-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Експертне обстеження (технічне діагностування) та позачерговий повний технічний огляд вантажопідіймальних кранів та машин
Торги відмінено
611 209.54
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 056.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 056.05 UAH
Період оскарження:
05.10.2022 23:02 - 11.10.2022 09:00
Вимога
Без відповіді
Оскарження результатів закупівлі ПрАТ «ЗЕРЗ»
Номер:
9d513b6be437429f8801e0a18259247d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-05-012830-a.b1
Назва:
Оскарження результатів закупівлі ПрАТ «ЗЕРЗ»
Вимога:
ВИМОГА
18.10.2022 на електронному майданчику PROZORRO здійснився аукціон на закупівлю послуг відповідно коду Код ДК 021:2015: 71319000-7 Експертні послуги (Експертне обстеження (технічне діагностування) та позачерговий повний технічний огляд вантажопідіймальних кранів та машин). Замовник закупівлі – Приватне акціонерне товариство «Запорізький електровозоремонтний завод», ЄДРПОУ 01056273, ідентифікатор закупівлі на PROZORRO UA-2022-10-05-012830-a. Документація щодо проведення закупівлі через електронну систему закупівель за процедурою «спрощена закупівля» затверджена Рішенням тендерного комітету від «__» ____ 2022 року.
Участь в аукціоні взяли три учасники: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «МЕХАНІКА» та ПРАТ «МЕТЦ».
За результатами аукціону найнижчу ціну надав учасник ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» із пропозицією – 199999,00 без ПДВ, але його за результатами оцінки було дискваліфіковано (протокол засідання тендерного комітету ПрАЗ «ЗЕРЗ» від 28.11.2022).
Причиною дискваліфікації у протоколі засідання тендерного комітету ПрАЗ «ЗЕРЗ» від 28.11.2022 зазначено, що «в процесі документальної перевірки, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» виявлені недоліки, а саме: у складі пропозиції не надана сканована копія протоколу загальних зборів (п. 7.1. додатком 1 документації передбачалося надання учасником у складі пропозиції сканованої копії оригіналу документу, який підтверджує право посадової особи Учасника підписувати документи пропозиції та укладати договір про закупівлю)».
За результатами уважного вивчення «Протоколу засідання тендерного комітету ПрАЗ «ЗЕРЗ» від 28.11.2022, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» хоче зазначити наступне:
По-перше, Пунктом 7.1 розділу ІІІ Додатку 1 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТА ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ. ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЙ. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, а також документи, які повинен надати Учасник в сканованому вигляді у форматі pdf або jpg в складі своєї пропозиції для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі у відповідності до Порядку (для підтвердження відсутності підстав відхилення пропозиції) «Документації щодо проведення закупівлі через електронну систему закупівель за процедурою «спрощена закупівля», зазначено, що Учасник повинен надати:
7.1. Скановану копію оригіналу документу, який підтверджує право посадової особи Учасника підписувати документи пропозиції та укладати договір про закупівлю.
Цим пунктом не визначено конкретно «ПРОТОКОЛ ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ», як забажалося тендерному комітету Замовника, а визначено «сканована копія оригіналу документу», тобто документ, який містить повноваження посадової особи на здійснення певних правочинів.
По-друге, Учасник ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» виконав усі умови «Документації щодо проведення закупівлі через електронну систему закупівель за процедурою «спрощена закупівля» та надав разом із Тендерною пропозицією усі необхідні документи для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі.
По-третє, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» відповідно до Статуту є «державним унітарним підприємством, що діє як державне комерційне підприємство, засноване на державній власності та належить до сфери управління Фонду державного майна України (далі - Суб’єкт управління Підприємства)».
Звертаємо увагу членів тендерного комітету, що Господарським Кодексом у пункті 4 статті 63 глави 7 «Підприємство» визначено поняття «Унітарне підприємство»:
«4. Унітарне підприємство створюється одним засновником, який виділяє необхідне для того майно, формує відповідно до закону статутний капітал, не поділений на частки (паї), затверджує статут, розподіляє доходи, безпосередньо або через керівника, який призначається (обирається) засновником (наглядовою радою такого підприємства у разі її утворення), керує підприємством і формує його трудовий колектив на засадах трудового найму, вирішує питання реорганізації та ліквідації підприємства. Унітарними є підприємства державні, комунальні, підприємства, засновані на власності об'єднання громадян, релігійної організації або на приватній власності засновника.»
