• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розсіл бішофіту для утримання доріг в зимовий період

Торги не відбулися

1 765 732.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 830.66 UAH
Період оскарження: 05.10.2022 11:18 - 12.10.2022 15:00
Вимога
Відхилено

Наявність дискримінаційних положень у ТД

Номер: b1c8b9aecbc9404ebce93ca1beb43e67
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-05-003486-a.c3
Назва: Наявність дискримінаційних положень у ТД
Вимога:
Вимога на усунення грубих порушень щодо вимог до предмету закупівель, які не було виправлено на вимогу заявника, що свідчить про наявність ознак корупційної складової у воєнний час.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) (п. 22 частини першої ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон)). Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Мінекономіки України від 15.04.2020 р. № 708 (далі — Порядок № 708). Він передбачає, що предмет закупівлі визначається спочатку за категорією – товари, роботи чи послуги, а потім відповідно до додаткових умов класифікації предмета, що передбачені цим порядком. Предмет закупівлі товарів визначається Замовником згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Крім того, Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки України від 11.06.2020 р. № 1082 (Порядок № 1082), встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом № 922, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається додатково інформація щодо: - назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; - коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. На підставі вищенаведеного, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі за показником четвертої цифри ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника та коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Надання роз'яснень та усунення недоліків (порушень) ТД

Номер: 3425b4761e6b40f0b3b5e9848b7e4f41
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-05-003486-a.a2
Назва: Надання роз'яснень та усунення недоліків (порушень) ТД
Вимога:
Уточнення щодо певних вимог до учасника, усунення виявлених порушень невідповідностей законодаства та дискримінаційних умов.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) (п. 22 частини першої ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон)). Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Мінекономіки України від 15.04.2020 р. № 708 (далі — Порядок № 708). Він передбачає, що предмет закупівлі визначається спочатку за категорією – товари, роботи чи послуги, а потім відповідно до додаткових умов класифікації предмета, що передбачені цим порядком. Предмет закупівлі товарів визначається Замовником згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Крім того, Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Мінекономіки України від 11.06.2020 р. № 1082 (Порядок № 1082), встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом № 922, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається додатково інформація щодо: - назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; - коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. На підставі вищенаведеного, Замовник самостійно визначає предмет закупівлі за показником четвертої цифри ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника та коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. 2. Вимога, яка встановлена в пункті 4 Розділу 3 Додатку 2 до Оголошення про спрощену закупівлю, а саме: «Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованим рішенням Ради національної безпеки і оборони України, яке вводиться в дію указом Президента України» має надаватися за підписом учасника спрощеної закупівлі без додаткового узгодження відповідним державним органом чи органом місцевого самоврядування.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.10.2022 14:51
Вимога
Відкликано скаржником

наявність дистримінаційних положень в ТД

Номер: ff0ab2771f9145ccb2db2b105f3d933d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-05-003486-a.a1
Назва: наявність дистримінаційних положень в ТД
Вимога:
наявність дистримінаційних положень в ТД
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не коректний файл з текстом вимоги
Дата скасування: 10.10.2022 23:06