• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заправка та відновлення картриджів лля принторів та ксероксів

Торги не відбулися

25 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 500.00 UAH
Період оскарження: 04.10.2022 17:35 - 10.10.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117 від 26.10.2022 року)

Номер: 06ddfa9357eb4e678d9fb8d74e8e7815
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-04-010988-a.a2
Назва: Вимога про скасування рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117 від 26.10.2022 року)
Вимога:
Шановний Замовнику, враховуючи прийняте Вами рішення, що викладене у вигляді Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №107 від 20.10.2022 року, а також керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 року (зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 року, Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 року, Наказом ДП "Прозорро" № 13 від 10.05.2022 року), вимушені звернутися до Вас з вимогою. У Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117 від 26.10.2022 року вказано: «2.2.4. Перед заключенням договору Виконавець надає для тестування якості по три картриджі на кожну модель оргтехніки Замовника в термін один рабочий день з моменти оприлюднення Переможця. Станом на 26 жовтня 2022 року Учасник не надав документи відповідно п. 2.2.4. до Документації.» Згідно п. 2.2.5. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель: «Договір має бути підписаний протягом трьох робочих днів з моменту оприлюднення інформації про переможця.» Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» надало всі необхідні документи Замовнику, зокрема направило кур’єром підписаний договір, тобто виконало всі вимоги Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. При цьому Замовник пояснив, що для виконання п. 2.2.4. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель представник Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» має прибути за адресою - м. Київ, вул Богдана Хмельницького 7 (1 поверх), аби забрати картриджі для тестової заправки. Представник Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» прибув за вказаною адресою, проте Замовник з незрозумілих для нас підстав, не надав картриджі для тестової заправки. Тобто, вимога п. 2.2.4 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не могла бути виконана Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.», у зв’язку з недобросовісними діями Замовника. Дії Замовника вказують лише на те, що така ситуація була створена навмисно, аби відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» та скасувати спрощені торги. Враховуючи викладене, а також той факт, що Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.» було реалізовано всі доступні для виконання вимоги Замовника, вимагаємо скасувати рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №117 від 26.10.2022 року) та повторно розглянути нашу пропозицію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! В Документації п.2.2.4. вказано 2.2.4. Перед заключенням договору Виконавець надає для тестування якості по три картриджі на кожну модель оргтехніки Замовника в термін один рабочий день з моменти оприлюднення Переможця. Учасник був визначений переможцем Протоколом №111 від 21.10.2022 року. Оприлюднений протокол був 21.10.2022 року в 09:36:50. Кур'єр приніс договір за вказаною Замовником адресою 26.10.2022 року. (4 робочий день після визначення переможця). При цьому картриджів при ньому не було, він віддав Договір 2 екземпляри і пішов. Вимога Замовника зазначена в Документації 2.2.4 Зовсім не була виконана. 2.2.5 Була виконана з порушенням термінів
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Переможцем не дотримано всіх вимог Замовника, що викладені у Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, у спрощеній закупівлі

Номер: 7bdadab1664c4242b074e8c5c9fbef40
Ідентифікатор запиту: UA-2022-10-04-010988-a.c1
Назва: Переможцем не дотримано всіх вимог Замовника, що викладені у Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, у спрощеній закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, враховуючи прийняте Вами рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т», а також положення Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 року (зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 року, Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 року, Наказом ДП "Прозорро" № 13 від 10.05.2022 року), вимушені звернутися до Вас з вимогою. Така необхідність обумовлена тим, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т» неправомірно визнане переможцем, адже учасником не дотримано всіх вимог Замовника, що викладені у Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, у спрощеній закупівлі UA-2022-10-04-010988-a, зокрема: 1.У Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено: «Заправка та відновлення картриджів проводиться сертифікованими витратними матеріалами (фірми Static Control).» При цьому Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т» не подало у складі пропозиції жодного підтвердження, що заправка та відновлення картриджів дійсно буде проводитися з використанням сертифікованих витратних матеріалів (фірми Static Control). Подані у складі пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/6233 від 20.02.2018 року та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/9513 від 26.04.2019 року не можуть слугувати підтвердженням використання Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т» витратних матеріалів (фірми Static Control) під час надання послуг, адже документи видані на ім’я іншого підприємства, а саме Товариства з обмеженою відповідальністю «МАККОН». Тобто вимога Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не виконана, що є підставою для відхилення учасника. 2.У п. 3.2. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлено вимогу до учасників надати: «…довідку в довільній формі про виконання аналогічних договорів ЗА ОСТАННІ ТРИ РОКИ з копією підтверджуючого документу (договір, лист-відгук тощо).» Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т» надало у складі пропозиції «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за останні три роки №7 від 12.10.2022 року», копію Договору про надання послуг №226/17 від 02.11.2017 року, копію Додаткового договору №1 від 27.07.2018 року, копію Листа-відгуку №117.23-19/25/20905/2020-191 ВИХ від 19.03.2020 року, копію Договору №112 на заправку та регенерацію картриджів від 14.02.2018 року, копію Додаткової угоди №1 від 01.08.2018 року, копію Додаткової угоди №2 від 07.02.2019 року, копію Додаткової угоди №3 від 11.03.2019 року, копію Листа-відгуку Акціонерного товариства «Державний ощадний банк України». Просимо звернути Вашу увагу, що відповідно до п. 3.2. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, до учасників було встановлено вимогу надати договори ЗА ОСТАННІ ТРИ РОКИ, тобто за 2019 рік, 2020 рік та 2021 рік. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т» не виконало вимогу п. 3.2. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, адже надало інформацію про договори у «Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за останні три роки №7 від 12.10.2022 року» та копії договорів, що датовані 2017 та 2018 роками. Тобто вимога п. 3.2. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не виконана, що є підставою для відхилення учасника. Враховуючи вище викладене вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т», та відхилити пропозицію цього учасника .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 20.10.2022 13:45