Пунктами 2 та 3 статті 65 «Управління підприємством» глави 7 «Підприємство» Господарського Кодексу передбачено:
«2. Власник здійснює свої права щодо управління підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів.
3. Для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядова рада такого підприємства (у разі її утворення) призначає (обирає) керівника підприємства, який є підзвітним власнику, його уповноваженому органу чи наглядовій раді.…»
Також, більш детальніше у главі 8 визначено поняття «державне унітарне підприємство», а саме пунктом 1 статті 74 «Державне комерційне підприємство» глави 8 Господарського Кодексу зазначено, що:
1. Державне комерційне підприємство є суб’єктом підприємницької діяльності, діє на основі статуту або модельного статуту і несе відповідальність за наслідки своєї діяльності усім належним йому на праві господарського відання майном згідно з цим Кодексом та іншими законами, прийнятими відповідно до цього Кодексу.
Відповідно до пункту 1.2 Статуту «у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Суб’єкта управління Підприємства, іншими нормативно- правовими актами та цим Статутом».
Розділом 10 «Органи підприємства» Статуту визначено повноваження Суб’єкта управління Підприємства та директора, як «виконавчого органу».
Пунктом 10.7.7 Статуту визначено, що до виключної компетенції Суб’єкта управління Підприємства відповідно до покладених на нього завдань належить «призначення (обрання) та припинення повноважень Директора Підприємства».
Підпунктами 1 та 21 пункту 10.16 Статуту визначено Компетенцію Директора Підприємства, а саме:
«(1) представляти Підприємство без довіреності в його відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, банківськими та фінансовими установами, органами державної влади і управління, державними та громадськими установами та організаціями, вести переговори, самостійно укладати та підписувати від імені Підприємства будь-які угоди, договори, контракти та інші правочини, а для здійснення яких, відповідно до цього Статуту та внутрішніх положень Підприємства, необхідно рішення Суб’єкта управління Підприємства - після отримання відповідного рішення Суб’єкта управління Підприємства;»
«(21) приймати рішення про вчинення господарських зобов’язань (правочинів), підписання (укладання), зміну та розірвання договорів (угод, контрактів), за винятком тих, на вчинення яких відповідно до цього Статуту та/або чинного законодавства України потрібно одержати обов’язкове рішення (дозвіл, згоду) Суб’єкта управління Підприємства на їх вчинення;»
По-четверте, звертаємо увагу тендерного комітету Замовника на те, що управління суб’єктом господарювання (господарські товариства, виробничі кооперативи, асоційовані підприємства, кредитні спілки тощо) через рішення загальних зборів передбачено іншими статтями Господарського Кодексу та нормативними актами чинного законодавства України.
По-п’яте, на жаль, що тендерний комітет Замовника 14.11.2022 або раніше не звернувся до ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» із відповідним запитом щодо роз’яснення статусу державного підприємства, повноважень його керівника на здійснення певних правочинів, тому б не довелося би змарнувати два тижні на прийняття доволі незрозумілого рішення.
З урахуванням наведеної вище інформації та, керуючись практиками оскарження закупівель АМКУ, у Системах DOZORO та PROZORO, дотримуючись принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників відповідно до чинного законодавства, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» вимагає:
1. Скасувати рішення Замовника про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР «МЕХАНІКА» переможцем та ухвалення рішення щодо укладання з ним договору (протокол засідання тендерного комітету ПрАЗ «ЗЕРЗ» від 28.11.2022).
2. Визнати переможцем процедури закупівлі послуг «Спрощена закупівля» коду ДК 021:2015: 71319000-7 Експертні послуги (Експертне обстеження (технічне діагностування) та позачерговий повний технічний огляд вантажопідіймальних кранів та машин), номер процедури закупiвлi в електронній системі закупівель «Спрощена закупівля»: №17867899 учасника торгів ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ», ЄДРПОУ 24908201, оскільки підприємством:
– згідно Критеріїв та методики оцінки пропозицій визначених Документацією, отримана максимальна кількість балів за критеріям «Ціна» – 100 балів;
– надано разом із Тендерною пропозицією усі необхідні документи для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Letter2022 64 оскарження квалфікації ЗЕРЗ 2022.pdf 30.11.2022 12:40
Дата подачі:
30.11.2022 12:40