• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 15530000-2 "Вершкове масло" (Масло солодковершкове фасоване жирністю не менше 72,5%)

ДК 021:2015 код 15530000-2 "Вершкове масло" (Масло солодковершкове фасоване жирністю не менше 72,5%)

Завершена

660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 600.00 UAH
Період оскарження: 30.11.2017 12:42 - 14.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: bcf2ffcc9c5446458e6d7305aed6a11b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-30-001405-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до Вашої вимоги від 27 грудня 2017 року, тендерний комітет виконавчого комітету Мереф’янської міської ради повідомляє наступне: - Після детального розгляду Вашої тендерної пропозиції, тендерний комітет дійшов висновку, що тендерна пропозиція, подана Вами, не відповідає умовам тендерної документації відповідно до ч.1 п.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а саме: - у складі тендерної пропозиції було надано довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту, де було зазначено, що учасник залучає необхідний спеціалізований автотранспорт, а саме MERCEDES-BENZ 315 CDI спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-В, реєстраційний номер АХ 7436 СР та документи, що підтверджують зазначену інформацію (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу № СХМ 857495 та нотаріально посвідчений договір оренди транспортного засобу від 25.11.2014 р). Відповідно до предмету договору оренди транспортного засобу від 25.11.2014 р. Орендодавець (Лемента В.І.) передав, а Орендар (ТОВ «СПЕЦЮРЗАХИСТ») прийняв автомобіль марки MERCEDES-BENZ, модель 315 CDI, тип ТЗ - фургон малотоннажний - В, реєстраційний номер АХ 7436 СР, номер свідоцтва про реєстрацію ТЗ САК № 891710. Отже договір оренди транспортного засобу від 25.11.2014 р. не підтверджує право користування спеціалізованим транспортом зазначеного у довідці про наявність спеціалізованого автотранспорту та не співпадає зі свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу, оскільки відмінний тип кузову та № свідоцтв транспортного засобу. - у складі тендерної пропозиції на підтвердження проведення дезінсекції та дератизації складських приміщень вказаних у довідці про потужності (об’єкти) було надано один акт від 20.10.2017 р. Відповідно до умов тендерної документації необхідно було надати акти за останні 2 місяці, тобто за жовтень та листопад з періодичністю визначеною Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991р. № 5781-91. Отже учасник не виконав вимогу тендерної документації, в частині підтвердження періодичності дезінфекції та дератизації складських приміщень. - у складі тендерної пропозиції було надано Довідку з ЄДРПОУ ПП «ВОАЛ» (дезінфектора). Відповідно до п. 1.4. ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації, у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання учасник повинен був надати Відомості з ЄДРПОУ Дезінфектора. Отже, вимогу замовника щодо надання відомостей з ЄДРПОУ не було виконано. - У складі тендерної пропозиції було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де було зазначено, що Фастовець О.В. працює у учасника на посаді транспортного експедитора. Відповідно до п.2.1 ч. 2 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження трудових відносин між учасником та його працівниками у складі тендерної пропозиції повинні бути надані трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи визначений у підпункті 2.1. частини 2 вищезазначеного додатку). Учасник надав наказ про прийняття на роботу та не надав трудову книжку Фастовця О.В., а отже не підтвердив трудові відносини з зазначеним працівником та не виконав вимогу тендерної документації . Враховуючи вищезазначені аргументи, Замовником на підставі ч.1 п.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), вашу тендерну пропозицію було відхилено. Голова тендерного комітету підписано Л.О. Под’ячева Секретар тендерного комітету підписано А.М. Свистун
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 27.12.2017 15:18
Підтвердження вирішення: Відповідно до Вашої вимоги від 27 грудня 2017 року, тендерний комітет виконавчого комітету Мереф’янської міської ради повідомляє наступне: - Після детального розгляду Вашої тендерної пропозиції, тендерний комітет дійшов висновку, що тендерна пропозиція, подана Вами, не відповідає умовам тендерної документації відповідно до ч.1 п.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а саме: - у складі тендерної пропозиції було надано довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту, де було зазначено, що учасник залучає необхідний спеціалізований автотранспорт, а саме MERCEDES-BENZ 315 CDI спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-В, реєстраційний номер АХ 7436 СР та документи, що підтверджують зазначену інформацію (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу № СХМ 857495 та нотаріально посвідчений договір оренди транспортного засобу від 25.11.2014 р). Відповідно до предмету договору оренди транспортного засобу від 25.11.2014 р. Орендодавець (Лемента В.