-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 79710000-4 Послуги з охорони об’єктів НМУ ім. О.О. Богомольця
Торги відмінено
2 175 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 875.00 UAH
Період оскарження:
03.10.2022 17:12 - 13.11.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні умови
Номер:
3d531229dd4a440d91042eccdd59c33b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-03-009849-a.b6
Назва:
Дискримінаційні умови
Скарга:
Дискримінаційні умови
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про працівників.pdf 14.10.2022 15:25
- Скарга.pdf 14.10.2022 15:25
- Рішення від 18.10.2022 № 6309.pdf 18.10.2022 15:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.10.2022 № 6449.pdf 26.10.2022 13:31
- Рішення від 25.10.2022 № 6449.pdf 27.10.2022 17:02
- Заперечення до скарги UA-2022-10-03-009849-a.pdf 24.10.2022 14:34
- Пояснення АМКУ UA-2022-10-03-009849-a b6.docx 24.10.2022 14:34
- Повідомлення про виконання рішення.pdf 09.11.2022 18:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.10.2022 15:54
Дата розгляду скарги:
25.10.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.10.2022 15:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.10.2022 17:03
Дата виконання рішення Замовником:
09.11.2022 18:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано. Внесені зміни, що відповідають мотивувальній частині. Кількість необхідних працівників з кваліфікаційних вимог вилучена.
Вимога
Є відповідь
Неправомірне оголошення нової закупівлі
Номер:
a1c696f5991d414782526d965316d609
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-03-009849-a.a5
Назва:
Неправомірне оголошення нової закупівлі
Вимога:
Враховуйте той факт, що Вами як замовником зазначена причина про невчасну відповідь на вимогу. Вами не доведена доцільність відміни торгів і АМКУ по минулій закупівлі задовольнить нашу скаргу, а ДАСУ залюбки зверне увагу на ваші порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" в ч. 1 ст.32 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.10.2022 11:44
Вирішення:
Шановний ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" дякую за увагу до нашої закупівлі. Підстави для скасування закупівлі UA-2022-10-03-009849-a, на мою думку, відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо закупівлі
Номер:
8a08a8e8ec3b408ea4de11bfcbeee839
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-03-009849-a.c4
Назва:
Щодо закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику!
1) Відповідно до вимог тендерної документації учасниками надається довідка у довільній формі про наявність працівників, їх кількість, знання, досвід, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою, яка має підтвердити спроможність Учасника виконати послугу шляхом наявності у учасника відповідних працівників. У розумінні тендерної документації, достатньою кількістю працівників відповідної кваліфікації буде вважатися 216 (двісті шістнадцять) осіб або більше, що виходить із розрахунку: 730 (середня кількість годин в місяць у 2022 року) / 165,58 (середньомісячна норма робочого часу) = 4,41 (кількість осіб, необхідних для забезпечення охорони на одиницю посади на місяць) * 49 (кількість охоронців з режимом роботи «цілодобово/щодня». По-перше, як Ви могли вирахувати необхідну кількість працівників із кількості охоронників, коли необхідну кількість працівників вираховується з кількості постів, тобто 4,41 (кількість осіб, необхідних для забезпечення охорони на одиницю посади на місяць) потрібно помножити на 25 постів, що складає 110 охоронників.
По-друге, в електронній системі Вами була оголошена аналогічна закупівля за номером UA-2022-08-05-008472-a, в якій, на таку саму кількість постів, Ви вимагали 49 охоронців. Поясніть, будь-ласка, чим визвані такі радикальні зміни? Чому кількість охоронців різко зросла? Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність та прибрати абсурдні вимоги.
