.2022 17:33
- Доказ п.2 - Постанова _852 розділ Монтаж системи ПС і СО п.14-15.pdf 17.10.2022 17:33
- Доказ п.2 посвідчення про кваліфікацію Грицай.pdf 17.10.2022 17:33
- Скарга.pdf 17.10.2022 17:33
- Доказ п.2 Аналогічне рішеня АМКУ.pdf 17.10.2022 17:33
- Доказ п.1 Постанова Кабінету Міністрів України від 27 травня 2022 р. № 630.pdf 17.10.2022 17:33
- Доказ п.2 Наказ про працевлаштування.pdf 17.10.2022 17:33
- Доказ п.2 Ліцензія, оригінал+копія.pdf 17.10.2022 17:33
- Скарга.docx 17.10.2022 17:33
- Доказ п.3 Аналогічне рішення АМКУ від 30.08.2022 № 5620.pdf 17.10.2022 17:33
- Доказ п.2 посвідчення про кваліфікацію Бендрик.pdf 17.10.2022 17:33
- Доках п.1 Маршрут до Замовника.pdf 17.10.2022 17:33
- Доказ п.2 посвідчення про кваліфікацію Сербін.pdf 17.10.2022 17:33
- Доказ п.1. Указ Президента Укравїни від 12.08.2022 № 573_2022.pdf 17.10.2022 17:33
- рішення від 20.10.2022 № 6347.pdf 20.10.2022 15:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2022 № 6462.pdf 28.10.2022 11:28
- рішення від 27.10.2022 № 6462.pdf 31.10.2022 12:43
- протокол оголошення.pdf 24.10.2022 17:59
- Пояснення скарга 1.docx 24.10.2022 17:59
- 1. Тендерна документація Кучурган.doc 24.10.2022 17:59
- ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ оголош.docx 24.10.2022 17:59
- пояснення до скарги 1.pdf 24.10.2022 17:59
- 1. Тендерна документація Кучурган.pdf 24.10.2022 17:59
- протокол внес змін куч.pdf 17.11.2022 11:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.10.2022 17:58
Дата розгляду скарги:
27.10.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2022 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.10.2022 12:43
Дата виконання рішення Замовником:
17.11.2022 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної докуменнтації для усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель,на підставі рішення 27.10.2022 № 6462
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
7f0a697bb4de4208b5bd4f7942a875e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-06-011204-a.a7
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника – Відділу освіти, культури, молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Тендерна документація Кучурган (1).doc 17.10.2022 15:40
- Витяг з Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852 (1).pdf 17.10.2022 15:40
- Скарга в АМКУ UA-2022-10-06-011204-a.pdf 17.10.2022 15:40
- Скарга в АМКУ UA-2022-10-06-011204-a.docx 17.10.2022 15:40
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
17.10.2022 15:51
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Номер:
3a26d34204744d1f8daaa55c14f28121
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-06-011204-a.a6
Назва:
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Скарга:
Скарга і докази у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Лиман (Ворд).docx 17.10.2022 14:50
- Доказ 1. Заява Лащ Б.М..pdf 17.10.2022 14:50
- Доказ 3. Заява Суховій О.В.pdf 17.10.2022 14:50
- Доказ 5. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf 17.10.2022 14:50
- Доказ 4. Заява Сімон В.Ф..pdf 17.10.2022 14:50
- Доказ 2. Заява Власюк А.В..pdf 17.10.2022 14:50
- Скарга Лиман.pdf 17.10.2022 14:54
- Скарга Лиман.pdf.p7s 17.10.2022 14:54
- рішення від 20.10.2022 № 6362.pdf 20.10.2022 15:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2022 № 6479.pdf 28.10.2022 12:18
- рішення від 27.10.2022 № 6479.pdf 31.10.2022 15:58
- 1. Тендерна документація Кучурган.pdf 24.10.2022 18:14
- ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ оголош.docx 24.10.2022 18:14
- Пояснення скарга 2.docx 24.10.2022 18:14
- пояснення до скарги 2.pdf 24.10.2022 18:14
- протокол оголошення.pdf 24.10.2022 18:14
- 1. Тендерна документація Кучурган.doc 24.10.2022 18:14
- протокол внес змін куч.pdf 17.11.2022 11:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.10.2022 18:20
Дата розгляду скарги:
27.10.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2022 15:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.10.2022 15:58
Дата виконання рішення Замовником:
17.11.2022 11:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної докуменнтації для усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель,на підставі рішення 27.10.2022 № 6479
Вимога
Є відповідь
Щодо підтвердження навчання працівника по монтажу обладнання системи речового оповіщєння торгової марки FONTE
Номер:
8f8b087d27ae4ba1b46144a72d63a29e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-06-011204-a.a5
Назва:
Щодо підтвердження навчання працівника по монтажу обладнання системи речового оповіщєння торгової марки FONTE
Вимога:
Пункт 8 Додатку 2 передбачає надати перелік працівників інженерно – технічних та робітничих професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням ПІБ з підтверджуючими документами щодо наявності необхідного стажу та кваліфікації керівників та працівників, які відповідають вимогам ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 р. № 852"Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". Хоча Замовник і посилається на Постанову КМУ №852, наведений перелік вимог до працівників та їх кваліфікації суперечить такій Постанові. Зокрема Замовником висунуто вимоги щодо підтвердження навчання керівника робіт та виконавці по монтажу обладнання та виконавців робіт системи речового оповіщєння торгової марки FONTE, проведене заводом виробником або організаціями та навчальними закладами уповноваженими заводом виробником, або яким надано дозвіл від завода виробника на проведення такого навчання. Вимога документації в такій редакції ставить усіх потенційних учасників в залежність від однієї певної особи(виробника продукції торгової марки FONTE), яка сама є потенційним учасником даної закупівлі. Така вимога суперечить усім принципам проведення процедури закупівлі, сприяє сегментуванню ринку виробниками, корупції та недобросовісній конкуренції з боку учасників, які пов'язані з певним виробником. Просимо вас негайно видалити цю дискримінаційну вимогу, що безпідставно та незаконно обмежує коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2022 19:14
Вирішення:
Необхідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо ДСТУ ISO 19011:2019
Номер:
fb7ec4f31b91451eadaede78f0d7f999
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-06-011204-a.c4
Назва:
Щодо ДСТУ ISO 19011:2019
Вимога:
Пункт 8 Додатку 2 передбачає надати перелік працівників інженерно – технічних та робітничих професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням ПІБ з підтверджуючими документами щодо наявності необхідного стажу та кваліфікації керівників та працівників, які відповідають вимогам ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 р. № 852"Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". Хоча Замовник і посилається на Постанову КМУ №852, наведений перелік вимог до працівників та їх кваліфікації суперечить такій Постанові. Зокрема Замовником висунуто вимоги щодо надання копії сертифікату (або іншого документу), що підтверджує проходження навчання на внутрішнього аудитора згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 19011:2019 Внутрішній аудитор системи управління якістю, системи екологічного управління, управління охороною здоров’я та безпекою праці у відповідності до стандартів ДСТУ ISO. Предметом закупівлі не є аудит системи управління якістю, системи екологічного управління, управління охороною здоров’я та безпекою праці Замовника, така вимога жодним чином не пов'язана з кваліфікацією працівників для виконання робіт з встановлення системи пожежної сигналізації. Відповідно до частини 4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зазначена вище вимога не має іншого призначення та встановлена лише для обмеження конкуренції, оскільки жодним чином не стосується предмету ні предмету закупівлі ні кваліфікаційних вимог до учасника. У зв'язку з цим просимо видали таку вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2022 19:06
Вирішення:
Вимога буде розглянута та прийняте відповідне рішення згідно чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо працівників
Номер:
4d40fb548fc84571926d3f4af05484ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-06-011204-a.c3
Назва:
Щодо працівників
Вимога:
Пункт 8 Додатку 2 передбачає надати перелік працівників інженерно – технічних та робітничих професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням ПІБ з підтверджуючими документами щодо наявності необхідного стажу та кваліфікації керівників та працівників, які відповідають вимогам ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 р. № 852"Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". Хоча Замовник і посилається на Постанову КМУ №852, наведений перелік вимог до працівників та їх кваліфікації суперечить такій Постанові. Зокрема Замовником висунуто вимоги щодо надання посвідчення та протоколу про проходження навчання і перевірку знань актів з охорони праці, гігієни праці, надання до медичної допомоги, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві. Наявність посвідчень та протоколів щодо проходження таких навчань не передбачено постановою КМУ №852, а тому не є обов'язковим для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Разом з тим проходження таких навчань та отримання відповідних посвідчень та сертифікатів залежить від третіх осіб а не безпосередньо учасника. Так з урахуванням обмежених строків на подання пропозиції, учасники, що не отримали такі посвідчення та сертифікати заздалегідь, не зможуть прийняти учать у закупівлі. Виходячи з викладеного вище просимо вас прибрати з документації вимогу, що безпідставно обмежує коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2022 18:53
Вирішення:
Данна вимога прийнята на розгляд та буде приприйняте відповідне рішення
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо складу працівників та директора (керівника) підприємства
Номер:
74ff523581554a2b9f3b60c9298e6a3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-06-011204-a.c2
Назва:
Щодо складу працівників та директора (керівника) підприємства
Вимога:
Пункт 8 Додатку 2 передбачає надати перелік працівників інженерно – технічних та робітничих професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням ПІБ з підтверджуючими документами щодо наявності необхідного стажу та кваліфікації керівників та працівників, які відповідають вимогам ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 23 листопада 2016 р. № 852"Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". Хоча Замовник і посилається на Постанову КМУ №852, наведений перелік вимог до працівників та їх кваліфікації суперечить такій Постанові. Зокрема Замовником висунуто вимоги щодо Директора (керівника) підприємства. Директор (керівник) підприємства безпосередньо не приймає участі у виконанні робіт, не відноситься до інженерно – технічних та робітничих професій, а постановою КМУ №852 не передбачено жодних кваліфікаційних вимог для такої особи, отже вимоги щодо наявності кваліфікації та знань у такої особи є дискримінаційними по відношенню до до учасників у яких (керівника) підприємства не задіяний у виконанні робіт. У зв'язку з цим просимо вас видалити Директора (керівник) підприємства з пункту 8 Додатку 2 (вимог до працівників).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2022 18:46
Вирішення:
Вимогу прийнято до розгляду та буде прийняте рішення відповідно до норм чинного законодавства
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
щодо Протоколу огляду об'єкта
Номер:
1e6d7b8ada8b458299bdd5fb517c2af5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-06-011204-a.a1
Назва:
щодо Протоколу огляду об'єкта
Вимога:
Згідно умов тендерної документації: Для підготовки і визначення договірної ціни, цінової пропозиції щодо участі у процедурі закупівлі учасник має ознайомитись з об’ємами робіт та умовами проведення ремонтних робіт. У складі пропозиції надати Протокол огляду об'єкта, погоджений із Замовником. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Крім того, внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є затратною коштів. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2022 10:44
Вирішення:
Необхідні зміни будуть внесені у тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено