• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів) на основі CPV за ДК 021:2015 – 79710000-4 - Охоронні послуги

Завершена

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 06.10.2022 09:55 - 12.10.2022 00:00
Вимога
Вирішена

скарга

Номер: 365279c57d2d44369cc6d3b30428854e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-001268-a.c3
Назва: скарга
Вимога:
На виконання обов’язкової вимоги - надання листа-підтвердження від Замовника щодо виїзду представника учасника на місця розташування об’єктів та факту проведення їх огляду, 12.10.2022 р. після попередньої домовленості за телефоном з Вашою посадовою особою, уповноваженою здійснювати зв’язок з учасниками, зазначеною в тендерній документації та на сторінці закупівлі – Аліною Безцінною, я особисто прибув на місце розташування об’єктів, щоб здійснити їх огляд. Але, по прибутті на місце жодна Ваша посадова особа не захотіла зустрітися зі мною, щоб провести огляд об’єктів. Ваша уповноважена особа Аліна Безцінна за телефоном 0675685368 спочатку відповіла, що знаходиться на лікарняному і треба звернутися до секретаря. Надалі цей телефон перестав відповідати зовсім. Секретар відповіла, що вона не уповноважена надавати мені інформацію, і ніяких листів друкувати не буде. Ні в бухгалтерії, ні в економічному відділі мені не змогли надати обгрунтовану відповідь, до кого звернутися для вирішення цього питання. Вважаю, що відмова від надання мені необхідного листа-підтвердження безпосередньо містить корупційні та дискримінаційні ознаки та порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Вимагаємо скасувати результати Протоколу Уповноваженої особи № 18/10 від 18.10.2022 року розгляду тендерних пропозицій. В противному випадку будемо звертатися до Антимонопольного комітету для вирішення цього питання. Директор ПП "КІРАСА" Д.М. Шелковський
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Стосовно Вашого запитання, до кого звернутися для вирішення питання підпису листа огляду об’єкта, повідомляємо, що відповідно додатку №2 до оголошення: «З метою гарантування якісної підготовки пропозиції учасникам з урахуванням місця розташування об’єктів учасники повинні здійснити виїзд на місце розташування об’єктів та провести їх огляд. Відповідно, учасники мають надати у складі пропозиції лист-підтвердження від Замовника щодо виїзду представника учасника на місця розташування об’єктів та факту проведення його огляду», Замовником виступає КНП КМР «ЦПМСД№3» в особі генерального директора Задої С.Б. Так як Учасником в складі пропозиції не було надано лист- підтвердження, тому підстав для скасування Протоколу Уповноваженої особи № 18/10 від 18.10.2022року розгляду пропозицій -відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Огляд об'єту

Номер: 896cd7e965094aa5a51c07df23f12874
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-001268-a.c2
Назва: Огляд об'єту
Вимога:
Шановний Замовник! Ви зобов'язані надати технічні характеристики предмета закупівлі повністю зрозумілі учасникам, так, щоб без всяких оглядів на місцях учасники, зокрема, з міста Києва, мали змогу скласті цінові показники своєї пропозиції. БЕЗ ВСЯКОГО ОГЛЯДУ! Будемо звертатися до органу що здійснює контроль над Замовником та НСЗУ. Не користуйтесь спрощеністю закупівлі та не можливістью оскарження. Віддалить вимогу щодо огладу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! На Вашу вимогу щодо видалення огляду об’єкта повідомляємо наступне, що під час оголошення спрощеної закупівлі Замовник діє в межах чинного законодавства, а саме до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Однією з вимог даної статті в оголошені Замовник має право зазначати іншу інформацію та вимоги щодо закупівлі, що не обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Отже видалити лист підтвердження про огляд об’єкта не є можливим оскільки дана вимога є обов’язковою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Огляд об'єкту

Номер: ea5dc1dba5a34b42bdedbcf933c25797
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-06-001268-a.c1
Назва: Огляд об'єкту
Вимога:
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням листа огляду з результатами обстеження об'єкту надання послуг, те й ще за підписом Замовника. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа , зокрема листа огляду, до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Прохання ознайомитися з аналогічними рішенням Антимонопольного комітету: UA-2021-06-05-000088-b Вимагаємо прибрати дану вимогу !!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо, що частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги що передбачені законодавством та яку замовник вважає включити за необхідну. А також п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог. Замовником розроблено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в тому числі вимоги до предмета закупівлі (далі - Оголошення) з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями, і ніяким чином не всупереч статті 5 Закону. Документація до спрощеної закупівлі відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, і є такою, що не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації Учасників.
Статус вимоги: Відхилено