І.) передав, а Орендар (ТОВ «СПЕЦЮРЗАХИСТ») прийняв автомобіль марки MERCEDES-BENZ, модель 315 CDI, тип ТЗ - фургон малотоннажний - В, реєстраційний номер АХ 7436 СР, номер свідоцтва про реєстрацію ТЗ САК № 891710. Отже договір оренди транспортного засобу від 25.11.2014 р. не підтверджує право користування спеціалізованим транспортом зазначеного у довідці про наявність спеціалізованого автотранспорту та не співпадає зі свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу, оскільки відмінний тип кузову та № свідоцтв транспортного засобу. - у складі тендерної пропозиції на підтвердження проведення дезінсекції та дератизації складських приміщень вказаних у довідці про потужності (об’єкти) було надано один акт від 20.10.2017 р. Відповідно до умов тендерної документації необхідно було надати акти за останні 2 місяці, тобто за жовтень та листопад з періодичністю визначеною Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991р. № 5781-91. Отже учасник не виконав вимогу тендерної документації, в частині підтвердження періодичності дезінфекції та дератизації складських приміщень. - у складі тендерної пропозиції було надано Довідку з ЄДРПОУ ПП «ВОАЛ» (дезінфектора). Відповідно до п. 1.4. ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації, у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання учасник повинен був надати Відомості з ЄДРПОУ Дезінфектора. Отже, вимогу замовника щодо надання відомостей з ЄДРПОУ не було виконано. - У складі тендерної пропозиції було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де було зазначено, що Фастовець О.В. працює у учасника на посаді транспортного експедитора. Відповідно до п.2.1 ч. 2 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження трудових відносин між учасником та його працівниками у складі тендерної пропозиції повинні бути надані трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи визначений у підпункті 2.1. частини 2 вищезазначеного додатку). Учасник надав наказ про прийняття на роботу та не надав трудову книжку Фастовця О.В., а отже не підтвердив трудові відносини з зазначеним працівником та не виконав вимогу тендерної документації . Враховуючи вищезазначені аргументи, Замовником на підставі ч.1 п.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), вашу тендерну пропозицію було відхилено. Голова тендерного комітету підписано Л.О. Под’ячева Секретар тендерного комітету підписано А.М. Свистун
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога Замовнику

Номер: b7197fe6ec8d4ca7a8ff2955900bf9fd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-30-001405-c.c1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте Замовником порушуються вищевказані вимоги Закону.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ) Виконавчий комітет Мереф`янської міської ради Харківського району Харківської області (далі – Замовник) вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У Тендерній документації (далі – ТД), відповідно ч.2 ст.16 ЗУ, встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до Додатку №1 ТД «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 «Про публічні закупівлі»» Замовником встановлено підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту (рефрижераторів не менше 3 одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі. Замовник не зобов’язує постачати харчові продукти одночасно трьома спеціалізованими транспортними засобами, однак, така вимога обумовлюється необхідністю впевнитись, що учасник має достатню матеріально-технічну базу задля систематичного, безперебійного та якісного постачання харчових продуктів до 13 навчальних закладів, що знаходяться як в межах м. Мерефа так і у селах Селекційне та Утківка. Враховуючи специфіку закладів та комплексне харчування по меню закладу протягом січня-грудня 2018 року, час завозу товару з 07.30 год. до 12.00 год., наявність розгалуженості закладів, відсутність можливості зберігання будь-яких запасів товару (особливо, швидкопсувних та тих, що потребують особливих умов зберігання), додатково витрачений час на вигризку товару та занесення до комор їдалень кожного з закладів (у закладах відсутні працівники, на яких покладено такі обов’язки), Замовник повинен впевнитись, що кількість транспортних засобів в рейс буде достатньою для потреб здійснення якісного постачання, а у випадку форс-мажорних обставин, технічної несправності транспортного засобу, учасник забезпечить швидку заміну транспортного засобу, що направлено за маршрутом постачання харчових продуктів до закладів замовника та унеможливить зміну якості чи придатності товару (особливо, на початку літнього часу, та узимку), унеможливить зрив процесу харчування у навчальних закладах. Відповідно до Додатку №1 ТД «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 «Про публічні закупівлі»» Замовником встановлено підтвердження наявності працівників (водіїв, експедиторів транспортних та вантажників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі. Враховуючи специфіку закладів на виконання вимог Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом, водієм цього транспорту, також особами, що супроводжують продукти у дорозі також особами, що виконують вантажно-розвантажувальні роботи. Відповідно до класифікатору професій, особи, що компетентні супроводжувати харчові продукти – експедитори транспортні. До обов’язків експедиторів транспортних відносяться: супроводження товарів (вантажів) під час перевезень, забезпечення їх збереження, видачу у встановленому порядку, забезпечення нагляду за ходом виконання навантажувально-розвантажувальних, перевантажувальних, перевалочних, пакувальних робіт, контроль експедиторського (відправницького) маркування вантажів і пломбування засобів