• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Борони, скарифікатори, культиватори, прополювачі або розпушувачі (Мульчери самохідні на гусеничному ходу)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-08-05-002723-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.

Завершена

116 293 876.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 162 938.76 UAH
Період оскарження: 06.10.2022 10:58 - 06.11.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Внесення змін в технічну специфікацію

Номер: fcd905adb4634f84879ebd64633e551a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-002764-a.b2
Назва: Внесення змін в технічну специфікацію
Вимога:
Шановний Замовник. Технічна специфікація, що вказана у Додатку 1 до тендеру дозволяє прийняти участь лише одному виробнику у світі. З метою розширення кола потенційних учасників та економії бюджетних коштів просимо розглянути можливість розширення технічних характеристик, які жодним чином не впливають на продуктивність та якість предмета закупівлі, а саме: Пункт 8. Номінальна потужність двигуна – від 275 до 310 к.с., Просимо змінити на “від 270 до 320 к.с” Незначна зміна потужності двигуна не вплине на продуктивність мульчування, але надасть можливість подачі інших конкурентоздатних пропозицій, оскільки за даною технічною характеристикою підходить лише один виробник у світі аналогічно обладнання, а відповідно надасть можливість економії бюджетних коштів. Пункт 16. Маса машини без навісного обладнання – від 10570 до 12400 кг Просимо змінити на “від 9000 до 13000 кг” Адже, співвідношення власної ваги енергоносія та потужності його двигуна визначає його тяговий клас, що в свою чергу визначає можливість роботи на складних, а також гірських ділянках. Тобто вищенаведені зміни розширять перелік конкурентних агрегатів, без втрати продуктивності, якісних характеристик та довговічності машини. Сприятимуть зниженню загальної вартості, вартості обслуговування та експлуатаційних витрат. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: необхідно внести зміни до тексту вимоги
Дата скасування: 02.11.2022 11:57
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін в проект договору

Номер: f4e4434a71d046ca9a53c5b8d86444be
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-002764-a.c1
Назва: Внесення змін в проект договору
Вимога:
Шановний Замовник, уважно вивчивши всі умови тендерної документації, хочемо вам запропонувати розглянути внесення змін, які б враховували реальну можливість постачання такого специфічного дорогого товару в такому великому об’ємі та сформували б чесні та справедливі ділові відносини між Постачальником і Покупцем. Ці зміни вкрай необхідні для реалізації ваших намірів у закупівлі цього товару. Всі умови вашої тендерної документації у існуючій редакції призводять до величезних та, можна навіть сказати, непід’ємних фінансових витрат та шалених ризиків для учасників, які наважаться прийняти участь при діючому військовому стані у країні. Припускаємо, що при таких умовах поставки товару учасників не буде и аукціон не відбудеться. Просимо вас переглянути та внести зміни у Проект договору (Додаток №4 до ТД) за наступними ключовими умовами: 1) п.3.4 та п.3.5. Проекту договору містить такий термін як «партія товару», який необхідно більш широко застосувати та конкретизувати, що надасть Учасникам можливість поставляти товар, що накуповується саме «партіями» у вигляді доповнення «Додатка 1 (у разі варіанту поставки партіями)». Партія такого товару має вимірюватись в 1 шт. та супроводжуватись всіма необхідними документами, в тому числі бухгалтерськими. Такі доповнення у договірні зобов’язання значно полегшить фінансовий тягар Постачальника, при умові внесення змін, що запропоновані нами у п.2 Вимоги. 2) п.4.1.Проекту договору «Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі в національній валюті шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений у розділі 15 цього Договору, у строк не раніше 20 (двадцяти) та не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару» просимо вас викласти у редакції «Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі в національній валюті шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений у розділі 15 цього Договору, на наступних умовах: попередня оплата у розмірі до 50% вартості ціни Договору, що зазначена у п.3.1. Договору протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Договору та остаточна оплата від 50% вартості поставленої партії Товару у строк не раніше 20 (двадцяти) та не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару.». Тобто ми пропонуємо розглянути можливість авансового платежу у розмірі до 50% від вартості ціни Договору. Внесення авансового платежу є єдиною фінансовою можливістю виконання умов поставки Товару Покупцем, тому що, в умовах військового стану в Україні, іноземні заводи – виробники працюють з українськими покупцями лише на умові 100% попередньої оплати. 3) п.6.2.1. Договору необхідно викласти у редакції с наступними умовами «При цьому будь-які витрати (збитки), без урахування суми попередньої оплати Постачальнику, не відшкодовуються.» 4) п.6.2.4 Договору поширює дію саме цього Договору на будь які інші Договори з Покупцем, що є неприпустимим, бо Товар, що є предметом іншого договору має свої умови, обов’язки та строки виконання. Тому просимо прибрати цю умову та обом сторонам діяти лише в рамках одного заключного Договору. 5) Просимо переглянути умови п.8.1., тому що вони містять умови при яких не можливе укладання угоди, тобто при вже діючій обставині непереборної сили. Редакція п.8.1. актуальна при умовах мирного часу та, на нашу думку, має бути вами переглянута та містить редакцію із зазначеним механізмом дії обох Сторін з урахуванням існуючою обставини непереборної сили.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь повідомляємо наступне: 1. Вимоги щодо предмета закупівлі визначає замовник у тендерній документації залежно від власних виробничих потреб. Проектом Договору передбачено поставку Товару окремими партіями в будь-який момент у межах визначеного Договором строку поставки (280 календарних днів з дати укладення Договору). Пунктом 5.2 Договору та Додатком 1 до Договору визначено, що кількість Товару до моменту поставки уточнюється Покупцем та погоджується Постачальником. Згідно з умовами пункту 5.11 проекту Договору одночасно із здійсненням кожної поставки Товарів Постачальник надає визначені цим пунктом необхідні документи. Враховуючи викладене, відсутня необхідність у конкретизації відповідних умов Договору. 2. Умова договору щодо післяоплати за поставлений товар з відстроченням платежу на 20-30 календарних днів з дати поставки Товару визначена з дотриманням чинного законодавства залежно від фінансових політик замовника. Враховуючи викладене, відсутня необхідність у зміні відповідних умов Договору. 3. Пунктом 6.2.1 Договору передбачено право Покупця на односторонню відмову від Договору у разі, якщо Постачальник не виконує або виконує неналежним чином умови Договору, зокрема передає неякісні Товари, надає неякісні Послуги. Згідно з умовами цього пункту Покупець оплачує Постачальнику фактично прийняті Товари та/або надані Послуги за умови відсутності зауважень щодо їх відповідності умовам Договору. Тобто у випадку відмови Покупця від Договору згідно з пунктом 6.2.1 Договору умовами сплати грошових коштів за Товари та/або Послуги є їх передача Постачальником у встановлений строк та фактичне прийняття Покупцем, а також відсутність у Покупця зауважень щодо відповідності таких Товарів та/або Послуг умовам Договору. Таким чином, умова пункту 6.2.1 Договору визначена з дотриманням чинного законодавства та не потребує внесення змін. 4. Пунктом 6.2.4 Договору визначено, що Покупець має право на забезпечення виконання Постачальником зобов’язань за цим та іншими договорами, укладеними Постачальником і Покупцем, у формі притримання Покупцем всіх платежів на користь Постачальника за цим Договором у випадку неналежного виконання Постачальником зобов’язань за цим та іншими договорами, укладеними Постачальником і Покупцем, на час прострочення Постачальника. Частиною першою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Зокрема, частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в зазначених обставинах може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 179 Господарського кодексу України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі, зокрема, вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству. З огляду на зазначене умова пункту 6.2.4 Договору визначена з дотриманням чинного законодавства та не потребує внесення змін. 5. Дане питання буде додатково досліджене замовником і в разі прийняття рішення уповноважоною особою будуть оприлюднені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.11.2022 18:02
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про допуск до аукціону

