-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Підіймально-транспортувальне обладнання (Трубоукладачі)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-07-29-003229-bзгідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Торги не відбулися
58 912 015.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 589 120.15 UAH
мін. крок: 1% або 589 120.15 UAH
Період оскарження:
05.10.2022 16:04 - 10.11.2022 00:00
Скарга
Скасована
Стосовно джойстиків
Номер:
97dfe0dfb2184a1381df9f58a22f1b76
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-05-010443-a.a2
Назва:
Стосовно джойстиків
Скарга:
Просимо надати роз'яснення, чи розглядається до придбання машина, в якій на рух будуть встановлені важелі, а на керування обладнання джойстики. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- photo_2022-11-04_11-03-30.jpg 04.11.2022 11:03
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
10.11.2022 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін в Проект договору
Номер:
910b61eec78c4fe8b15e9a7f91c83535
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-05-010443-a.c1
Назва:
Внесення змін в Проект договору
Вимога:
Шановний Замовник, уважно вивчивши всі умови тендерної документації, хочемо вам запропонувати розглянути внесення змін, які б враховували реальну можливість постачання такого специфічного дорогого товару в такому великому об’ємі та сформували б чесні та справедливі ділові відносини між Постачальником і Покупцем. Ці зміни вкрай необхідні для реалізації ваших намірів у закупівлі цього товару. Всі умови вашої тендерної документації у існуючій редакції призводять до величезних та, можна навіть сказати, непід’ємних фінансових витрат та шалених ризиків для учасників, які наважаться прийняти участь при діючому військовому стані у країні. Припускаємо, що при таких умовах поставки товару учасників не буде и аукціон не відбудеться. Просимо вас переглянути та внести зміни у Проект договору (Додаток №4 до ТД) за наступними ключовими умовами:
1) п.3.4 та п.3.5. Проекту договору містить такий термін як «партія товару», який необхідно більш широко застосувати та конкретизувати, що надасть Учасникам можливість поставляти товар, що накуповується саме «партіями» у вигляді доповнення «Додатка 1 (у разі варіанту поставки партіями)». Партія такого товару має вимірюватись в 1 шт. та супроводжуватись всіма необхідними документами, в тому числі бухгалтерськими. Такі доповнення у договірні зобов’язання значно полегшить фінансовий тягар Постачальника, при умові внесення змін, що запропоновані нами у п.2 Вимоги.
2) п.4.1.Проекту договору «Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі в національній валюті шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений у розділі 15 цього Договору, у строк не раніше 20 (двадцяти) та не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару» просимо вас викласти у редакції «Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі в національній валюті шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений у розділі 15 цього Договору, на наступних умовах: попередня оплата у розмірі до 50% вартості ціни Договору, що зазначена у п.3.1. Договору протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Договору та остаточна оплата від 50% вартості поставленої партії Товару у строк не раніше 20 (двадцяти) та не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару.».
Тобто ми пропонуємо розглянути можливість авансового платежу у розмірі до 50% від вартості ціни Договору. Внесення авансового платежу є єдиною фінансовою можливістю виконання умов поставки Товару Покупцем, тому що, в умовах військового стану в Україні, іноземні заводи – виробники працюють з українськими покупцями лише на умові 100% попередньої оплати.
3) п.6.2.1. Договору необхідно викласти у редакції с наступними умовами «При цьому будь-які витрати (збитки), без урахування суми попередньої оплати Постачальнику, не відшкодовуються.»
4) п.6.2.4 Договору поширює дію саме цього Договору на будь які інші Договори з Покупцем, що є неприпустимим, бо Товар, що є предметом іншого договору має свої умови, обов’язки та строки виконання. Тому просимо прибрати цю умову та обом сторонам діяти лише в рамках одного заключного Договору.
5) Просимо переглянути умови п.8.1., тому що вони містять умови при яких не можливе укладання угоди, тобто при вже діючій обставині непереборної сили. Редакція п.8.1. актуальна при умовах мирного часу та, на нашу думку, має бути вами переглянута та містить редакцію із зазначеним механізмом дії обох Сторін з урахуванням існуючою обставини непереборної сили.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.10.2022 08:52
Вирішення:
1) п.п.3.4-3.5 Вимоги щодо предмета закупівлі визначає замовник у тендерній документації залежно від власних виробничих потреб.
Проектом Договору передбачено поставку Товару окремими партіями в будь-який момент у межах визначеного Договором строку поставки (280 календарних днів з дати укладення Договору). Пунктом 5.2 Договору та Додатком 1 до Договору визначено, що кількість Товару до моменту поставки уточнюється Покупцем та погоджується Постачальником. Згідно з умовами пункту 5.11 проекту Договору одночасно із здійсненням кожної поставки Товарів Постачальник надає визначені цим пунктом необхідні документи.
Враховуючи викладене, відсутня необхідність у конкретизації відповідних умов Договору.
2) п.4.1
Умова договору щодо післяоплати за поставлений товар з відстроченням платежу на 20-30 календарних днів з дати поставки Товару визначена з дотриманням чинного законодавства та вказана ініціатором закупівлі у відповідній заявці на закупівлю.
Вирішення питання щодо зміни умов оплати з післяплати на часткову передоплату належить до компетенції фінансової служби. Згідно з резолюцією директора фінансового до службової записки Управління транспортування газу від 29.09.2022 № ТОВСЛ-22-27459 передплата неможлива.
3) п.6.2.1
Пунктом 6.2.1 Договору передбачено право Покупця на односторонню відмову від Договору у разі, якщо Постачальник не виконує або виконує неналежним чином умови Договору, зокрема передає неякісні Товари, надає неякісні Послуги. Згідно з умовами цього пункту Покупець оплачує Постачальнику фактично прийняті Товари та/або надані Послуги за умови відсутності зауважень щодо їх відповідності умовам Договору. Тобто у випадку відмови Покупця від Договору згідно з пунктом 6.2.1 Договору умовами сплати грошових коштів за Товари та/або Послуги є їх передача Постачальником у встановлений строк та фактичне прийняття Покупцем, а також відсутність у Покупця зауважень щодо відповідності таких Товарів та/або Послуг умовам Договору.
Таким чином, умова пункту 6.2.1 Договору визначена з дотриманням чинного законодавства та не потребує внесення змін.
4) п.6.2.4
Пунктом 6.2.4 Договору визначено, що Покупець має право на забезпечення виконання Постачальником зобов’язань за цим та іншими договорами, укладеними Постачальником і Покупцем, у формі притримання Покупцем всіх платежів на користь Постачальника за цим Договором у випадку неналежного виконання Постачальником зобов’язань за цим та іншими договорами, укладеними Постачальником і Покупцем, на час прострочення Постачальника.
Частиною першою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Зокрема, частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в зазначених обставинах може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Згідно з частиною четвертою статті 179 Господарського кодексу України при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі, зокрема, вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству.
З огляду на зазначене умова пункту 6.2.4 Договору визначена з дотриманням чинного законодавства та не потребує внесення змін.
5) п.8.1
Пропонуємо внести зміну до пункту 8.1 проекту Договору, доповнивши його після слів «у разі настання надзвичайних та невідворотних обставин, що» словами «не існували на момент укладення Договору та».
У разі прийняття замовником рішення про внесення змін до пункту 8.1 проекту Договору, відповідні зміни до умов тендерної документації будуть оприлюднені відповідно до вимог чинного законодавства з питань закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.11.2022 17:33