2) Шановний замовнику, як зазначалося вище, Вами було оприлюднено аналогічну закупівлю UA-2022-08-05-008472-a, яка знаходиться на етапі кваліфікації та не була завершена. То поясніть, будь-ласка, яким чинов Ви оголошуєте аналогічну закупівлю UA-2022-10-03-009849-a, коли не завершили попередню, тим самим порушуючи чинне законодавство України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2022 15:55
Вирішення:
Шановний учасник. Відповідно до вимог тендерної документації кількість працівників охорони, що мають постійно перебувати на постах 49. Якщо 49 помножити 4.41, то отримаєте 216 працівників охорони. Саме таку мінімальну кількість працівників охорони повинен мати Учасник для виконання предмету закупівлі. Ваша вимога відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Дублікат закупівлі без завершення/скасування попередньої
Номер:
60b6358efd2b47cabebba25bb2f7961d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-03-009849-a.a3
Назва:
Дублікат закупівлі без завершення/скасування попередньої
Вимога:
Замовник, Вами оприлюднено закупівлю UA-2022-10-03-009849-a за предметом ДК 021:2015 79710000-4 Послуги з охорони об’єктів НМУ ім. О.О. Богомольця. Однак, Ви до цього проводили закупівлю UA-2022-08-05-008472-a, яка ще знаходиться на етапі кваліфікація (ТОВ "А1 ОХОРОНА"). Таким чином, було порушення щодо публікації повторноого оголошення без нагальної на те потреби і поза річним планом, а це тягне на адміністративу відповідальність згідно чинного законодавства. Підстави для повторного оголошення. закупівлі - відсутні. Вимагаємо скасувати дану закупівлю та завершити вже діючу (UA-2022-08-05-008472-a) у відповіності до законодавста у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2022 16:57
Вирішення:
Шановний учасник! Закупівля ДК 021:2015 79710000-4 Послуги з охорони об’єктів НМУ ім. О.О. Богомольця UA-2022-08-05-008472-a скасовується. Протокол ухвалений і опублікований. Підстави для її скасування існували станом на 28.09.2022 але відповідний протокол неможливо було опублікувати через особливості роботи системи публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вартість закупівлі
Номер:
7c6db0b0ae0c4582b498fd79465682be
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-03-009849-a.b2
Назва:
Вартість закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до ст. 8 ЗУ "Про державний бюджет України на 2022 рік" вартість мінімальної оплат праці у погодинному розмірі: з 1 січня - 39,26 гривні, з 1 жовтня - 40,46 гривні та у місячному розмірі: з 1 січня - 6500 гривень, з 1 жовтня - 6700 гривень. Виходячи з вимог зазначених у технічному завданні, а саме кількість постів та годин охорони, виходить вартість роботи 1 охороннка 20,10 гривень у погодинному розміру. Тобто, вартість закупівлі в 2 рази менше ніж встановлена законодовством заробітня плата, окрім того, підприємство має здійснити оплату податку, який становить 5%. Враховуючи данний факт, прийняти учать може компанія, яка здійснює свою діяльність та порушує податкове та трудове законодавство. Вважаємо, що був проведений не коректний аналіз цінових показників на ринку охоронних послуг та/або направлення Вам комерційних пропозицій за ціною, що є значно нижче тіїє, що має бути. Вимагаємо перевірити доцільність проведення закупівлі за такою ціною!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2022 16:43
Вирішення:
Шановний учасник! Ваша вимога відхиляється. Наша мета отримати послуги не гіршої якості за мінімально можливу ціну. Якщо ви запропонуєте як отримати більше послуг не гіршої якості за меншу вартість, то це буде прийнято до уваги. Пропозиції щодо збільшення вартості послуг у закупівлі не входять в плани НМУ ім. О.О. Богомольця та не узгоджуються з вимогами законодавства про публічні закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Строк надання послуг
Номер:
cd70db9113fa40e885f487538c095212
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-03-009849-a.a1
Назва:
Строк надання послуг
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо пояснити Ваш розрахунок, зазначений у Технічній специфікації (Додаток №2), а саме:
"Загальна кількість діб – 92, з них:
робочих діб - 63;
неробочих (в тому числі святкових) – 29.
Кількість годин охорони, що приходиться на період дії договору:
108 192 (Сто вісім тисяч сто дев’яносто дві) години."
Питання в тому, що кінцевим строком подання комерційних пропозицій є 19.10.2022, плюс додаємо дні на проведення аукціону та кваліфікацію, то ніяк не виходить 92 доби і 108192 години до кінцевого строку надання послуг (31.12.2022).
Для коректного розрахунку вартості надання послуг та у зв'язку з тим, що однією з вимог ТД є розмістити "інформацію про відповідність пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток № 2 до ТД)", а отже фактично надати згоду з Технічною специфікацією, просимо Вас надати роз'яснення та/або внести зміни в інформацію щодо терміну надання послуг: 92 доби чи до 31.12.2022.
З повагою
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2022 14:03
Вирішення:
Шановний учасник. Ваша вимога задовольняється. До тендерної документації вносяться зміни.
Буде:
Загальна кількість діб – 61, з них:
робочих діб - 43;
неробочих (в тому числі святкових) – 18.
Кількість годин, що приходиться на одиницю посади за період дії договору:
старший зміни охорони (цілодобово/щодня) - 1464 год.
охоронець (цілодобово/щодня) – 1464 год.
Кількість годин охорони, що приходиться на період дії договору:
71 736 (Сімдесят одна тисяча сімсот тридцять шість) годин
Статус вимоги:
Задоволено