Номер: 68d805beb92d454ba57688a8758b9182
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-002764-a.c5
Назва: Оскарження рішення про допуск до аукціону
Вимога:
06 жовтня 2022 року товариством з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України», (далі за текстом також «Замовник») оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю «Борони, скарифікатори, культиватори, прополювачі або розпушувачі (Мульчери самохідні на гусеничному ходу)», інформація про що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2022-10-06-002764-a. До участі у вказаних торгах було допущено ТОВ «ТД АЛЬФАТЕХ», ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ», ТОВ «АВТ УКРАЇНА», ТОВ «ТК «СПЕЦЗАПЧАСТЬ». Проте, 13.12.2022 учасник торгів ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ», не погоджуючись з рішенням Замовника про допуск, зокрема, тендерної пропозиції ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ» до торгів, подав до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скаргу про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі №UA-2022-10-06-002764-а.а4. 28.12.2022, за результатами розгляду вказаної вище скарги, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення №7852-р/пк-пз, яким зобов’язала ТОВ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ» до аукціону за процедурою закупівлі – «Борони, скарифікатори, культиватори, прополювачі або розпушувачі (Мульчери самохідні на гусеничному ходу)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-10-06-002764-a. 09.01.2023 Протоколом розгляду тендерних пропозицій UA-2022-10-06-002764-a Замовником скасовано рішення до допуск до участі в аукціоні ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ». Разом з тим, ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ» не погоджується з рішенням Замовника про допуск до участі у торгах інших учасників – ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ», ТОВ «АВТ УКРАЇНА» з огляду на те, що тендерні пропозиції цих учасників мали б бути також відхилені на викладене нижче з огляду на результати розгляду АМКУ пропозиції ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь повідомляємо, що з огляду на РІШЕННЯ АМКУ № 7852-р/пк-пз від 28.12.2022 в якому були розглянуті зазначені учасники закупівлі вимогу №17875995 учасника торгів ТОВ «ТД «АЛЬФАТЕХ» вважаю не обгрунтованою, також слід зазначити, що у замовника відсутня законодавча можливість для відміни прийнятого рішення уповноваженою особою за винятком виконання рішення АМКУ
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 8b0c67045ecf4156a7b2789979f90972
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-002764-a.a4
Назва: Скарга щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Шановна колегія! Просимо Вас розглянути скаргу ТОВ ТД Альфатех, що додана окремим файлом разом з додатками.
Дата розгляду скарги: 22.12.2022 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.12.2022 13:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.01.2023 15:24
Дата виконання рішення Замовником: 05.01.2023 15:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ"ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ" до аукціону
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ", Гармата Євгеній Іванович +380567323346 tdalfatech@gmail.com