• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 03140000-4 "Продукція тваринництва та супутня продукція" (Яйця курячі)

ДК 021:2015 код 03140000-4 "Продукція тваринництва та супутня продукція" (Яйця курячі)

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 30.11.2017 12:52 - 14.12.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога Замовнику

Номер: 3e9f4de1f2154382aa0187262a09b37b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-30-001451-c.c1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте Замовником порушуються вищевказані вимоги Закону.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ) Виконавчий комітет Мереф`янської міської ради Харківського району Харківської області (далі – Замовник) вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У Тендерній документації (далі – ТД), відповідно ч.2 ст.16 ЗУ, встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до Додатку №1 ТД «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 «Про публічні закупівлі»» Замовником встановлено підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту (рефрижераторів не менше 3 одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі. Замовник не зобов’язує постачати харчові продукти одночасно трьома спеціалізованими транспортними засобами, однак, така вимога обумовлюється необхідністю впевнитись, що учасник має достатню матеріально-технічну базу задля систематичного, безперебійного та якісного постачання харчових продуктів до 13 навчальних закладів, що знаходяться як в межах м. Мерефа так і у селах Селекційне та Утківка. Враховуючи специфіку закладів та комплексне харчування по меню закладу протягом січня-грудня 2018 року, час завозу товару з 07.30 год. до 12.00 год., наявність розгалуженості закладів, відсутність можливості зберігання будь-яких запасів товару (особливо, швидкопсувних та тих, що потребують особливих умов зберігання), додатково витрачений час на вигризку товару та занесення до комор їдалень кожного з закладів (у закладах відсутні працівники, на яких покладено такі обов’язки), Замовник повинен впевнитись, що кількість транспортних засобів в рейс буде достатньою для потреб здійснення якісного постачання, а у випадку форс-мажорних обставин, технічної несправності транспортного засобу, учасник забезпечить швидку заміну транспортного засобу, що направлено за маршрутом постачання харчових продуктів до закладів замовника та унеможливить зміну якості чи придатності товару (особливо, на початку літнього часу, та узимку), унеможливить зрив процесу харчування у навчальних закладах. Відповідно до Додатку №1 ТД «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 «Про публічні закупівлі»» Замовником встановлено підтвердження наявності працівників (водіїв, експедиторів транспортних та вантажників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі. Враховуючи специфіку закладів на виконання вимог Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом, водієм цього транспорту, також особами, що супроводжують продукти у дорозі також особами, що виконують вантажно-розвантажувальні роботи. Відповідно до класифікатору професій, особи, що компетентні супроводжувати харчові продукти – експедитори транспортні. До обов’язків експедиторів транспортних відносяться: супроводження товарів (вантажів) під час перевезень, забезпечення їх збереження, видачу у встановленому порядку, забезпечення нагляду за ходом виконання навантажувально-розвантажувальних, перевантажувальних, перевалочних, пакувальних робіт, контроль експедиторського (відправницького) маркування вантажів і пломбування засобів перевезення, контейнерів, холодокамер, контролює наявність пристосувань для перевезення вантажів і санітарний стан відповідного виду автомобільного транспортного засобу, призначеного для перевезення, супроводжує вантажі до місця призначення, забезпечує необхідний режим зберігання вантажів під час їх перевезення, забезпечує здавання вантажу після перевезення, оформлює претензійні акти згідно із встановленими формами у випадку надходження вантажів (порча та (або) нестача вантажів) тощо. До обов’язків вантажника відноситься - навантажувати, перевозити, переносити і розвантажувати вантаж (харчові продукти). Водій, відповідно, знає схему маршруту, що обслуговується, пункти зупинок і призначення, правила дорожнього руху і технічної експлуатації автомобілів. Враховуючи вищезазначені аргументи, Замовник вважає безпідставною вимогу Замовнику. Замовник проводить закупівлю в порядку та на умовах передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» з суворим додержанням принципів здійснення закупівель та з виконанням профільних нормативно-правових актів, задля належної організації харчування дітей у навчальних закладах.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 05.12.2017 11:19
Підтвердження вирішення: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ) Виконавчий комітет Мереф`янської міської ради Харківського району Харківської області (далі – Замовник) вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У Тендерній документації (далі – ТД), відповідно ч.2 ст.16 ЗУ, встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до Додатку №1 ТД «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 «Про публічні закупівлі»» Замовником встановлено підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту (рефрижераторів не менше 3 одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі. Замовник не зобов’язує постачати харчові продукти одночасно трьома спеціалізованими транспортними засобами, однак, така вимога обумовлюється необхідністю впевнитись, що учасник має достатню матеріально-технічну базу задля систематичного, безперебійного та якісного постачання харчових продуктів до 13 навчальних закладів, що знаходяться як в межах м. Мерефа так і у селах Селекційне та Утківка. Враховуючи специфіку закладів та комплексне харчування по меню закладу протягом січня-грудня 2018 року, час завозу товару з 07.30 год. до 12.00 год., наявність розгалуженості закладів, відсутність можливості зберігання будь-яких запасів товару (особливо, швидкопсувних та тих, що потребують особливих умов зберігання), додатково витрачений час на вигризку товару та занесення до комор їдалень кожного з закладів (у закладах відсутні працівники, на яких покладено такі обов’язки), Замовник повинен впевнитись, що кількість транспортних засобів в рейс буде достатньою для потреб здійснення якісного постачання, а у випадку форс-мажорних обставин, технічної несправності транспортного засобу, учасник забезпечить швидку заміну транспортного засобу, що направлено за маршрутом постачання харчових продуктів до закладів замовника та унеможливить зміну якості чи придатності товару (особливо, на початку літнього часу, та узимку), унеможливить зрив процесу харчування у навчальних закладах. Відповідно до Додатку №1 ТД «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 «Про публічні закупівлі»» Замовником встановлено підтвердження наявності працівників (водіїв, експедиторів транспортних та вантажників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі. Враховуючи специфіку закладів на виконання вимог Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом, водієм цього транспорту, також особами, що супроводжують продукти у дорозі також особами, що виконують вантажно-розвантажувальні роботи. Відповідно до класифікатору професій, особи, що компетентні супроводжувати харчові продукти – експедитори транспортні. До обов’язків експедиторів транспортних відносяться: супроводження товарів (вантажів) під час перевезень, забезпечення їх збереження, видачу у встановленому порядку, забезпечення нагляду за ходом виконання навантажувально-розвантажувальних, перевантажувальних, перевалочних, пакувальних робіт, контроль експедиторського (відправницького) маркування вантажів і пломбування засобів перевезення, контейнерів, холодокамер, контролює наявність пристосувань для перевезення вантажів і санітарний стан відповідного виду автомобільного транспортного засобу, призначеного для перевезення, супроводжує вантажі до місця призначення, забезпечує необхідний режим зберігання вантажів під час їх перевезення, забезпечує здавання вантажу після перевезення, оформлює претензійні акти згідно із встановленими формами у випадку надходження вантажів (порча та (або) нестача вантажів) тощо. До обов’язків вантажника відноситься - навантажувати, перевозити, переносити і розвантажувати вантаж (харчові продукти). Водій, відповідно, знає схему маршруту, що обслуговується, пункти зупинок і призначення, правила дорожнього руху і технічної експлуатації автомобілів. Враховуючи вищезазначені аргументи, Замовник вважає безпідставною вимогу Замовнику. Замовник проводить закупівлю в порядку та на умовах передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» з суворим додержанням принципів здійснення закупівель та з виконанням профільних нормативно-правових актів, задля належної організації харчування дітей у навчальних закладах.