• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Металопластикові вікна, металопластикові двері

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 06.10.2022 11:22 - 12.10.2022 11:06
Вимога
Вирішена

Оскарження

Номер: 5abe49eed4b4429eaae5febd674f3901
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-003475-a.c2
Назва: Оскарження
Вимога:
Звертаю увагу Замовника на те, що визнаний переможцем ФОП Олійник С.А. не виконав умови додатка 2 тендерної документації п. 8 кваліфікаційних критеріїв учасників закупівлі, а саме не завантажив у систему прозоро під час подачі пропозиції Документи, що підтверджують Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі. Мається на увазі паспорт особи яка підписувала всі Документи, або інше (доручення, тощо...). Завантажено ФОП Олійником С.А. лише довідку про право підписанта, але і там не вказано конкретну особу підписанта (ні фамилії, ім'я, коду, серії та номеру паспорта). В п. 8 додатка 2 тендерної документації вимагаються ДОКУМЕНТИ, а не довідки. Тож, на вимогу ст. 14 ЗУ про Публічні закупівлі у зв'язку з невиконанням вимог тендерної документації Замовника та неупередженого відношення до всіх учасників закупівлі, пропозиція ФОП Олійника С.А. повинна бути відхилена.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашого оскарження від 01.11.2022 щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям учасників закупівлі поданих переможцем процедури закупівлі (UA-2022-10-06-003475-a) документів, що підтверджують повноваження з підпису, інформуємо про таке. Переможцем процедури закупівлі на виконання пункту 8 додатку 2 (Кваліфікаційні критерії учасників закупівлі) подано довідку щодо осіб, уповноважених на підписання документів та договорів, де зокрема зазначено, що фізична особа-підприємець документи тендерної пропозиції та договір купівлі/постачання буде підписувати особисто. Ваше твердження щодо невідповідності поданої довідки ознакам документа необґрунтоване, виходячи з наступного. Документ (від латин. Documentus – спосіб доказу) – це матеріальний об’єкт (носій), що містить певну інформацію, оформлений у визначеному порядку і має юридичну силу відповідно до чинного законодавства, оскільки є засобом засвідчення та доведення певних фактів. За класифікаційними ознаками документів, зокрема за найменуваннями розрізняють заяви, листи, довідки, службові записки, тощо, за походженням поділяють на службові, або офіційні (вони створюються установами, підприємствами, службовими особами, які їх представляють), й особисті. Склад реквізитів документів, вимоги до змісту та місця їх розташування, вимоги до бланків, оформлення виготовлення документів установлює ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Цей стандарт поширюється на інформаційно-аналітичні документи, зокрема довідки, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб незалежно від їхнього функціонально - цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності. Зважаючи, що фізична-особа підприємець (далі – ФОП) не є юридичною особою в розумінні Закону, при складанні довідок, як документів інформаційного характеру, що містять опис та підтвердження біографічних і юридичних фактів чи діяльності окремих осіб, ФОП може, але не зобов’язаний дотримуватися вимог зазначеного національного стандарту. З урахуванням цих обставин законодавчі підстави для відхилення пропозиції учасника закупівлі (UA-2022-10-06-003475-a) відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: c7f7f2722dab40309e2f3ef4b18430c5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-003475-a.b1
Назва: Оскарження
Вимога:
Шановний Замовнику, ФОП Филонич А.С. у відповідь на Ваш протокол №33 про відхилення нашої пропозиції хоче повідомити про те, що в уточненій пропозиції була допущена лише механічна помилка при наборі тексту а не технічна як це зазначено у вищевказаному протоколі. Доказом цього являється завантажений в систему прозоро під час подачі пропозиції лист з технічними характеристиками де позиція №3 - схема вікна металопластикового має розміри 1160х3000 мм, 3,48 м2. Тож, при розрахунку пропозиці були враховані саме ці розміри, а при наборі тексту була допущена механічна помилка. Прошу Вас з розумінням поставитися до даної ситуації та визнати ФОП Филонич А.С. переможцем тендеру, оскільки моя пропозиція являється найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашого листа-оскарження від 25.10.2022 № 67 інформуємо про таке. При завантаженні пропозиції до електронної системи Вами долучено файли, зокрема: - технічні характеристики.pdf, завантажені 18.10.22 о 10:41; - пропозиція.pdf, завантажена 18.10.22 о 10:41, де було допущено невідповідність між технічними характеристиками предмета закупівлі та наданою формою пропозиції (додаток 3 до оголошення). Під час завантаження 20.10.22 о 14:29 в електронну систему уточненої пропозиції знову допущено таку ж невідповідність. Під час розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі (UA-2022-10-06-003475-a), та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника ми, як замовник, не уповноважені на власний розсуд трактувати допущену невідповідність інакше, як у спосіб, визначений законодавством. Як Вам відомо, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначає та забезпечує Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону, розроблення та затвердження переліку формальних помилок належить до однієї з основних функцій Уповноваженого органу. На виконання зазначених приписів законодавства Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України наказом від 15.04.2022 № 710, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998, затверджено Перелік формальних помилок (далі – Перелік). З аналізу норм Переліку очевидно, що за природою виникнення до формальних віднесено технічні та механічні помилки, що можуть міститися в інформації/документі, поданих учасником процедури закупівлі. Одночасно пунктом 2 Переліку зокрема визначено, що помилка, зроблена учасником закупівлі не може впливати на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі. З урахуванням цих обставин законодавчі підстави для визначення Вас переможцем спрощеної закупівлі (UA-2022-10-06-003475-a) відсутні.
Статус вимоги: Відхилено