перевезення, контейнерів, холодокамер, контролює наявність пристосувань для перевезення вантажів і санітарний стан відповідного виду автомобільного транспортного засобу, призначеного для перевезення, супроводжує вантажі до місця призначення, забезпечує необхідний режим зберігання вантажів під час їх перевезення, забезпечує здавання вантажу після перевезення, оформлює претензійні акти згідно із встановленими формами у випадку надходження вантажів (порча та (або) нестача вантажів) тощо. До обов’язків вантажника відноситься - навантажувати, перевозити, переносити і розвантажувати вантаж (харчові продукти). Водій, відповідно, знає схему маршруту, що обслуговується, пункти зупинок і призначення, правила дорожнього руху і технічної експлуатації автомобілів. Враховуючи вищезазначені аргументи, Замовник вважає безпідставною вимогу Замовнику. Замовник проводить закупівлю в порядку та на умовах передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» з суворим додержанням принципів здійснення закупівель та з виконанням профільних нормативно-правових актів, задля належної організації харчування дітей у навчальних закладах.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 05.12.2017 11:21
Підтвердження вирішення: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ) Виконавчий комітет Мереф`янської міської ради Харківського району Харківської області (далі – Замовник) вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. У Тендерній документації (далі – ТД), відповідно ч.2 ст.16 ЗУ, встановлено, зокрема, такі кваліфікаційні критерії як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до Додатку №1 ТД «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 «Про публічні закупівлі»» Замовником встановлено підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту (рефрижераторів не менше 3 одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі. Замовник не зобов’язує постачати харчові продукти одночасно трьома спеціалізованими транспортними засобами, однак, така вимога обумовлюється необхідністю впевнитись, що учасник має достатню матеріально-технічну базу задля систематичного, безперебійного та якісного постачання харчових продуктів до 13 навчальних закладів, що знаходяться як в межах м. Мерефа так і у селах Селекційне та Утківка. Враховуючи специфіку закладів та комплексне харчування по меню закладу протягом січня-грудня 2018 року, час завозу товару з 07.30 год. до 12.00 год., наявність розгалуженості закладів, відсутність можливості зберігання будь-яких запасів товару (особливо, швидкопсувних та тих, що потребують особливих умов зберігання), додатково витрачений час на вигризку товару та занесення до комор їдалень кожного з закладів (у закладах відсутні працівники, на яких покладено такі обов’язки), Замовник повинен впевнитись, що кількість транспортних засобів в рейс буде достатньою для потреб здійснення якісного постачання, а у випадку форс-мажорних обставин, технічної несправності транспортного засобу, учасник забезпечить швидку заміну транспортного засобу, що направлено за маршрутом постачання харчових продуктів до закладів замовника та унеможливить зміну якості чи придатності товару (особливо, на початку літнього часу, та узимку), унеможливить зрив процесу харчування у навчальних закладах. Відповідно до Додатку №1 ТД «Кваліфікаційні критерії відповідно до ст.16 «Про публічні закупівлі»» Замовником встановлено підтвердження наявності працівників (водіїв, експедиторів транспортних та вантажників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі. Враховуючи специфіку закладів на виконання вимог Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом, водієм цього транспорту, також особами, що супроводжують продукти у дорозі також особами, що виконують вантажно-розвантажувальні роботи. Відповідно до класифікатору професій, особи, що компетентні супроводжувати харчові продукти – експедитори транспортні. До обов’язків експедиторів транспортних відносяться: супроводження товарів (вантажів) під час перевезень, забезпечення їх збереження, видачу у встановленому порядку, забезпечення нагляду за ходом виконання навантажувально-розвантажувальних, перевантажувальних, перевалочних, пакувальних робіт, контроль експедиторського (відправницького) маркування вантажів і пломбування засобів перевезення, контейнерів, холодокамер, контролює наявність пристосувань для перевезення вантажів і санітарний стан відповідного виду автомобільного транспортного засобу, призначеного для перевезення, супроводжує вантажі до місця призначення, забезпечує необхідний режим зберігання вантажів під час їх перевезення, забезпечує здавання вантажу після перевезення, оформлює претензійні акти згідно із встановленими формами у випадку надходження вантажів (порча та (або) нестача вантажів) тощо. До обов’язків вантажника відноситься - навантажувати, перевозити, переносити і розвантажувати вантаж (харчові продукти). Водій, відповідно, знає схему маршруту, що обслуговується, пункти зупинок і призначення, правила дорожнього руху і технічної експлуатації автомобілів. Враховуючи вищезазначені аргументи, Замовник вважає безпідставною вимогу Замовнику. Замовник проводить закупівлю в порядку та на умовах передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» з суворим додержанням принципів здійснення закупівель та з виконанням профільних нормативно-правових актів, задля належної організації харчування дітей у навчальних закладах.